نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 03 مرداد 1396
ساعت 11:03

تاریخ عرضه و انتشار The Sims 4 برای Xbox One مشخص شد

4 از 5

بالاخره بازی The SIms 4 برای کنسول های بازی ( Xbox One ) تایید و تاریخ عرضه و انتشار آن مشخص شد

سال 2014 بود که The Sims 4 برای کامپیوتر های شخصی ( PC ) عرضه شد. بزرگترین بازی شبیه ساز زندگی روزمره که از همان زمان انتشار توانست با آپدیت های مداوم و تنوع بخشیدن به روند بازی که می‌توانست به سرعت تکراری شود، انبوه بازی‌کنان و طرفدارانش را راضی نگه دارد.

در این مدت میلیون‌ها زندگی مجازی در The Sims ساخته شد، میلیون ها رابطه شکل گرفت، میلیون ها خانه بخاطر حواس پرتی بازی‌کنان سوخت و خاکستر شد و میلیون ها اتفاق دیگر که در این بازی رخ داد.

اگر طرفدار سری The Sims هستید و البته کنسول های بازی را بعنوان بستر مورد علاقه ی خود برای گیمیگ انتخاب کرده‌اید، مطمئنا حسرت عرضه نشدن The Sims 4 برای کنسول‌ها را خورده اید. خبر خوشایند برای شما طرفداران این فرنچایز، که البته به کنسول نسل هشتم مایکروسافت یعنی Xbox One دسترسی دارید، عرضه ی این بازی در تاریخ 17 نوامبر ( 26 آبان ماه 96 ) برای Xbox One است. حتی می‌توانید با پیش خرید نسخه ی Deluxe بازی، 3 روز زودتر و در تاریخ 14 نوامبر The Sims 4 را دریافت و دنیای سیمزتان را بسازید. هنوز در رابطه با محدودیت هائی که نسخه ی کنسولی بازی به نسبت نسخه ی PC خواهد داشت، اطلاعاتی منتشر نشده. امیدواریم اگر محدودیتی هم اعمال می‌شود به تجربه ی علاقه مندان به The Sims خدشه ای وارد نکند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.