نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 30 مهر 1396
ساعت 13:07

کمپانی Hori صفحه کلید و ماوس مخصوص Xbox One را معرفی کرد

4 از 5

صفحه کلید و ماوس (موشواره‌ی) مخصوص Xbox One توسط Hori معرفی شد

کمپانی Hori در زمینه ی ساخت سخت افزار های جانبی لایسنس شده برای کنسول های بازی و کامپیوتر شناخته شده است. سال گذشته بود که ماوس و کیبرد (صفحه کلید) طراحی شده توسط Hori برای PS4 روانه ی بازار شد و از دید کاربران هم توانست نمره ی قبولی دریافت کند. همین چند روز قبل هم خبر از ساخت و عرضه ی نسخه‌ای کلاسیک از کنترلر PS4 توسط Hori را در بازی‌مگ منتشر کردیم که نشان می‌دهد Hori یکی از تولید کنندگان سرشناس و رسمی لوازم جانبی است.

ماوس و کیبرد تولید شده برای Xbox One شباهت بسیار زیادی با نسخه ی سال گذشته ی PS4 دارد با این تفاوت که سفید رنگ است و دکمه‌های دسته‌ی کنسول مایکروسافت روی آن طراحی شده‌اند. تست‌های اولیه خبر نشان می‌دهند که این سخت افزار تازه وارد بخوبی در بازی‌های ژانر هدف یعنی شوتر اول شخص، امتحان خود را پس داده و می‌تواند برای علاقه مندان به صفحه کلید و موشواره، جایگزین دسته ی استاندارد Xbox One شود. موشواره یا ماوس این محصول از نوع اپتیال با نوز قرمز رنگ است و صفحه کلید هم با نور بک‌لایت قرمز رنگ طراحی شده تا از بعد زیبایی شناختی هم محصول قابل احترامی برای خریداران باشد.

Hori Xbox One Mouse and Keyboard 1200 791

قیمت این پکیج 150 دلار آمریکا در نظر گرفته شده که با توجه به کنترلرهای استاندارد Xbox One قیمت نسبتا بالائی است. بهرحال اگر علاقه مند به خرید این پکیج ماوس و کیبرد هستید، باید تا زمان عرضه‌ی آن یعنی 8 آبان‌ماه منتظر بمانید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.