نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 07 ارديبهشت 1393
ساعت 13:12

بازی Alien Isolation واقعا چقدر ترسناک است؟

3.5 از 5

واقعا Alien Isolation چقدر ترسناک است ؟

هفته ی پیش تریلری از بازی Alien Isolation را در بخش تریلر های سایت قرار دادیم که Alien را به عنوان یک بازی ترسناک در خارج جو زمین نمایش میداد . بعد از انتشار این تریلر گمانه زنی هائی در باره ی این بازی به وجود آمد که آیا Alien Isolation حقیقتا یک بازی ترسناک است یا با استفاده از المان های کهنه ی سبک ترس تنها خواسته مخاطبین از دست رفته اش را به خاطر ضعف نسخه ی قبلی دوباره به سمت خود جذب کند ؟

 برای آزمایش این تئوری یک حرکت جالب با استفاده از گروهی از کارکنان وبسایت IGN انجام شده است . 16 نفر از کارکنان IGN بخشی از بازی را انجام داده اند . در ویدئویی که در ادامه قرار داده شده است عکس العمل های آنها را در حین انجام بازی مشاهده خواهید نمود . البته شایان ذکر است که هرکدام از این افراد به صورت جدا گانه و در اتاقی که چراغ های آن خاموش شده است این بازی را تجربه میکنند.

ویدئو

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 73
    تشکر: 37
    تشکرشده: 51

    همه شون از نفس افتادن :))) مارتی اسلیوا از همه شون خنده دار تر بود :D
    ولی به نظر من باید بازی خیلی ترسناکی باشه . نه به خاطر فضاسازی اش .... و نه به خاطر بیگانه . به نظرم مهمترین دلیلش ، ایجاد حس ضعف مطلق در مخاطبه . اینکه شما نمی تونید مقاومت چندانی در برابر این موجود داشته باشین و 99 درصد مواقع باید فقط فرار کنین یا مخفی بشین ، خیلی وحشتناکه . و وقتی عوامل محیطی رو هم دخیل کنیم دیگه معلومه با چی طرف هستیم . حتی نسخه اول Dead Space بازیکن رو این قدر ضعیف نشون نمی داد و تازه تدریجا تقویتش هم می کرد . ولی این ، از یک ترفند خیلی خوب و مطمئن و همخوان تر با واقعیت استفاده می کنه .
    پس احتملا جواب سوال اصلی باید " خیلی " باشه ;)

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.