نویسنده: علیرضا عباسی شنبه، 11 آذر 1396
ساعت 22:35

تاریخ انتشار بازی the Mutant Mudds Collection برای نینتندو سوییچ مشخص شد

5 از 5

براساس ویدیو منتشرشده از سوی آقای جولز واتسام تاریخ انتشار بازی the Mutant Mudds Collection روی نینتندو سوییچ معلوم شد.

جولز واتسام ( Jools Watsham ) ، توسعه‌دهنده سابق بازی‌های مستقل استدیو Renegade Kid ، با انتشار ویدیویی ، تاریخ انتشار این بازی را برروی کنسول سوییچ مشخص کرد.

براساس این ویدیو ، بازی در تاریخ 23 آذر منتشر خواهد شد. همچنین بازیکنان می‌توانند بازی را از 16 آذر پیش‌خرید کنند. قابل ذکر است که در صورت پیش‌خرید بازی 33% تخفیف خواهید گرفت. این بازی در ماه آگوست برای پلتفرم نینتندو سوییچ معرفی شد. کالکشن بازی نیز توسط تریلری در ماه اکتبر رونمایی شد.

کالکشن این عنوان شامل سه نسخه‌ی منتشر شده از این سری است. بازی اول نسخه‌ی Mutant Mudds Deluxe است که در سال 2012 منتشر شد و دارای 80 سطح مختلف و 20 سطح شبح ( مخفی ) است. نسخه‌ی دوم نیز بازی Mutant Mudds Super Challenge است که دارای 40 سطح جدید و سخت تر از نسخه‌ی اول خواهد بود. و در نهایت نسخه‌ی سوم سری بازی Mudds Blocks است که دارای سه نوع پازل متفاوت خواهد بود.تریلر منتشر شده را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

همچنین بازیکنان می‌توانند کالکشن بازی را با قیمت 14.99 دلار در تاریخ 23 آذر خریداری کنند. در صورت پیش‌خرید بازی نیز 9.99 دلار پرداخت خواهید کرد.

ویدئو

Bazimag-MutantMudds
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.