نویسنده: علیرضا عباسی شنبه، 11 آذر 1396
ساعت 23:47

آپدیت جدید بازی Assassin's Creed Origins این ماه منتشر خواهد شد

0 از 5

اوایل امروز یوبیسافت تایید کرد که آپدیت جدیدی برای Assassin's Creed origins در این ماه منتشر خواهد شد.

برای شروع ، یوبیسافت لیست بزرگی از تغییراتی که قرار است درآپدیت این ماه عرضه شوند را منتشر کرد که عمدتاٌ شامل سطح‌های سخت‌تر بازی همانند Horde است. لیست کامل تغییرات را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • حالت Nightmare: سطح سخت‎‌تری در Nightmare Mode اضافه می‌شود که دشمنان قوی‌تر خواهند شد و آسیب بیشتری وارد می‌کنند.
  • درجه سختی دشمنان ( Enemy Scaling ) : به دلیل درخواست‌های فراوان ، این قسمت توسط یوبیسافت اضافه خواهد شد. در این حالت سطح سختی دشمنان با توجه به سطح شما زیاد یا کم می‌شود.
  • پک آیتم‌های Civ و Nightmare در صندوق‌های Heka وجود خواهند داشت.
  • حالت جدید با نام Horde Mode quest که شوق شما را برای مبارزه  افزایش خواهد داد و چالشی درگیرکننده و بسیار سخت خواهد بود. همچنین می‌توانید در Cyrene arena توانایی‌های خود را افزایش دهید. البته این قسمت نیازمند لول 32 یا بالاتر خواهد بود.
  • و مرحله‌های شگفت‌انگیز جدید!

همچنین کسانی که از مبارزه در Anubis و Sobek در حالت Trials of the Gods ماه پیش لذت بردند ، می‌توانند در مقابل  the warrior goddess Sekhmet مبارزه کنند. اگر در Anubis و Sobek شکست خوردید ، جای نگرانی نیست زیرا می‌توانید در ماه دسامبر شانس خود را دوباره امتحان کنید.

قابل ذکر است که اسلحه‌ها و لباس‌های جدید در تاریخ 21 آذر به بازی اضافه خواهند شد. اولین پک نیز با نام Gladiator Pack ، شامل the Spaniard’s Armor ( زره اسپانیایی ) ، the Palladium shield ( سپر پالادیومی ) ، Hercules’ Gladius ( شمشیر هرکول ) ، Heavy Blade ( شمشیر سنگین ) و Neptune’s Grasp ( نیزه نپتون ) خواهد بود. در تاریخ 5 دی نیز گروه جدیدی از سلاح‌ها اضافه خواهند شد. اما یوبیسافت تمام محتویات این پک‌ها را فاش نکرده و آیتم‌های دیگری نیز علاوه بر این‌ها افزوده می‌شود.

این عنوان هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ، Xbox One و PC عرضه شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.