نویسنده: محمد مراقی جمعه، 17 آذر 1396
ساعت 18:15

نگاهی کامل به مراسم The Game Awards 2017

5 از 5

 نگاهی کامل به مراسم The Game Awards 2017

مثل همیشه، دیشب شاهد مراسم بزرگ The Game Awards 2017 بودیم که در آن علاوه بر نمایش بازی‌های جدید، بهترین‌های سال 2017 هم انتخاب شدند. جیف کیلی، مجری اصلی این مراسم در روزهای پیش از برگذاری آن، حسابی طرفداران را هیجان‌زده کرده بود و نوید نمایش‌های فوق‌العاده زیبایی را داده بود. در نتیجه هم این اتفاق افتاد و شاهد رونمایی از بازی‌های جدیدی بودیم که هر یک به طریقی طرفداران خاص خودشان را دارند. در ادامه مطلب با ما در بازی‌مگ همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مراسم The Game Awards 2017 و تمام نمایش‌های رونمایی شده در آن.

world war zزامبی‌های درون بازی هنوز مثل فیلمش پرسرعت و وحشی‌اند

World War Z: یکی از غیرمنتظره‌ترین نمایش‌های دیشب، تریلر رونمایی از بازی World War Z بود که با اقتباس از فیلم سینمایی‌ای با همین نام در سال 2013، ساخته شده است. در نمایش بازی شاهد موج عظیمی از زامبی‌های دیوانه بودیم که با سرعت زیادی به سمت شخصیت‌های اصلی هجوم می‌آورند. بازی World War Z یک تجربه چهار نفره Co-Op خواهد بود و همچنین یک بخش داستانی آفلاین هم دارد که در آن به شهرهایی مثل نیویورک، مسکو و اورشلیم سفر خواهید کرد. به گفته سازندگان بازی در استدیوی Saber Interactive، بخش داستانی بازی روایت منحصر به فرد خود را دارد و کاملا مستقل از حوادث فیلم سینمایی آن است. بازی World War Z در تاریخ نامعلومی در سال آینده برای پلتفرم‌های کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

Vacation Island Simulator: در دومین نمایش از مراسم TGA 2017، بازی جدیدی برای هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت، اچ‌تی‌سی وایو و همچنین PS VR معرفی شد. بازی Vacation Island Simulator همانطور که از اسمش پیداست، مربوط به تعطیلات و تفریح در یک جزیره می‌باشد و واقعا هم همینطور است. در بازی شما مشغول تفریحات مختلف می‌شوید، با دیگران بازی می‌کنید، غذا می‌پزید و کلی فعالیت سرگرم کننده دیگر را انجام می‌دهید. بازی Vacation Island Simulator توسط استدیوی Owlchemy Labs درحال توسعه است و در تاریخی نامعلوم در سال 2018 منتشر خواهد شد.

Accounting +: مدتی قبل، بازی Accounting برای هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو منتشر شده بود و هم‌اکنون نسخه بازسازی شده آن برای هدست PS VR معرفی شده است. این بازی بازسازی شده که Accounting + نام دارد، بسیار بزرگتر از بازی‌ اصلی‌اش خواهد بود مراحل و کاراکترهای بیشتری را ارئه می‌دهد. نمایش بازی نوید از یک بازی عجیب و غریب می‌دهد که بسیار هیجان‌انگیز است. بازی Accounting + در تاریخ 19 دسامبر مصادف با 28 آذر برای هدست واقعیت مجازی PS VR منتشر خواهد شد.

from software tgaحتی همین یک تصویر هم نوید یک دنیا سختی و مصیبت را می‌دهد

بازی جدید From Software: قطعا مهم‌ترین سوپرایز مراسم TGA 2017، رونمایی از بازی جدید استدیوی پرطرفدار From Software است که در گذشته سابقه ساخت سری Souls و بازی Bloodborne را در کارنامه خود دارد. متاسفانه تیزر به نمایش گذاشته شده بسیار کوتاه بود و اطلاعات چندانی از بازی مذکور اعلام نمی‌کرد. تصویر خون‌آلود این تیزر کوتاه احتمالا اشاره‌ای به بازی محبوب Bloodborne دارد و جمله‌ای که در پایان تیزر نشان داده می‌شود (Shadows Die Twice) هم این احتمال را بیشتر می‌کند. از طرفی هم نوشته‌های پس زمینه و اشارات تصویر به دوره فئودال ژاپن، انتظار می‌رود که این تیزر نقل قولی از نسخه جدید بازی Tenchu باشد. به هر حال برای دریافت اطلاعات تکمیلی باید کمی بیشتر صبر کنیم و ممکن است سازندگان بازی در استدیوی From Software، نمایش کامل‌تر بازی را برای کنفرانس خبری سونی در رویداد PSX 2017 برنامه‌ریزی کرده باشند.

In The Valley of Gods: سازندگان عنوان موفق Firewatch در استدیوی Campo Santo بازی جدید خود را تحت عنوان In The Valley of Gods در مراسم TGA 2017 معرفی کردند. این بازی ماجراجویی که از زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود، در دهه 1920 جریان دارد و در آن به کشف مقبره‌های قدیمی مصر خواهید پرداخت. گرافیک بازی بسیار جالب به نظر می‌رسد و درکل تمامی موارد نوید از یک بازی سرگرم کننده می‌دهند. بازی In The Valley of Gods در در سال 2019 منتشر خواهد شد و هنوز اطلاعی از پلتفرم‌های مقصد آن اعلام نشده است.

Warframe: یکی از بازی‌های محبوبی که در مراسم TGA 2017 تمرکز زیادی روی آن قرار گرفته بود و شاهد سه نمایش تبلیغاتی مختلف از آن بودیم، بازی Warframe است. سازندگان بازی با به نمایش گذاشتن تریلرهای جدید از بازی Warframe قصد معرفی بیشتر بازی خود به مخاطبین این عرصه را داشتند و بخش‌های مختلفی از بازی خود را نمایش دادند. بازی Warframe هم‌اکنون به صورت رایگان (همراه با خریدهای درون برنامه‌ای) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، PS4 و Xbox One در دسترس است و می‌توانید نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

gta online doomsday heistهنوز هم که هنوزه، بسته‌های الحاقی بازی GTA V رایگان‌اند!

GTA Online: The Doomsday Heist: یکی دیگر از نمایش‌های هیجان‌انگیز مراسم TGA 2017 مربوط به بسته الحاقی جدید بازی GTA Online می‌شود که The Doomsday Heist نام دارد. این بسته الحاقی، قابلیت‌های جدیدی مثل ماشین پرنده، جت پک، اسلحه‌های جدید و همچنین زیردریایی را به این بازی اضافه می‌کند. بسته الحاقی The Doomsday Heist در تاریخ 12 دسامبر مصادف با 21 آذر، مانند تمام بسته‌های الحاقی پیش از آن، به صورت رایگان برای پلتفرم‌های کامپیوتر، PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.

The Legend of Zelda: The Champions' Ballad: بازی محبوب و تحسین شده The Legend of Zelda یکی از پرافتخارترین بازی‌های مراسم TGA 2017 است که شب قبل، جدیدترین بسته الحاقی‌اش که محتوای داستانی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند، منتشر شد. پیش از این در همایش E3 بسته الحاقی The Champions' Ballad برای انتشار در سال 2017 معرفی شد و هم‌اکنون طبق وعده سازندگان در دسترس قرار گرفته است. علاقه‌مندان این بازی پرطرفدار می‌توانند با خرید سیزن پس بازی به قیمت 20دلار به بسته الحاقی The Champion's Ballad و همچنین تمام DLCهای قبل آن دسترسی داشته باشند.

Rocket League: بازی موفق و محبوب Rocket League هم از جمله بازی‌هایی بود که در مراسم TGA 2017 بسته الحاقی جدیدی را دریافت کرد. DLC جدید بازی Rocket League به مخاطبان امکان تجربه بازی با کاربران دیگر پلتفرم‌ها (Cross – Platform) را می‌دهد. علاوه بر این، این بسته آیتم‌ها و ماشین‌های جدیدی را هم به بازی اضافه می‌کند.

کمپین نجات بازی‌های تک‌نفره بتسدا: کمپانی محبوب بتسدا همواره یکی از ناشرین بزرگ صنعت بازیسازی است که توجه ویژه‌ای به بازی‌های تک‌نفره و بخش داستانی آنها می‌کند. به تازگی کمپانی بتسدا کمپینی را تحت عنوان «Save The Single Player Games» تشکیل داده که هم اکنون شروع به کار کرده است. بتسدا تعدادی از بازی‌های خود را که بخش تک‌نفره دارند، مثل Fallout 4، Doom، The Elder Scrolls: Skyrim، Dishonored 2 و همچنین Wolfenstein 2: The New Colossus، با تخفیف‌های خوبی تا سقف 50درصد برای فروش قرار داده است که تا پایان این هفته در دسترس خواهند بود. همچنین بتسدا اعلام کرد که مبلغ صد هزار دلار را برای کمک به سازمان Entertainment Software Association در جهت حمایت از کسانی که بودجه کافی برای ساخت بازی‌های ویدیویی را ندارند، در نظر گرفته است و بزودی آن را اهدا می‌کند.

Soul Calibur VI

Soulcalibur VI: سرانجام بازی نوید داده شده توسط جف کیلی که ششمین نسخه از یک فرنچایز پرطرفدار است، در مراسم TGA 2017 توسط کمپانی Bandai Namco معرفی شد و پیش‌بینی خیلی از طرفداران سری Soulcalibur درست از آب درآمد. بازی Soulcalibur VI یک عنوان مبارزه‌ای است که نسخه قبلی‌اش در سال 2012 منتشر شد و اکنون پس از گذشت 5 سال از بازی قبلی، شاهد رونمایی از دنباله‌ آن هستیم. بازی Soulcaliber VI در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم‌های کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

Fade To Silence: کمپانی THQ Nordic پیش از مراسم TGA 2017 خبر از معرفی یک بازی جدید در مراسم دیشب را داده بود و درنهایت هم این اتفاق افتاد؛ بازی Fade To Silence رسما معرفی شد. در بازی Fade To Silence که توسط استودیو Black Forest Games درحال توسعه است، در نقش Ash، شخصیت اصلی بازی، به مقابله با هیولاهای غول پیکر می‌پردازید و برای زنده ماندن در آب و هوای سرد و یخبندان بازی تلاش می‌کنید. این بازی در هفته آینده به صورت «دسترسی زودهنگام» از طریق شبکه Steam منتشر خواهد شد. همچنین نسخه کامل آن هم در سال 2018 در دسترس کنسول‌های نسل هشتمی قرار خواهد گرفت.

Bayonetta 3: رجی فیس‌ایم، رییس بخش آمریکای کمپانی نینتندو در مراسم TGA 2017، اخبار هیجان‌انگیزی را در رابطه با سری Bayonetta اعلام کرد و حسابی موجب خوشحالی طرفداران این فرنچایز شد. در ابتدا رجی خبر از انتشار دو نسخه اول سری Bayonetta برای کنسول نینتندو سوییچ داد و پس از آن خبر از یک سوپرایز بزرگ داد. بلافاصله پس از این خبر، تیزر کوتاهی به نمایش درآمد و بازی Bayonetta 3 را به طور رسمی معرفی کرد. هم‌اکنون اطلاعات زیادی از بازی Bayonetta 3 در دسترس نیست و می‌دانیم که درحال طی کردن مراحل ابتدایی پروسه تولید است. این بازی در تاریخ نامعلومی به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

death strandingنورمن ریداس در بازی نقش‌آفرینی شخصی به نام سم (Sam) را برعهده دارد

Death Stranding: سرانجام حضور هیدئو کوجیما و نورمن ریداس در مراسم TGA 2017 مثمر ثمر واقع شد و تریلر جدیدی از بازی موردانتظار Death Stranding به نمایش در آمد. این تریلر که به نوعی طولانی‌ترین نمایش مراسم دیشب به حساب می‌آید، مثل همیشه سوال‌های زیادی را در ذهن ما ایجاد می‌کند که حتی نورمن ریداس هم می‌خواهد برای سر درآوردن از آنها سری به اینترنت بزند! به لطف این تریلر متوجه شدیم که شخصیت نورمن ریداس در بازی Death Stranding، سم (Sam) نام دارد و همچنین در حوادث بازی یاران متعددی او را همراهی می‌کنند. هنوز هم تاریخ انتشار دقیقی از این بازی اعلام نشده و تنها می‌دانیم که قرار است در تاریخی نامعلوم به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شود.

Witchfire: پس از به نمایش درآمدن یک تریلر تبلیغاتی از عنوان Final Fantasy: XIV Online و همچنین اجرای زنده موسقی‌متن بازی کلاسیک Phoenix، نوبت به بازی جدید استدیوی Astronauts تحت عنوان Witchfire رسید. بازی Witchfire که یک عنوان اکشن – فانتزی است و از زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود، توسط سازندگان بازی‌هایی مثل Bulletstorm و Vanishing of Ethan Carter درحال توسعه است و با توجه به تریلر به نمایش درآمده از آن، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. گیم پلی بازی روندی تاکتیکی و پرسرعت دارد و در پر شده از محیط‌هایی مرموز و جنگلی که در آن با موجودات عجیب و غریبی به مبارزه می‌پردازید. هنوز تاریخ انتشار دقیق و همچنین اطلاعاتی از پلفترم‌های مقصد بازی Witchfire در دسترس نیست.

A Way Out: در جریان مراسم TGA 2017، تریلر جدیدی از بازی A Way Out به نمایش در آمد و در امتداد آن تاریخ انتشار این بازی هم به طور دقیق مشخص شد. استدیوی Hazelight در نمایش جدید بازی A Way Out محیط‌های جدیدی را نشان داد که خبر از ادامه یافتن بازی در خارج از زندان می‌دهد. بازی A Way Out در تاریخ 23 مارس 2018، مصادف با 3 فروردین 1397، برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One X منتشر خواهد شد.

PUBG Desert Map Gameplayاین بازی توانست حتی پیش از عرضه کامل و در حالت دسترسی زودهنگام استیم، بیش از 20 میلیون بار نصب شود.

Dreams: یکی از بازی‌های مورد انتظار کنسول PS4 که توسط استدیوی خلاق مدیا مولکول پروسه توسعه‌اش را طی می‌کند، بازی Dreams است که مدتی را در سکوت خبری سپری می‌کند. درنهایت دیشب در جریان مراسم TGA 2017، شاهد نمایش جدیدی از گیم‌پلی این بازی خلاقانه و جالب بودیم که در پایان انتشار بازی در سال 2018 را هم تایید کرد.

آپدیت جدید Player Unknown's Battlegrounds: در ادامه مراسم TGA 2017، نمایش جدیدی از بازی پرطرفدار Player Unknown's Battlegrounds را مشاهده کردیم که نقشه جدید بازی را نشان می‌داد. نقشه صحرایی «میرامار» همراه با وسایل نقلیه جدید و اسلحه‌های تازه، طی آپدیت جدید بازی بزودی برای کنسول Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین سازندگان بازی اعلام کردند که در تاریخ 20 مارس 2018 مصادف با 29 اسفند 1396، نسخه کامل بازی Player Unknown's Battlegrounds برای پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد و از حالت دسترسی زودهنگام خارج می‌شود.

GTFO: بازی جدید استدیو 100Hembers Collective (سازنده بازی Payday 2) تحت عنوان GTFO معرفی شد و نمایش جدیدی را هم دریافت کرد. بازی GTFO یک شوتر چهار نفره به صورت Co-Op است که درآن بازیکنان مشغول انجام کارهای تیمی و همچنین حل پازل‌های مختلف می‌شوند. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی GTFO اعلام نشده است و تنها می‌دانیم که در طول یک سال آینده برای پلتفرم‌های نامعلومی منتشر خواهد شد.

Metro: Exodus: پس از اینکه بازی مستقل Lone Echo برای آکیولس ریفت معرفی و تاریخ انتشار بازی Sea of Thieves (20 مارس 2018 مصادف با 29 اسفند) اعلام شد، بنا بر وعده از قبل داده شده، نوبت به نمایش بازی مورد انتظار Metro: Exodus رسید. تریلر جدید این بازی جهان نابود شده درون بازی را نشان می‌دهد که در آن یکی از شخصیت‌های بازی راجع به مردن دنیا و ناامیدی انسان‌ها حرف می‌زند و از طرفی هم شخصیت اصلی بازی یعنی آرتیوم را می‌بینیم که مشغول گشت‌زنی در محیط بازی است. بازی Metro: Exodus سومین نسخه از سری پرطرفدار مترو است که در پاییز 2018 برای پلتفرم‌های کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

the legend of zeldaبعد از چندین بازی موفق در سری پرافتخار زلدا، این اولین باری بود که توانست موفق به دریافت جایزه بهترین بازی سال شود.

در ادامه لیست کامل مهم‌ترین برندگان مراسم The Game Awards 2017 را مشاهده می‌کنید:

بهترین موسیقی: Nier: Automata

بهترین بازی ورزشی/رانندگی: Forza Motorsport 7

بهترین بازی کنسول‌های دستی: Metroid: Samus Returns

بهترین بازی واقعیت مجازی: Resident Evil 7

بهترین داستان‌سرایی: What Remains of Edith Finch

بهترین بازی اکشن: Wolfenstein 2: The New Colossus

بهترین کارگردانی هنری: Cuphead

بهترین بازی مستقل: Cuphead

بهترین بازی نقش‌آفرینی: Persona 5

مورد انتظارترین بازی سال آینده: The Last of Us: Part II

بهترین بازی استراتژی: Mario + Rabbids Kingdoms Battles

بهرین بازی ورزش‌های الکترونیک: Overwatch

بهترین بازی درحال رشد: Overwatch

بهترین صداگذاری: Hellblade: Senua's Sacrifice

بهترین بازی تاثیرگذار: Hellblade: Senua's Sacrifice

بهترین عملکرد: ملینا یورگنز در بازی Hellblade

بهتری بازی موبایل: Monument Valley 2

بهترین بازی مبارزه‌ای: Injustice 2

بهترین کارگردانی بازی: نینتندو برای The Legend of Zelda

بهترین بازی اکشن ماجراجویی: The Legend of Zelda: Breath of The Wild

بهترین بازی سال: The Legend of Zelda: Breath of The Wild

برچسب‌ها
محتوای بیشتر در این بخش: مراسم بی رحم The Game Awards »
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.