نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 23 آذر 1396
ساعت 13:45

راهنمای پیدا کردن تمام کالکتیبل‌ها (Mementos) در بازی Call of Duty WW2

4.57 از 5

موقعیت تمام Memento ها در بازی ندای وظیفه جنگ جهانی دوم یا (Call of Duty WW2، Call of Duty WWII، COD WW2)

احتمالا نسخه‌های قبلی سری Call of Duty رو بازی کردید و با آیتم‌هایی که در حین پیشبرد مراحل در گوشه و کنار نقشه پراکنده شدن آشنایی دارید. پیدا کردن آیتم‌های موجود در بازی علاوه بر اینکه تجربه‌ی بخش داستانی و Campaign بازی رو طولانی‌تر می‌کنه، به شما هم کمک می‌کنه که با نقشه بهتر آشنا بشید و با وارد شدن به بخش مولتی‌پلیر بازی نقش یک صفر کیلومتر به تمام معنا رو بازی نکنید.

در بازی Call of Duty: WWII دقیقا 33 آیتم با نام Memento وجود داره که با پیدا کردن اون‌ها تروفی و اچیومنت Pieces of History را دریافت خواهید کرد. پس هدف اصلیمون از گرفتن Mementoها دریافت تروفی و اچیومنت و در نهایت خیز برداشتن برای تروفی پلاتینیوم بازی ندای وظیفه جنگ جهانی دوم خواهد بود.

پیدا کردن این Mementoها کار چندان سختی نیست. با توجه به تجربه‌ی نسخه‌های پیشین سری ندای وظیفه این رو به شما اطمینان می‌دم که اگر یک مقدار بیشتر دقت کنید اصلا برای پیدا کردن Mementos به مشکل بر نخواهید خورد. وبسایت Powerpyx برای پیدا کردن این Mementos در بازی Call of Duty: WWII ویدیوی بسیار خوبی تهیه کرده که ترجیح دادیم بجای اینکه ویدیو رو خودمون تهیه کنیم از این راهنما استفاده کنیم.

توجه داشته باشید که برای Mementoها یک افکت درخشان داخل بازی در نظر گرفته شده که کار شما رو قطعا برای پیدا کردن او‌ها راحت‌تر می‌کنه. با این وجود من هم با شما موافقم که در حین درگیری و زد و خورد ممکنه بعضی از Mementoها رو نبینید یا متوجه وجودشون نشید. در هر مرحله از بازی ندای وظیفه جنگ جهانی دوم سه Mementos وجود داره که با توجه به وجود 11 ماموریت یا مرحله‌ی مختلف در بازی در مجموع باید 33 عدد Mementos رو در بازی پیدا کنید. این آیتم‌ها دقیقا بعد از پیدا کردن، بصورت خودکار ذخیره خواهند شد و نیازی نیست در صورت کشته شدن در حین انجام ماموریت دوباره به سراغ اون‌ها برید. از طرفی با توجه به امکان انتخاب چپترهای مختلف بازی، و گزارشی که از تعداد Mementoهای پیدا شده در هر ماموریت توسط شما در کنار نام اون چپتر نوشته می‌شه، می‌تونید مجدد بسراغ هر چپتری که مد نظرتون هست برید و بدنبال Mementos بگردید. دقیقا بعد از اینکه آیتم رو در بدست آوردید، می‌تونید از چپتر خارج بشید. یعنی اجباری وجود نداره که برای ذخیره‌ی آیتم، تمام چپتر تمام بشه. حتی نیازی نیست به Checkpoint بعدی برسید. از چپتر خارج بشید و تمام. محض اطمینان برای خارج شدن از چپتر دکمه‌ی Pause یا استارت رو بزنید و گزینه‌ی Leave رو انتخاب کنید.

 در هر صورت توصیه می‌کنم تا ویدیوی نمایش محل قرار گیری Mementoها رو تماشا کنید و اگر باز هم جایی به مشکل برخورد کردید در بخش نظرات مطرح کنید.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.