نویسنده: نریمان عبدی شنبه، 23 دی 1396
ساعت 20:09

عنوان Anamorphine یک بازی ماجرایی سنگین درباره بیماری روانی است

5 از 5

هزاران سؤال، بدون دیالوگ و اکشن!

استودیو Artifact 5، توسعه‌دهنده بازی ماجرایی Anamorphine، در جریان ساخت و توسعه این بازی با چالش‌های بسیاری دست و پنجه نرم کرده است. به گفته آن‌ها این بازی «جستجویی سورئال و اول‌شخص در احساسات رِندر شده است». در ادامه با بازی مگ همراه باشید.
پس از افسردگی همسر شخصیت اصلی بازی، «النا» (Elena) که در اثر حادثه‌ای اتفاق افتاده است، «تایلر» (Tylor) یا همان کاراکتر اصلی بازی نمی‌خواهد با این ضربه روحی بزرگ در زندگی خود روبرو شود و سعی در انکار آن دارد.
الِنا یک نوازنده ویلن‌سل است که در قلب روایت بدون دیالوگ Anamorphine قرار دارد و مرتباً به صورت جلوه‌های صوتی و تصویری در بازی ظاهر می‌شود. بازی فاقد اکشن و دکمه‌های اکشن است و از شیوه داستان‌گویی محیطی برای پیشبرد روایت استفاده می‌کند.
همان‌طور که توسعه‌دهنده بازی سؤال کرده است، داستان بازی در مورد این است که آیا شما می‌توانید با گذشته خود مواجه شده و بر آن فائق آیید یا اجازه می‌دهید گذشته شما را مانند خوره بخورد و از بین ببرد؟
عنوان Anamorphine قرار بود که در تاریخ 16 ژانویه 2018 (26 دی‌ماه 1396) بر روی استیم منتشر شود؛ اما برای اینکه بازی به کیفیت مطلوب برسد، عرضه آن تا آخر زمستان یا اوایل بهار به تأخیر افتاده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.