نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 20 اسفند 1396 - 19:16
0 از 5

تصویربرداری Spider-Man: Homecoming 2 در چندین کشور اروپایی انجام خواهد شد

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است مراحل تصویربرداری فیلم Spider-Man: Homecoming 2 در چندین کشور اروپایی به انجام می‌رسد

عنوان مورد انتظار مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه 2 (Spider-Man: Homecoming 2) در حال آماده‌سازی خود است؛ طبق خبرهای جدیدی که به‌تازگی منتشر شده این فیلم دارای مراحل تولید به‌مراتب بزرگ‌تر و وسیع‌تر نسبت به فیلم‌های قبلی است. بر اساس گزارشی که در ماه ژانویه (دی) منتشر شده بود، اعلام شد که مراحل تولید این فیلم از ماه ژوئن (خرداد) آغاز خواهد شد.

امروز گزارش دیگری منتشر شد که ادعا می‌کند درواقع این پروژه به‌صورت جهانی مراحل تولید و تصویربرداری خود را طی می‌کند؛ در این گزارش از شهر‌های لندن، ونیز و پراگ به‌عنوان شهرهایی که فیلم‌برداری در آن‌ها انجام می‌شود یاد شد، ولی شهر برلین در میان شهرهایی که میزبان عنوان Spider-Man: Homecoming 2 خواهد بود نیست. اگر این گزارش درست باشد به نظر می‌رسد که مراحل تولید پروژه «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه 2» بسیار سریع‌تر روند تولید خود را طی خواهد کرد.

گزارش دیگری در ماه ژانویه منتشر شد مبنی بر اینکه تصویربرداری فیلم از ماه ژوئن آغاز می‌شود، البته گزارشی دیگر در ماه بعد ادعا کرد که مراحل تولید این عنوان از 28 می (7 خرداد) آغاز می‌شود؛ اکنون طبق آخرین اخبار تصویربرداری Spider-Man: Homecoming 2 از 19 می (29 اردیبهشت) شروع شده و در ماه سپتامبر (شهریور) پایان می‌پذیرد.

این گزارش مشخص نکرد که آغاز تولید و تصویربرداری دقیقا از کدام شهر خواهد بود و در میان تمامی این شهرها کدام‌یک از آن‌ها نسبت به بقیه مهم‌تر و استراتژیک ‌تر است؛ با توجه به شهرهایی که طی این گزارش از آن‌ها نام برده شده است ما شاهد تغییرات بزرگی در لوکیشن‌های فیلم‌برداری این دنباله نسبت به فیلم نخست (Spider-Man: Homecoming) هستیم. در فیلم اول شهر نیویورک لوکیشن اصلی تصویربرداری بود و البته صحنه‌هایی از فیلم در شهرهای واشنگتن دی سی و برلین فیلم‌برداری شد.

بر اساس گزارشی دیگر که در ماه ژانویه منتشر شد اعلام شد که مارول در نظر دارد یک کاراکتر مرموز femme fatale (در اصطلاح به آن زن افسونگر می‌گویند) را به این پروژه اضافه کند و برای ایفای نقش این کاراکتر از یک بازیگر اروپایی استفاده خواهد کرد؛ بعد از این خبر گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حضور نسخه جوان‌تر فلیشیا هاردی (گربه سیاه) در دنباله مرد عنکبوتی به گوش رسید. البته هنوز حضور این کاراکتر در فیلم به‌صورت رسمی اعلام نشده است، خبر جالب دیگری نیز در ماه دسامبر مبنی بر حضور یک بازیگر فرانسوی برای نقش گوئن استیسی در فیلم Spider-Man: Homecoming 2 مطرح شد؛ شرکت دادن گوئن استیسی در خط داستانی فیلم یک مسئله عادی است اما اینکه کاراکتر او را به‌عنوان یک فرد اروپایی در نظر بگیریم تغییری بسیار بزرگ نسبت به کمیک‌ها محسوب می‌شود.

بااینکه هنوز جزئیات رسمی داستان این عنوان مشخص نشده است، اما گفته می‌شود که خط داستانی Spider-Man: Homecoming 2 کمی بعد از حوادث فیلم Avengers 4 (انتقام‌جویان 4) که در 3 می 2019 (13 اردیبهشت 1398) اکران می‌شود اتفاق خواهد افتاد؛ Spider-Man: Homecoming 2 دو ماه بعد از Avengers 4  و در تاریخ 5 جولای 2019 (14 تیر 1398) اکران خواهد شد.

تایید شده که عنوان Spider-Man: Homecoming 2 اولین فیلم از فاز چهارم مارول و همچنین سومین فیلم دنیایی سینمایی مارول بعد از Avengers 4 و Captain Marvel که در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند 1397) اکران می‌شود، طی سال 2019 خواهد بود.

با توجه به اطلاعات کمی که راجع به فیلم Avengers 4 منتشر شده، سخت است که بفهمیم در آن فیلم چه چیزی انتظار پیتر پارکر و بقیه دوستان دبیرستانی‌اش را می‌کشد، اما با توجه به‌عنوان The Fall of George که با الهام از سریال Seinfeld به این دنباله داده شده می‌توان حدس زد که پیتر پارکر در آینده روز‌های سخت و خشنی را سپری خواهد کرد.

گزارش‌هایی نیز ادعا کرده بودند که Spider-Man: Homecoming استارتی برای یک سه‌گانه جدید است که طی آن هر فیلم نشان‌دهنده یک سال تحصیلی جدید در دبیرستان برای پیتر پارکر (با بازی تام هالند) خواهد بود؛ پارکر در فیلم Spider-Man: Homecoming دانش‌آموز سال دوم بود، این یعنی احتمالا او در فیلم Spider-Man: Homecoming 2 دانش‌آموز سال سوم و در فیلم Spider-Man: Homecoming 3 دانش‌آموز ارشد و سال آخر خواهد بود.

جان واتس برای بر عهده گرفتن وظیفه کارگردانی و کریس مک کنا و اریک سامرز به‌عنوان نویسنده بار دیگر در پروژه مرد عنکبوتی حضور خواهند شد؛ مارول سعی دارد تا با برگرداندن این افراد برای دنباله Spider-Man: Homecoming بار دیگر موفقیت فیلم نخست را تکرار کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.