نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 25 اسفند 1396
ساعت 20:09

نکاتی که افراد تازه‌کار باید برای تجربه Bloodborne بدانند! مطلب ویژه

3.5 از 5

نکاتی که افراد تازه‌کار باید برای تجربه Bloodborne بدانند!

مدتی است که بازی فوق‌العاده Bloodborne به صورت رایگان در دسترس کاربران پلاس قرار گرفته و بدون شک این اتفاق باعث می‌شود تا عده زیادی به تجربه این بازی بنشینند و از آن لذت ببرند. اغلب گیمرها، Bloodborne را مثل سایر بازی‎های استودیو From Software به سختی بسیار زیادش می‌شناسند و معمولا اکثر افراد از تجربه کردن آن ترس دارند! با اینکه به نظر من تمام ساخته‌های میازاکی واقعا شاهکار هستند و هر گیمری باید آن‌ها را تجربه کنند، اما همین سختی و چالش‌برانگیز بودن این آثار باعث شده تا گیمرها میل کم‌تری برای تجربه آن‌ها داشته باشند. اما در این وسط هم عده‌ای قرار دارند که همیشه دنبال فرصتی برای تجربه عناوین این استودیو بوده‌اند، ولی هیچوقت فرصت آن را پیدا نکردند. اگر شما هم از این دسته گیمرها هستید و به تازگی Bloodborne را شروع کرده‌اید و هیچ‌گونه آشنایی با اینجور بازی‌های ندارید، خواندن این مقاله را شدیدا بهتان پیشنهاد می‌کنم.

شاید خود من هم از این دسته افراد بوده باشم؛ همیشه دوست داشتم بازی‌های میازاکی را تجربه کنم ولی هربار که به سراغ‌شان می‌رفتم به هر بهونه‌ای بیخیال‌شان می‌شدم. این رویه برای چندین سال ادامه داشت، ولی با عرضه شدن Bloodborne، همه چیز تغییر کرد! از آنجایی که به بازی‌های تا این حد سخت عادت نداشتم و از طرفی هم می‌خواستم حداقل برای یک‌بار این بازی را به اتمام برسانم، به هر طریقی سعی کردم تا Bloodborne را تمام کنم و پس از روزها بازی کردن، این امر محقق شد و حالا Bloodborne تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های نسل برای من شده است. پس از کامل کردن بازی، به سراغ سری Dark Souls رفتم و آن‌ها را هم به اتمام رساندم و بسیار لذت بردم.

خوشبختانه، باید بگویم که Bloodborne بهترین نقطه برای وارد شدن به دنیای بازی‌های میازاکی است؛ زیرا Bloodborne نسبت به سری Dark Souls (مخصوصا دو شماره اول) به مراتب آسان‌تر است و بیشتر با گیمرهای تازه‌ وارد راه می‌آید! درست است، اینجا خبری از سپرها و شمشیرهای معروف Dark Souls نیست، ولی کارکتر بازی از سرعت بالاتری برخوردار است که این مورد باعث آسان‌تر شدن بازی شده است.

در این مقاله قصد دارم تا نکاتی را برای افراد تازه‌وارد بگویم که همگی‌شان کمک بسیار زیادی به من کرد تا بتوانم Bloodborne را به راحت‌ترین شکل ممکن به اتمام برسانم. فقط توجه داشته باشید که دنیای بازی بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که در این مقاله ذکر شده و سعی کردم تنها به نکات پایه‌ای اشاراتی داشته باشم. پس در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید تا با هم این مقاله آموزشی را بخوانیم.

1Hunter's Dream

YOU DIED

از مردن در این بازی نترسید! بارها شده دوستانی را دیده‌ام که پس از یک الی دوبار کشته شدن توسط یک دشمن یا یک باس، اعصاب‌شان کاملا بهم ریخته و کلا منصرف ادامه دادن بازی شده‌اند! مشکل این افراد این است که قانون بازی را خیلی خوب درک نکرده‌اند. سری سولز-بورن با بقیه عناوین تفاوت زیادی دارد و مردن، بخشی از این سری است! باور کنید حتی حرفه‌ای‌ترین گیمرها هم بعد از چندین بار تمام کردن بازی، باز هم کشته می‌شوند. تفاوتی که بین این افراد وجود دارد این است که گیمرهایی که بازی را به اتمام می‌رسانند، از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند و پس از هر بار مردن سعی می‌کنند تا اشتباهات قبلی را تکرار نکنند. پس ناامید نشوید و سعی کنید تا اعتماد به نفس خود را در طول بازی حفظ کنید. قانون بازی بسیار ساده تعریف شده؛ شما قرار است تا در طول بازی بارها و بارها کشته شوید! مردن بخشی از بازی است و برای پیشرفت و رشد کردن باید بمیرید!

Origin

در Bloodborne کلاس‌بندی کاراکتر آن‌طوری که در بقیه بازی‌ها دیدیم نیست و تفاوت‌هایی دارد و از حالت معمول ژانر فاصله گرفته. در هنگام ساخت کاراکتر یک گزینه با نام Origins وجود دارد که هر کدام از آن‌ها، با توجه به توضیحاتی که برای‌شان گفته شده، Statistics خاصی برای‌تان در نظر می‌گیرد. انتخابی که در این قسمت می‌کنید به خودتان ربط دارد و البته گزینش هر کدام از آن‌ها تفاوت زیادی در قدرت کاراکتر ایجاد نکرده و حتی می‌توانید در اواسط بازی بیلد خاص خودتان را بسازید. با این حال، پیشنهاد من برای افراد تازه‌کار، سه گزینه Milquetoast ،Lone Survivor و Military Veteran است.  این سه به خوبی لول‌ها را در هر قسمت تقسیم‌بندی کرده‌اند و با استفاده از هر یک از آن‌ها قادر هستید تا بازی را با یک کارکتر استاندارد و متناسب شروع کنید.

ویژگی‌های قابلیت ذخیره‌سازی

2استُپ........استُپ؟!! اشتباه نکنید! در Bloodborne امکانی با نام Pause اصلا وجود ندارد! بعضی افراد فکر می‌کنند اگر به بخش Inventory بروند، بازی متوقف می‌شود و می‌توانند آن را رها کنند، در صورتی که اصلا اینطور نیست. حتی با رفتن به بخش تنظیمات، Inventory و ... بازی باز هم ادامه دارد و هیچ چیز متوقف نمی‌شود. تنها جایی که از دست دشمنان در امان هستید و می‌توانید با خیال راحت کاراکتر خود را رها کنید، Hunter's Dream است.

قابلیت ذخیره‌سازی بازی یا همان Save کردن خودمان تفاوت زیادی با سایر بازی‌ها دارد. در Bloodborne  فانوس‌هایی وجود دارد که با روشن کردن‌شان می‌توانید به Hunter's Dream (یکی از مکان‌های اصلی   بازی و به نوعی خانه کاراکتر اصلی) بروید. با هربار رفتن به سراغ این فانوس‌ها و روشن کردن آن‌ها بازی ذخیره می‌شود. پس اگر کشته شدید به آخرین فانوسی که از آن آمدید، باز می‌گردید و مجبور هستید تا راه را از   اول ادامه دهید. بنابراین، خبری از چک‌پوینت و ... در Bloodborne نیست.

بهترین اسلحه برای شروع

در ابتدا بازی و بعد از اینکه از تخت بلند می‌شوید، کمی جلوتر با اولین دشمن بازی روبه‌رو خواهید شد. اگر توسط این دشمن کشته شوید، برای اولین بار به Hunter's Dream می‌روید و می‌توانید اولین اسلحه و تفنگ خود را از طریق Messengerهای رو پله دریافت کنید. این بخش نقطه بسیار مهمی است و انتخاب اسلحه اصلی می‌تواند تاثیر زیادی در تجربه شما از گیم‌پلی داشته باشد. شدیدا پیشنهاد می‌کنم برای شروع کار اسلحه Hunter Axe را انتخاب کنید؛ این تبر بدون شک بهترین سلاح ممکن برای گیمرهای تازه‌کار است و استفاده از آن می‌تواند کمک بسیار زیادی به آن‌ها بکند. تنها ایراد این اسلحه در مقایسه با Saw Cleaver سرعت کم آن است که اگر کمی با آن تمرین کنید، مطمئن باشید که عادت خواهید کرد.  همینطور از دیگر نکات مثبت این اسلحه می‌توان به حالت دوم آن اشاره کرد که با استفاده از آن، اندازه اسلحه بلند‌تر می‌شوید و می‌توانید برای مقابله با گروهی از دشمنان از آن بهره ببرید. با این حال، به هر دلیلی اگر با Hunter Axe ارتباط برقرار نکردید، نگران نباشید. در طول بازی قادر هستید تا تمامی اسلحه‌های دیگر را به‌دست آورید و هر کدام را که خواستید انتخاب کنید.

فراموش نکنید که پس از اینکه در اول بازی اسلحه خود را انتخاب کردید، آن‌ها را از بخش Inventory بردارید. چرا که پس از برداشتن اسلحه، آن‌ها به صورت خودکار انتخاب نمی‌شوند و می‌بایست به صورت دستی این کار را انجام دهید.

Level Up

لول‌آپ کردن کاراکتر طبیعتا یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی است و با هر بار انجام دادن آن، قوی‌تر می‌شوید و می‌توانید دشمنان و باس‌ها را راحت‌تر بکشید. اما لول‌آپ کردن چه‌طور انجام می‌شود؟ در ابتدا باید بگویم که با کشتن هر یک از دشمنان، مقداری Blood Echoes به‌دست می‌آورید که تعداد آن را می‌توانید گوشه صفحه ببینید. Blood Echoes دقیقا همان نقش XP در سایر بازی‌ها را ایفا می‌کند. با استفاده از Blood Echoes می‌توانید کارکتر خود را لول‌آپ کنید که برای هر لول، به یک تعداد مشخصی از آن‌ها نیاز دارید و هر بار هم این تعداد بیشتر و بیشتر می‌شود. نکته‌ای مهمی که درباره Blood Echoes وجود دارد این است که پس از هر بار کشته شدن، آن‌ها را از دست می‌دهید و مقدارشان صفر می‌شود. اما اگر بخواهید دوباره آن‌ها را پس بگیرید، باید به همان مکانی که کشته شدید برگردید. با برگشتن به مکان کشته شدن، می‌توانید یک لکه خون را روی زمین ببینید. تنها کافی است این خون را بردارید تا Blood Echoes بازگردد. البته بعضی مواقع Blood Echoes به دشمن نزدیک آن مکان انتقال می‌یابد. در این مواقع با کشتن آن دشمن خاص می‌توانید آن‌ها را برگردانید.

پس از اینکه به تعداد کافی Blood Echoes جمع کردید، باید به Hunter's Dream بازگردید و توسط عروسکی که نزدیک پله‌ها قرار دارد، کاراکتر خود را لول‌آپ کنید. فقط توجه داشته باشید که در ابتدا، این امکان وجود ندارد و الزاما باید اولین باس بازی را بکشید و سپس این قابلیت آزاد می‌شود. اما اینجا دوباره یک سوال ایجاد می‌شود؛ برای لول‌آپ کردن کاراکتر گزینه‌های مختلفی وجود دارد و به نوعی توانایی‌های‌تان به چیزهای مختلفی تقسیم‌بندی شده است. در ابتدا باید کدام یک را لول‌آپ کنید؟

4

برای پاسخ به این سوال بهتر است که در ابتدا مفهوم گزینه‌هایی که در بخش لول‌آپ وجود دارد را با یکدیگر بررسی کنیم:

Vitality – این گزینه در واقع همان خط سلامتی شما است که با هربار آپگرید کردن آن، میزان آن افزایش می‌یابد و خط سلامتی بلندتر می‌شود. در صورت آپگرید این مورد، می‌توانید دمیج بیشتری دریافت کنید و دیرتر کشته شوید.

Endurance – در Bloodborne و کلا سری Dark Souls نوار Stamina وجود دارد. (خط سبز رنگ در گوشه صفحه) در طول مبارزات همواره باید حواستان به این گزینه باشد، چرا که اگر میزان این خط به پایان برسد، نمی‌توانید هیچ ضربه‌ای بزنید و یا فرار کنید. اما با آپگرید کردن میزان Endurance قادر هستید تا میزان استقامت خود را بهبود ببخشید و بالطبع می‌توانید ضربات بیشتری وارد کنید و برای مدت زمان طولانی‌تر بدوید و یا فرار کنید.

Strength – این گزینه در واقع مخصوص اسلحه‌های سنگین است و با آپگرید کردن آن قادر هستید تا ضربات محکم‌تری با این سلاح‌ها وارد کنید و همچنین از اسلحه‌های جدید سنگین هم استفاده نمایید. در بخش قبلی گفتیم که برای شروع از Hunter Axe استفاده کنید. اگر این کار را انجام دادید و این اسلحه را انتخاب کردید، حتما میزان Strength را افزایش دهید.

Skill – این مورد هم تقریبا شبیه Strength است، با این تفاوت که برای اسلحه‌های سبک‌تر و سریع‌تر به کار می‌رود. بنابراین اگر از اسلحه‌های سریع و سبک استفاده می‌کنید، روی این مورد سرمایه‌گذاری کنید.

Bloodtinge – این گزینه مربوط به تفنگ شما می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید کارایی و دمیج اسلحه‌ها را بیشتر کنید. پیشنهاد می‌کنم زیاد روی این گزینه حساب نکنید و تمرکز خود را روی سایر موارد بزارید.

Arcane – و در آخر هم این گزینه مشابه Skill و Strength است و با لول‌‌آپ کردن آن می‌توانید استفاده بهتری از اسلحه‌ها ببرید. شخصا تا پایان بازی این دو مورد آخر را اصلا آپگرید نکردم و به هیچ مشکلی هم برنخوردم!

پس از اینکه فهمیدیم کار هر گزینه چیست،  وقتش رسیده که بگوییم در ابتدا کدام یک را آپگرید کنید. اگر برای اولین بار Bloodborne را تجربه می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم که سه گزینه Vitality ،Endurance و Strength را به صورت همزمان و متعادل بالا ببرید. در طول بازی با این سه مورد مرتبا سر و کار دارید و اگر هر کدام از آن‌ها را قوی کنید، کارتان به مراتب آسان‌تر خواهد شد.

فارم کردن Blood Echoes

احتمالا در ساعات اولیه و از آنجایی که هنوز با ساز و کار کلی بازی آشنا نشده‌اید، از قدرت کم کاراکتر خود رنج خواهید برد. پیشنهاد می‌کنم پس از کشتن باس اول بازی و با باز شدن قسمت لول‌آپ، دوباره به مناطق اولیه برگردید و تمام دشمنان را برای چندین و چندبار بکشید. پس از اینکه به هر فانوس بروید و آن‌ها را روشن کنید، دشمنان دوباره ظاهر می‌شوند و از این منظور، هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد. پس با این وجود، این فرصت بسیار خوبی است که بتوانید به اندازه کافی Blood Echoes جمع‌آوری کنید.

3

اسلحه خود را همواره آپگرید و تعمیر کنید

همانند بازی‌های نقش‌آفرینی، در Bloodborne هم اسلحه‌ها بعد از مدتی خراب می‌شوند و باید آن‌ها را تعمیر کنید. بنابراین، همیشه سعی کنید اسلحه‌های خود را از طریق میزی که در Hunter's Dream قرار دارد، تعمیر کنید  و اگر دیدید سلاح‌تان کمتر از همیشه دمیج وارد می‌کند، بدانید که خراب شده است. مورد مهم دیگری که در این قسمت باید به آن اشاره کنم، آپگرید کردن اسلحه‌ها است که با انجام این کار می‌توانید ضربات محکم‌تری به دشمن وارد کنید. هر اسلحه و تفنگی که می‌بینید، قابل ‌آپگرید کردن است. برای انجام این کار همانند تعمیر کردن اسلحه باید به میز Workshop بروید و از آن طریق تجهیزات خود را آپگرید نمایید. برای هر بار آپگرید کردن، اول از هر چیزی به تعدادی Blood Echoes و یکسری آیتم خاص مثل Blood Stone Shards،Twin Blood Stone Shards و ... نیاز دارید.

راز موفقیت در مبارزات

مبارزات و جنگیدن با دشمنان در بازی از هر چیزی مهم‌تر به شمار می‌آید و تمام کارهایی که در طول گیم‌پلی انجام می‌دهید صرفا برای موفقیت و غلبه کردن بر دشمنان است. نکات و راهنماهای زیادی در این خصوص وجود دارد ولی سعی می‌کنم که مهم‌ترین نکاتی که برای این بخش نیاز دارید را در اختیارتان بگذارم. مهم‌ترین، اساسی‌ترین و پایه‌ای‌ترین چیزی که درباره مبارزه‌ها باید رعایت کنید این است که به هیچ وجه بی‌کله حمله نکنید چرا که مسلما شکست خواهید خورد. صبر و حوصله و بررسی کردن حرکات دشمنان مهم‌ترین چیزهایی هستند که باید انجام دهید. اکثر دشمن‌ها از یک الگوریتم خاص در مبارزات پیروی می‌کنند و اگر بتوانید تک تک حرکات آن‌ها و مخصوصا باس‌ها را بررسی کنید و البته صبر و حوصله هم داشته باشید، می‌توانید به راحتی بر همه آن‌ها غلبه کنید.

نکته مهم دیگر، استفاده از جا خالی دادن یا همان Dodge است که با دکمه دایره می‌توانید انجام دهید. در سری Dark Souls استفاده کردن از سپر و Parry کردن کمک بسیار زیادی به گیمرها می‌کند. ولی در Bloodborne خبری از سپر نیست و در اینجا برای دفاع کردن و عقب‌نشینی باید جا خالی دهید. این حرکت مخصوصا در مبارزه با باس‌ها و زمانی که میزان سلامتی شما بسیار کم است، خیلی به‌درد بخور خواهد بود.

در آخر باید بگویم که همیشه سعی کنید دشمنان را تک به تک بکشید و هیچ‌وقت با چندین نوع دشمن به صورت همزمان مبارزه نکنید. پیشنهاد می‌کنم برای این کار و پرت کردن حواس دشمنان، از سنگ‌ها استفاده کنید. سنگ‌ها به وفور یافت می‌شود و با استفاده از آن‌ها قادر هستید تا دشمنان را تک به تک به سمت خود بکشانید و آن‌ها را به سادگی بکشید.

هرگز Blood Vial و گلوله نخرید

همانطور که احتمالا می‌دانید، آیتم Blood Vial برای بازیابی سلامتی استفاده می‌شود. (با فشردن دکمه مثلث قادر هستید تا از آن‌ها بهره ببرید) این آیتم‌ و گلوله‌ها به وفور در دنیای بازی یافت می‌شوند و معمولا بعضی از دشمنان خاص همیشه تعدادی از آن‌ها را دراپ می‌‎کنند. با توجه به این گفته، خریدن آن‌ها و خرج کردن بیهوده Blood Echoes غیرمنطقی است. هرگاه با کمبود آن‌ها مواجه شدید، به مناطق آسان‌تر بازگردید و دشمنان را بکشید. مطمئن باشید همیشه با این کار می‌توانید تعداد زیادی از آن‌ها را به‌دست آورید.

همه آیتم‌ها را بردارید

هر چیزی که روی زمین افتاده و یا از دشمنان دراپ می‌شود را بردارید. اصلا نگران فضا نباشید چرا که محدودیتی ندارد و از سمتی دیگر، اگر به اندازه کافی یک آیتم را برداشتید، بقیه آن‌ها به صورت خودکار به Storage انتقال می‌یابد.

گشت و گذار در محیط

در دنیای Bloodborne راه‌ها و آیتم‌های مخفی بسیار زیادی وجود دارد. سعی کنید تمام مناطق را با دقت بگردید و راه‌های مخفی را پیدا کنید.  جالب است بدانید که در بازی راه‌های میانبر زیادی وجود دارد که باعث می‌شود مسافت کوتاه‌تری را بروید و با دشمنان کمتری وارد درگیری شوید. پیدا کردن این راه‌های میانبر که اغلب پشت جعبه‌ها و چیزهای شکستنی قرار دارند، در مسیر رفتن به باس فایت‌ها کمک بسیار زیادی به شما می‌کند. توصیه می‌کنم از آن‌ها غافل نشوید.

5

باس‌فایت‌ها

باس‌فایت‌ها چالش‌برانگیزترین و سخت‌ترین دشمنان بازی هستند و تنها راه به پایان رساندن بازی، کشتن آن‌ها است. در Bloodborne باس‌ها به دو دسته فرعی و اصلی تقسیم می‌شوند؛ باس‌های فرعی همانطور که از اسمشان مشخص است، فرعی هستند و کشتن آن‌ها واجب نیست و می‌‌توانید بدون اینکه شکست‌شان دهید، بازی را به اتمام برسانید. اما از سمتی دیگر شکست دادن باس‌های اصلی اجباری است و باید تک‌تک آن‌ها را شکست دهید. پیشنهاد میکنم برای دور اول همه باس‌ها (چه فرعی و چه اصلی) را شکست دهید تا تجربه کامل و بهتری از بازی داشته باشید.

نحوه کشتن هر باس مقاله جدایی می‌طلبد و واقعا نمی‌شود در اینجا روش زدن هر یک را توضیح دهیم. فقط همین قدر را بدانید که همه باس‌فایت‌ها، به یک چیز خاص یا آیتم خاصی حساس هستند؛ مثلا بعضی از آن‌ها به آتش و برق حساس هستند و ضربه وارد کردن به آن‌ها به وسیله این دو می‌تواند میزان سلامتی‌شان را به میزان زیادی کاهش دهد. با دیدن ویدیوهای آموزشی یا خواندن مشخصات باس‌فایت‌ها در ویکی بازی قادر هستید تا نقاط ضعف هر یک از آن‌ها را بفهمید.

اتفاقی که مطمئنم برای‌تان می‌افتد، این است که هر وقت خط سلامتی یک باس‌فایت به پایان نزدیک می‌شود، باس‌فایت به شکل وحشیانه‌تری حمله می‌کند و احتمال مرگ‌تان به مراتب بیشتر می‌شود! پس اگر تنها یک ضربه با کشتن باس فاصله داشتید و یک دفعه و به ناگهان کشته شدید، دسته را پرت نکنید، این امری طبیعی است! معمولا بیشتر افراد سر یک باس مشخص گیر می‌کنند و پس از چندین و چند بار کشته شدن، باز هم نمی‌توانند آن را شکست دهند. در این مواقع پیشنهاد می‌کنم صدای بازی را تا حدی زیادی کم کنید و سعی کنید تا آرامش خود را حفظ کنید و به صورت حساب شده وارد مبارزه شوید. مبارزه با باس‌فایت‌ها تمرکز زیادی لازم دارد و ممکن است موسیقی تنش‌زا و یا جیغ کشیدن باس‌ها (!) تمرکز شما را نابود کند!

6

امیدوارم خواندن این مقاله کمک زیادی به شما کرده باشد. همان‌طور که در ابتدا مطلب گفتم، نکاتی که قصد داریم بگوییم، بیشتر به درد افراد تازه‌کار می‌خورد. پس طبیعتا چیزهایی که گفته شد، تمام مسائل بازی را شامل نمی‌شود و دنیای Bloodborne گسترده‌تر است و رازهای زیادی برای کشف کردن دارد. تنها کافی است تا سختی چند ساعت ابتدایی بازی را تحمل کنید و هر وقت که کاملا راه افتادید، Bloodborne تبدیل به یکی از بهترین بازی‌هایی خواهد شد که تجربه کرده‌اید.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1401
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    آقا وقتی از چیزی مطمئن نیستی چرا از خودت مینویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    الان من میخوام old hunter bone بزنم میبینم حداقل arcane ک میخواد 15 هست
    رفتم سرچ کردم میبینم arcane برای جادو ب کار میره
    منم الان میزان arcane ک دارم 7 تاس و برای هر لول آپ باید 25 هزار بلاد اکو بدم
    الان از هیچ جادویی نمیتونم استفاده کنم ب لطف شما

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1400
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام خسته نباشید
    من الان رسیدم به باس فایت اول و کلی هم معجون هیل و اتش زا داشتم و همرو تقریبا خرج کردم اما لحظه اخری منو کشت میخام بدونم ک وقتی اینارو استفاده کنم دیگه کاریش نمیشه کرد باید نیو گیم شروع کنم؟
    خواش میکنم جواب بدید

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Soheil_divay
    سلام خسته نباشید من الان رسیدم به باس فایت اول و کلی هم معجون هیل و اتش زا داشتم و همرو تقریبا خرج کردم اما لحظه اخری منو کشت میخام بدونم ک وقتی اینارو استفاده کنم دیگه کاریش نمیشه کرد باید نیو گیم شروع کنم؟ خواش میکنم جواب بدید

    سلام بر شما دوست عزیز
    جذابیت بازی های سولز لایک و البته سختی اونها به همین دلیل هست . علاوه بر اینکه بعد از کشته شدن اون آیتم هایی که مصرف کردید رو از دست دادید، تمام سولز هایی که گرفتید هم به دست موجودی هست که شمار و کشته و اگر نتونید در تلاش دوم اون رو از بین ببرید باید قید تمام سولزهایی که گرفتید رو هم بزنید :cold:
    به دنیای سولز خوش آمدید :ashk:

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1397
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    یه سوال در کورد سیو کردن داشتم
    این که فاصله این فانوس ها خیلی زیاده و بار ها شده تا باس فایت میرم و میمیرم و هاه چی از اول میاد!(همه اونایی که کشتم دوباره زنده میشن)
    هیچ امکان quick save تو بازی نیست؟

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: rayan
    یه سوال در کورد سیو کردن داشتم این که فاصله این فانوس ها خیلی زیاده و بار ها شده تا باس فایت میرم و میمیرم و هاه چی از اول میاد!(همه اونایی که کشتم دوباره زنده میشن) هیچ امکان quick save تو بازی نیست؟

    سلام بر شما دوست عزیز
    باید بگم که متاسفانه یکی از دلایلی که بازی رو سخت کرده همینه. یعنی باید برای ذخیره کردن خودتون رو به بون فایر برسونید . البته در طول بازی آیتم هایی بدست میارید که می تونید با استفاده از اونها در هر جایی که هستید به بون فایر برگردید اما راه دیگه ای برای کوئیک سیو وجود نداره

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.