نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 19 فروردين 1397
ساعت 16:58

کارگردان NieR: Automata به ساخت یک عنوان کاملا جدید فکر می‌کند

4 از 5

Yoko Taro از علاقه خود به ساخت یک IP جدید و کار برروی بازی King’s Knight می‌گوید

اکنون یک سال از انتشار NieR: Automata می‌گذرد و بعد از عرضه بازی موبایلی SINoALICE، هیچ خبری از Yoko Taro به گوشمان نرسیده است. با توجه به اینکه خیلی از افراد او را به خاطر ساخت بازی‌هایی چون NieR و Drakengard می‌شناسند، ولی او اخیرا در رویداد PAX East اعلام کرد که به خلق یک عنوان یا همان IP جدید فکر می‌کند.

این کارگردان که با یک ماسک بزرگ در مقابل دوربین‌ها قرار می‌گیرد، در مصاحبه خود اعلام نمود که او معمولا در زمان حال زندگی کرده، و به کارهای بزرگی که می‌خواهد در آینده انجام دهد زیاد فکر نمی‌کند. همچنین او گفت که انگیزه‌‌ای برای ساخت IPهای جدید ندارد. با این حال، اخیرا به صورت تصادفی فکر ساختن یک عنوان جدید به مغزش خطور کرده و آن را دنبال می‌کند. Yoko Taro درباره ماهیت این IP چیزی نگفت و حتی ممکن است که آن هیچ‌وقت نمایش داده نشود.

وقت از او پرسیده شده آیا عنوانی از Square Enix وجود دارد که بخواهد روی آن کار کند، Yoko Taro بازی King’s Knight را نام برد؛ چراکه این اثر یک بازی شوتر است و او از این ژانر لذت می‌برد.

King’s Knight برای اولین بار در سال 1986 برای NES و MSX منتشر شد. در سال 2017 هم عنوان King’s Knight: Wrath of the Dark Dragon با الهام از این بازی برای گوشی‌های موبایل عرضه گردید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.