نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 29 فروردين 1397
ساعت 12:21

تریلر بخش Career و تاریخ عرضه بازی Tennis World Tour

4 از 5

تاریخ انتشار بازی Tennis World Tour اعلام و تریلر بخش Career بازی منتشر شد

در جریان تریلری که امروز از بخش تک نفره (Career) بازی Tennis World Tour منتشر شد، تاریخ انتشار (عرضه) این بازی مشخص گردید. بازی Tennis World Tour ساخته‌ی استودیوی Breakpoint است و Maximum Games و Bigben مسئولیت عرضه و انتشار آن در تاریخ 22 ماه مِی (اول خرداد 1397) برای تمام پلتفرم‌های نسل هشتم و همینطور کامپیوترهای شخصی را برعهده دارند.

در بخش Career Mode بازی Tennis World Tour، پس از طراحی چهره و ظاهر ورزشکارتان وارد لیست 100 بازیکن برتر رشته‌ی تنیس خواهید شد. باید تمرین کنید، در مسابقات مختلف شرکت کنید، درآمدتان را صرف تهیه‌ی تجهیزات جدید یا استخدام افراد متخصص برای کادر فنی‌تان کرده یا ورودی شرکت در مسابقات بزرگتر را پرداخت کنید. علاوه بر این باید به سلامتی و روحیه‌ی ورزشکارتان توجه داشته باشید تا با انگیزه‌ی کافی و قدرت جسمانی لازم در مسابقات شرکت کنید و بهترین نتیجه را بدست بیاورید. بعد از اینکه رتبه‌ی بهترین بازیکن جهان را کسب کردید، باید تمام تلاشتان را برای حفظ مقام قهرمانی بکار ببرید. در مسابقاتی که سایر بازیکنان برای تصاحب عنوان شما به راه می‌اندازند شرکت کنید و در رقابت‌های معتبر تنیس حاضر باشید و مقام کسب کنید و... می‌توانید در رقابت‌های آنلاین با قهرمانی که خودتان پرورش داده‌اید شرکت کنید و ...

بازی Tennis World Tour تمام تلاشش را بکار برده تا به دنیای تنیس نزدیک و شبیه باشد. تیم توسعه‌‌ی این بازی که از اعضای سری تحسین آمیز Top Spin تشکیل شده‌اند، تا حد زیادی می‌توانند نوید عنوانی با کیفیت را بدهند. یکی از ویژگی‌های بازی Tennis World Tour، وجود 30 تن از بازیکنان برتر ورزش تنیس از جمله Roger Federer، Madison Keys و John Isner در این بازی است.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.