نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 01 ارديبهشت 1397
ساعت 00:06

واکنش احساسی کوری بارلاگ هنگام مشاهده نمرات بازی God of War

0 از 5

 کوری بارلاگ در یک پیام ویدیویی واکنش خود هنگام مشاهده نمرات عنوان God of War در وبسایت متاکریتیک را با هوادارانش به اشتراک گذاشت

بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار جدیدترین بازی از سری محبوب God of War روز گذشته رسما برای کنسول PlayStation 4 عرضه شد. نمره منتقدان به این بازی انحصاری بزرگ هم‌اکنون منتشر شده است و حتما شما نیز از اقبال مثبت منتقدان نسبت یه این بازی آگاه هستید. سازندگان بازی نیز نمرات و نقدهای منتشر شده را مطالعه کرده‌اند و پس از سال‌ها کار و تلاش سخت در راه تولید God of War جدید اکنون لحظاتی شیرین و احساسی را تجربه می‌کنند.

روز گذشته کوری بارلاگ کارگردان بازی God of War ویدیویی را آپلود کرد که در آن واکنش خود نسبت به مشاهده مجموع نمرات بازی جدیدش در وبسایت Metacritic را نشان می‌داد. بخشی از صحبت‌های بارلاگ در ویدیو درست قبل از آنکه نمرات را ببیند بدین صورت است:

برای دیدن نمرات اضطراب زیادی دارم. مدت زیادی است که منتظریم. برای این بازی 5 سال وقت گذاشتیم. پس این لحظات برایمان ارزش بسیاری دارند.

پس مشاهده نمرات در وبسایت متاکرتیک، بارلاگ قادر به کنترل احساسات خود نیست. او عینکش را از صورت برمی‌دارد، نفس عمیقی می‌کشد و چشمان خودش را می‌مالد و اشک می‌ریزد. زمانی که بارلاگ صفحه نمرات بازی را بازی می‌کند با عدد 94 موجه می‌شود (که اکنون به 95 رسیده است) و نمی‌تواند آن را باور کند. او در همین لحظات با خود زمزمه می‌کند:

مردم واقعا از این بازی خوششان می‌آید. (نمرات) نباید اهمیت زیادی داشته باشد. افراد زیادی به سختی تلاش کردند و باور داشتند و من بسیار خوش شانس هستم که با این آدم‌ها کار می‌کنم.

 سپس بارلاگ نام تعدادی از همکاران خود را برای قدردانی زحماتشان به زبان می‌آورد.

درحالیکه نمره متاکریتیک ارزش و حساسیت بسیار زیادی نزد بازی‌سازان دارد، مشاهده واکنش بارلاگ به نمرات بازی God of War بسیار تماشایی است. شاید پس از انتشار نمرات یک بازی در فضای مجازی، فراموش شود که این بازی‌ها هم توسط انسان‌هایی ساخته می‌شود که همانند ما زندگی می‌کنند و نفس می‌کشند. این روزها تصور عمومی بر این است که بازی‌ها توسط کمپانی‌هایی سنگدل ساخته می‌شوند که تنها به سود خود اهمیت می‌دهند؛ اما حقیقت چیزی فراتر از این است. 

اما توضیح بارلاگ درباره دلیل آپلود کردن این ویدیو نیز جالب است:

من درباره اینکه بخواهم ویدیو را آپلود کنم یا نه مدت زیادی فکر کردم اما سپس به یاد پسرم «هلو» افتادم، اینکه در حال حاضر چه وضعیتی دارد. هنگامی که ناراحت باشد دوست ندارد ما او را ببینیم و تصمیم می‌گیرد که به یک اتاق دیگر برود. اگر بخواهیم وارد اتاق شویم فریاد می‌زند. برای ما مهم است که به او بگوییم ناراحت بودن اشکالی ندارد، گریه کردن اشکالی ندارد. چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد. من فکر کردم که این می‌تواند مثال خوبی برایش باشد و نشان بدهد که پدرش هم در مقابل دنیا یا حداقل 50 نفری که این ویدیو را می‌بینند گریه می‌کند. این برای توست، هلو، پدرت دوستت دارد.

 در پایان این ویدیو را مشاهده خواهید کرد:

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.