نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 15 ارديبهشت 1397
ساعت 14:00

اولین تریلر جذاب و دیدنی فیلم Robin Hood: Origins منتشر شد

0 از 5

شما هیچوقت رابین هود را به این شکل ندیده بودید

شرکت فیلم‌سازی Lionsgate اولین تیزر تریلر فیلم Robin Hood را منتشر کرد؛ این فیلم اکشن و ماجراجویانه داستان قهرمان لقب‌دار خود را به‌شکلی تازه و با چشم‌اندازی جدید بازگو می‌کند؛ ستاره فیلم Kingsman: The Golden Circle یعنی تارون اگرتون، نقش اصلی این فیلم که Robin Hood: Origins نام دارد را ایفا می‌کند. جیمی فاکس نیز نقش جان کوچولو (بهترین دوست رابین و رهبر گروه banditos که با نام Merry Men نیز شناخته می‌شود) را داراست.

بازیگر فرنچایز 50 Shades یعنی جیمی دورنان، نقش ویل اسکارلت را بازی می‌کند؛ ویل همان شخصی است که در چند ثانیه ابتدایی این تریلر می‌پرسد: شما کنجکاو نیستید که چه کسی در زیر نقاب قرار دارد؟

در این فیلم رابین هود فقط به‌عنوان یک دشمن عمومی از جانب حکومت که از افراد ثروتمند دزدی می‌کند و به افراد فقیر می‌بخشد شناخته نمی‌شود، بلکه ما او را در لباس یک فرد سرکش که بدون هیچ ترسی در هوا می‌پرد و بر سر دشمنانش تیرهای آتش‌زا می‌اندازد نیز می‌شناسیم؛ درواقع او در این فیلم یک فرد جنگجو و نجات‌دهنده است که سعی دارد نیروی امید را به روستاییان الهام کند.

اساسا فیلم Robin Hood پاسخ این سوال را می‌دهد: چه اتفاقی رخ می‌داد اگر این کماندار مشهور درواقع یک ابرقهرمان بود؟ در هر صورت ما در این فیلم شاهد نبردهای جذاب کماندار افسانه‌ای برای رسیدن به هدف‌هایش خواهیم بود و هر شخصی بخواهد مانع رسیدن او به اهدافش بشود توسط رابین از میان برداشته می‌شود. بازیگر فیلم‌های Rogue One: A Star Wars Story و Ready Player One یعنی بن مندلسون نیز نقش کلانتر ناتینگهام را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

خالق سریال Peaky Blinders اوتو باتورست سکان کارگردانی این فیلم را در اختیار دارد؛ بن چندلر و دیوید جیمز کلی نیز نویسندگان فیلم Robin Hood: Origins هستند. باتورست قبلا طی مصاحبه‌ای با اینترتیمنت ویکلی (Entertainment Weekly) نظر خود را راجع به داستان این فیلم اعلام کرد؛ او طی این مصاحبه گفت:

«شما فقط در صورتی می‌توانید تبدیل به یک اسطوره 800 ساله شوید که کیسه‌های پول را از افراد ثروتمند بدزدید و به افراد فقیر اعطا کنید؛ به ‌نظر من رابین هود چنین فردی بود: آشوبگری جدی و انقلابی، متفکر آزاد و یک جستجوگر راستی. من وقتی بیشتر به داستان فیلم فکر کردم بسیار شگفت‌زده شدم که تا چه حد این داستان به اوضاع کنونی و اتفاقاتی که در جامعه رخ می‌دهد ارتباط دارد.»

فاکس (بازیگر) نیز افزود:

«شیوه‌ای که آن‌ها فیلم را فیلم‌برداری کرده‌اند دیوانه‌کننده بود، یعنی به مانند آن بود که شما دارید فیلم Zero Dark Thirty را تماشا می‌کنید؛ ما با کمان‌های خود تیراندازی می‌کردیم اما آن‌ها به کمک تکنولوژی و کامپیوتر به‌خوبی آن را به تصویر می‌کشیدند. من وقتی آن را مشاهده کردم با خود گفتم: وای، آن‌ها برای این آماده نیستند.»

خلاصه داستان این فیلم بدین صورت است:

رابین هود (تارون اگرتون) کماندار افسانه‌ای به همراه دوست و فرمانده خود (جیمی فاکس) دست به شورشی بر علیه حکومت انگلیس می‌زنند؛ آن‌ها به دنبال عدالت در جامعه خود هستند.

ما در این فیلم اکشن و ماجراجویانه شاهد میدان‌های جنگ شاهکار، صحنه‌های رزمی دیوانه‌کننده و همچنین عشق خواهیم بود.

از جمله بازیگران مهم دیگر این فیلم عبارت‌اند از:

ایو هوسان در نقش بانو ماریان، تیم مینچین در نقش فریار تاک، پاول اندرسون در نقش شخصی از Gisborne، جاش هردمن در نقش رایتس و بیورن بنگستون در نقش تایدان.

این فیلم در تاریخ 21 نوامبر 2018 (30 آبان 1397) بر روی پرده نقره‌ای سینماها به نمایش در می‌آید؛ در ادامه شاهد اولین تریلر جذاب و دیدنی فیلم Robin Hood: Origins باشید.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.