نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 18 ارديبهشت 1397
ساعت 13:56

رئیس جدید نینتندو برای نسل بعدی کنسول‌ها برنامه دارد

4 از 5

نینتندو قصد گسترش مخاطبان خود را دارد

هفته گذشته نینتندو خبر داد که آقای تاتسومی کیمیشیما از ریاست این کمپانی کناره‌گیری کرده و شونتارو فوروکاوا جانشین او خواهد شد. کیمیشیما کارنامه بسیار موفقی داشت؛ او عرضه بسیار موفق کنسول نینتندو سوئیچ را نظارت می‌کرد و باعث شد تا نینتندو از شکست بسیار بد Wii U نجات یابد.

حال در مصاحبه‌ای با Nikkei Asia، کیمیشیما توضیح داد که انتخاب فوروکاوا برای ریاست نینتندو برای این است که او دقیقا می‌داند که چگونه به بهترین شکل ممکن از پتانسیل تیم‌های سازنده استفاده کند. فوروکاوا همچنین یک برنامه تجاری برای آینده نینتندو ترتیب داده که احتمالا بدین معنا است که این شرکت برنامه‌هایی برای سخت‌افزار نسل بعدی خود دارد.

با اینکه درباره جزئیات این برنامه‌ها صحبتی نشد، اما اطلاعاتی تازه‌ای درباره سیاست‌های جدید نینتندو گفته شده. اول از هر چیز، فوروکاوا می‌خواهد که بازار نینتندو سوئیچ را گسترش دهد و آن را به بازارهای خارج از آمریکا شمالی، ژاپن و اروپا ببرد و امید دارد که بتواند در بازارهای خاورمیانه و جنوب غربی آسیا نفوذ پیدا کند. همچنین فوروکاوا یک هیئت مدیره پنج نفره – شامل خود او - تشکیل داده که مسیر و اهداف آینده نینتندو را مشخص می‌کنند.

نینتندو سوئیچ هم‌اکنون در جهت رو به رشدی قرار دارد و موفق شده تا 17.79 میلیون دستگاه به فروش برساند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.