نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 25 ارديبهشت 1397
ساعت 00:54

جیمز گان: فیلم Guardians of the Galaxy 3 بعد از فیلم Avengers 4 فیلم‌برداری خود را آغاز می‌کند

0 از 5

طبق گفته جیمز گان فیلم‌برداری فیلم Guardians of the Galaxy 3 بعد از فیلم Avengers 4 آغاز خواهد شد

توجه این مطلب بخش مهمی از روند داستانی فیلم‌های Guardians of the Galaxy 3 و Avengers 4 را لو می‌دهد.
جیمز گان نویسنده دو فیلم نخست Guardians of the Galaxy اخیرا به سوالات زیادی راجع‌به این مجموعه پاسخ داد و در همین حین اعلام کرد که تولید فیلم سوم این فرنچایز بعد از عنوان Avengers 4 انجام خواهد شد. از صحبت‌های مهم او می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

«کاراکتر آدام ورلوک در فیلم Avengers 4 حضور نخواهد داشت. (و من هیچ‌وقت نیز نگفتم که در فیلم سوم حضور می‌یابد) فیلم Guardians of the Galaxy 3 نیز فیلم‌برداری خود را بعد از فیلم Avengers 4 آغاز خواهد کرد. من به ایستراگ‌های دیگر اشاره نخواهم کرد.»

البته این موضوع چندان برای ما سورپرایز بزرگی نبود زیرا او قبلا نیز به این مورد اشاره کرده بود؛ با اینحال برای ساخت قسمت سوم این فیلم چالش‌هایی نیز وجود دارند.
به جز کاراکتر راکت و نبیولا تمام اعضای گروه نگهبانان کهکشان در فیلم Infinity War کشته می‌شوند؛ بله گامورا، استار لرد، درکس، گروت و مانتیس.
این خبر احتمالا بدان معنی است که بسیاری آن مرگ‌ها دائمی نبودند؛ البته احتمال دیگری نیز وجود دارد و آن این است که فیلم Guardians of the Galaxy 3 شامل فلش‌بک‌هایی به گذشته باشد و خاطرات نبیولا و راکت را نشان دهد. هنوز چیزی مشخص نشده است.
گان قبلا اعلام کرد:

«کاری که من می‌خواهم با ساخت فیلم Guardians of the Galaxy 3 انجام دهم این است که حوادث آن را برای پس از دو فیلم بعدی Avengers تنظیم کنم زیرا این کار به تولید فیلم‌های 10 تا 20 سال آینده مارول کمک می‌کند؛ این اقدام واقعا باعث گسترش این جهان کیهانی می‌شود، ما قصد داریم شخصیت‌های جدیدی را به این دنیا اضافه کنیم. این فیلم آخرین نسخه از این ورژن عنوان Guardians of the Galaxy خواهد بود.»

کریس پرت پیش‌تر اعلام کرده بود که فیلم‌برداری قسمت سوم Guardians of the Galaxy از تابستان سال 2019 آغاز خواهد شد؛ اخیرا نیز گمانه‌زنی‌های زیادی درمورد اینکه اعضای گروه نگهبانان کهکشان زنده هستند به وجود آمده.
در هرصورت باید منتظر باشیم و ببینیم سرانجام سرنوشت داستانی فیلم سوم Guardians of the Galaxy به چه شکلی خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.