نویسنده: محمدرضا حیدری پنج شنبه، 17 خرداد 1397
ساعت 12:04

نمایشی جدید از Call of Duty: Black Ops 4 در راه است

0 از 5

 

طبق آخرین اطلاعات منتشرشده از Treyarch، لازم نیست برای مشاهده‌ی محتوای بیشتر و نمایشی جدید از Call of Duty: Black Ops 4 تا E3 2018 صبر کنید.

تری آرک قرار است در 7 ژوئن (17 خرداد) لایو استریمی را با محوریت بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Black Ops 4 به راه بیندازد. این لایو استریم از ساعت 10 صبح تا 1 بعدازظهر به‌وقت کالیفرنیا در سرویس‌های فیس‌بوک، توییچ و یوتیوب قابل‌مشاهده خواهد بود.

این جریان قرار است «نگاهی دقیق‌تر» به نقشه‌هایی که در جریان E3 نمایش داده خواهند شد، داشته باشد. اطلاعات بیشتری از این رویداد به دست نیامده است اما Treyarch به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی این بازی در توییتی دیگر به این اشاره‌کرده است که شخصیت مخصوص Firebreak در غرفه‌ی Activision در مرکز کنفرانس‌های لس‌آنجلس نمایش داده خواهد شد. اینکه این نمایش، رونمایی از مجسمه‌ی Firebreak باشد یا تأییدیه‌ای بر قابل بازی بودن این شخصیت در طول بازی، همچنان مشخص نیست. Firebreak از شخصیت‌های حاضر در Black Ops III بود.

توییت رسمی Treyarch درباره‌ی این رویداد:

سه‌شنبه، 7 ژوئن (10 صبح به‌وقت کالیفرنیا)، ما میزبان یک جریان زنده از بخش مولتی پلیر بازی Black Ops 4 خواهیم بود، با نگاهی نزدیک‌تر به نقشه‌هایی که در جریان E3 قابل بازی خواهند بود... در روزهای آینده شمارا خواهیم دید!

بازی Call of Duty: Black Ops 4 احتمالاً در طول کنفرانس سونی در رویداد E3 2018 در روز دوشنبه، 11 ژوئن (21 خرداد) نمایش داده خواهد شد. سونی در نمایش قسمت‌های جدید بازی Call of Duty از سابقه‌ی خوبی برخوردار است.

همان‌طور که می‌دانید Black Ops 4 مانند قبل فاقد کمپین داستانی خواهد بود و اکتیویژن از این بابت چندان نگران نیست. اکتیویژن همچنین تأیید کرده است که Black Ops 4 دارای حالت بتل رویال خواهد بود. Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر (20 مهرماه) در سال جاری و بر روی پلتفرم‌های Xbox One، Playstation 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.