نویسنده: محمد مراقی یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 15:25

E3 2018: تصاویر جدیدی از بازی Assassin's Creed: Odyssey لو رفت + اطلاعات جدید

0 از 5

به تازگی تصاویر جدیدی از بازی Assassin's Creed: Odyssey فاش شده‌اند که ظاهرا با نمایش بازی در E3 2018 ارتباط دارند.

در تصاویری که به تازگی از بازی تایید شده Assassin's Creed: Odyssey لو رفته‌اند، اولین نما از محل وقوع ماجرای این بازی یعنی یونان باستان را مشاهده می‌کنیم. همچنین در برخی از تصاویر شاهد کاراکتری به عنوان شخصیت اصلی بازی هستیم که عدم حضور بایک (شخصیت اصلی بازی Assassin's Creed: Origins) به عنوان شخصیت اصلی در این بازی را تایید می‌کند. تصاویر فاش شده از تریلر رونمایی کامل بازی در E3 2018 اطلاعات مختصری را از بازی Assassin's Creed: Odyssey در دسترس طرفداران می‌گذارند. برای مثال با توجه به عنوان ماموریت‌ها در برخی از تصاویر پیداست که شخصیت اصلی بازی Kyra نام دارد. او یک اسپارتان یونانی است و افرادی را به عنوان نیروهای پیاده نظام در اختیار دارد. در یکی از تصاویر شخصیت اصلی بازی را در یک کشتی بزرگ مشاهده می‌کنیم و سربازانی را می‌بینیم که ظاهرا از او پیروی می‌کنند. این تصویر حضور مبارزات دریایی در بازی را به طور کامل تایید می‌کند.

و اما یکی از مهم‌ترین جزئیاتی که در خصوص بازی Assassin's Creed: Odyssey می‌توان از تصاویر زیر دریافت کرد، این است که در حوادث داستانی بازی و احتمالا در میان کات‌سین‌ها می‌توان دیالوگ‌های مختلفی را در نقش شخصیت اصلی انتخاب کرد که احتمالا سرنوشت‌های متفاوتی را در طول بازی رقم خواهند زد. در یکی از تصاویر به طور کامل مشخص است که بازیکن درحال انتخاب از میان دو جمله مختلف برای بیان توسط شخصیت اصلی بازی است. اینطور که از تصاویر پیداست، سازندگان بازی در جهت ارتقای جنبه نقش‌آفرینی بازی جدید خود تلاش‌ زیادی کرده‌اند و سری Assassin's Creed را بیش از پیش به یک عنوان نقش‌آفرینی اکشن نزدیک کرده‌اند. در یکی از تصاویر هم می‌توانید نگاهی داشته باشید به سیستم شخصی‌سازی شخصیت اصلی و آپشن‌هایی که در این زمینه می‌توان شخصی‌سازی کرد.

تصاویر لو رفته از بازی Assassin's Creed: Odyssey که مربوط به نمایش رونمایی از بازی در E3 2018 می‌شوند را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Assassin's Creed: Odyssey قرار است به طور کامل در کنفرانس مطبوعاتی شرکت یوبیسافت در همایش E3 2018 که 00:30 بامداد روز سه‌شنبه (به وقت تهران) شروع می‌شود، معرفی شود و تصاویر بالا هم به احتمال خیلی زیاد از همین نمایش ضبط شده‌اند. از طرفی هم می‌توان احتمال داد که رونمایی از بازی Assassin's Creed: Odyssey در کنفرانس امشب شرکت مایکروسافت که در 00:30 بامداد روز دوشنبه برگذار می‌شود، صورت بگیرد. در هر صورت طی همین روزها اطلاعات تکمیلی در رابطه با بازی Assassin's Creed: Odyssey را در E3 2018 دریافت خواهیم کرد و تنها باید صبر کنیم تا ببینیم رونمایی کامل از این بازی در کدام یک از کنفرانس‌های مطبوعاتی پیش رو انجام می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.