نویسنده: محمدرضا حیدری چهارشنبه، 30 خرداد 1397
ساعت 14:07

بازی های E3 2018 که در سال 2019 یا بعد از آن عرضه می‌شوند مطلب ویژه

4.83 از 5

E3 2018 هم آمد و به‌سرعت برق و باد گذشت و رفت! از حق که نگذریم می‌توان آن را یکی از E3 های خوب به ‌حساب آورد. (حداقل بهتر از سال قبل) بازی‌های هیجان‌انگیز بسیاری در طول E3 امسال معرفی شدند که هریک از آن‌ها سلیقه‌ی عموم یا عده‌ی خاصی را پوشش می‌دادند؛ به‌عبارت‌دیگر، رویداد E3 2018 برای تمامی افراد علاقه‌مند به صنعت گیم بود و تقریباً هیچ‌کس را دست‌خالی به خانه نفرستاد.

از بین بازی‌های معرفی‌شده در E3 2018، تعداد بسیاری تاریخ عرضه‌ی نامشخصی دارند و یا در سال جاری منتشر نخواهند شد. از این‌رو ما فهرستی از مهم‌ترین بازی‌هایی که پس از سال 2018 منتشر خواهند شد یا تاریخ عرضه‌ی نامعلومی دارند را برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم. البته توجه کنید که بازی‌های بدون تاریخ انتشار ممکن است در سال 2018 هم منتشر شوند و از این‌رو تضمینی برای عرضه نشدن قطعی آن‌ها در سال جاری میلادی وجود ندارد.

Metro Exodus 

metro exodus

سومین نسخه از سری Metro در حالی عرضه می‌شود که تغییرات و پیشرفت‌های بسیاری نسبت به متروهای قبلی دارد. در حالی‌که اخبار مختلفی پس از نمایش قابل‌قبول Metro Exodus در E3 2018 از سوی سازنده‌ی این عنوان منتشرشده‌اند، ما می‌دانیم که بازی در روسیه‌ای همچنان ویران‌شده اما این بار با مردم و گروه‌هایی بسیار سازمان‌یافته‌تر جریان دارد. سیستم‌های مختلفی مانند تمیز کردن اسلحه برای بازی در نظر گرفته‌شده و تنوع دشمنان و همچنین نحوه‌ی مبارزه با آن‌ها افزایش چشمگیری داشته است.

تاریخ انتشار: 3 اسفند 97     پلتفرم‌ها: Xbox One، PlayStation 4 و PC

Anthem

ea bioware anthem 1

بازی بزرگ BioWare و EA که به گفته‌ی سازندگان قرار است دنیای بازی‌های آنلاین را زیر و رو کند، یکی دیگر از آن بازی‌هایی است که قرار نیست در سال جاری شاهد انتشارشان باشیم. در کنفرانس EA Play، با نمایش تریلرهایی از گیم پلی و داستان بازی متوجه شدیم که با عنوانی بسیار گسترده و پرداخته‌شده مواجه هستیم که همانند مورد اول لیست (The Division 2) در دسته‌ی بازی‌های تیراندازی آنلاین قرار می‌گیرد. طبق تریلرهای به نمایش درآمده، بازیکنان برای گشت‌وگذار به‌عنوان آخرین خط دفاع بشریت در برابر جهان بازی، نیاز به لباس‌های ویژه‌ای دارند که قابلیت‌های مختلف و هیجان‌انگیزی از جمله پرواز را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند.

تاریخ انتشار: 3 اسفند 97     پلتفرم‌ها: Xbox One، PlayStation 4 و PC

Resident Evil 2

resident evil 2

شاید شما هم از کسانی باشید که تا نام سری Resident Evil به گوششان می‌رسد، به یاد لیان و کلر و آن دو سناریوی بی‌نظیر و هیجان‌انگیز می‌افتید. خوشبختانه کپ کام با ساخت یک نسخه‌ی ریمیک از این بازی، بار دیگر خاطرات قدیمی را برای هواداران سری زنده خواهد کرد. طبق تریلری که در کنفرانس Sony در E3 2018 شاهد بودیم، تکسچرهای بازی به طرز خارق‌العاده‌ای بهبودیافته‌اند و ظاهراً بخش‌های بسیار زیادی به بازی اضافه‌شده‌اند که به گفته‌ی سازندگان، مدت ‌زمان مورد نیاز برای اتمام بازی را به 20 ساعت افزایش داده‌اند.

تاریخ انتشار: 5 بهمن 97     پلتفرم‌ها: Xbox One، PlayStation 4 و PC

Kingdom Hearts 3

kingdom hearts iii

به‌جرئت می‌توان گفت که اگر Kingdom Hearts 3 گسترده‌ترین و پرخاطره‌ترین بازی E3 2018 نبوده باشد، قطعاً یکی از بهترین‌های این دو دسته بوده است. در E3 امسال و در کنفرانس‌های مختلف شاهد حضور این بازی کنسولی بودیم که مطمئناً نه ‌فقط برای دوست داران انیمیشن، بلکه برای تمامی افراد به یک دریچه‌ی خاطرات تبدیل شد. از حضور سه شخصیت اصلی داستان در سناریوی انیمیشن Frozen و صحنه‌های جالبی که خلق کردند تا داستان اسباب‌بازی و کارخانه‌ی هیولاها و صدالبته DLC جذاب دزدان دریایی کارائیب و جک اسپاروی محبوب خودمان؛ همه و همه‌ی این عوامل دست‌به‌دست هم داده‌اند تا Kingdom Hearts 3 را به یکی از مورد انتظارترین عناوین سال بعد تبدیل کنند. طبق معمول، سازندگان این سری هیچ علاقه‌ای به انتشار این بازی بر روی PC نشان نمی‌دهند.

تاریخ انتشار: دی یا بهمن 97 پلتفرم‌ها: Xbox One، PlayStation 4 و PC

Control

controle318

Control یکی از آن بازی‌هایی است که ابتدا خیلی خاص و مجذوب‌کننده ظاهر می‌شوند و فقط چند ثانیه بعد از اتمام ویدیوی معرفی آن‌ها، متوجه می‌شویم که تقریباً هیچ‌چیز خاصی را از بازی ندیده‌ایم و فقط با یکی دو مکانیسم خاص عطشی عجیب برای تجربه کردنشان وجودمان را فراگرفته است. بازی جدید استودیو Remedy به گفته‌ی سازندگان یک بازی سند باکس و مترویدوانیا است که با پیشروی شخصیت اصلی بازی در محیط، امکانات و مراحل جدیدی برای بازیکن آزاد می‌شود.

تاریخ انتشار: 2019           پلتفرم‌ها: Xbox One، PlayStation 4 و PC

Devil May Cry 5

devil may cry 5 e3 2018 6

مطمئناً تنها عده‌ی بسیار کمی از طرفداران بازی‌های ویدیویی در حال حاضر وجود دارند که تریلر هیجان‌انگیز Devil May Cry 5 در کنفرانس بی‌نظیر Microsoft را ندیده باشند. از نمایش نیرو و همراه زیبایش گرفته تا صحنه‌های مختلف در مکان‌های متفاوت بازی و درنهایت آن چهره‌ی پیر و شکسته ولی همچنان جذاب و شیطنت‌آمیز دانته، وجود شخصیت قابل بازی سوم احتمالاً معرفی نشده و بازگشت سری به ریشه‌های خود، همگی باعث شدند که هیجان و انتظار تمامی علاقه‌مندان سری و حتی کسانی که تا به ‌حال به سراغ DMC نرفته‌اند به اوج خودش برسد. قطعاً همگی ما منتظر داستان جدید دانته، نیرو و به‌طور قطع دیگر شخصیت‌های به‌یادماندنی سری Devil May Cry هستیم.

تاریخ انتشار: بهار 2019     پلتفرم‌ها: Xbox One، PlayStation 4 و PC

Gears of War 5

Gears of War 5

همه‌چیز با یک صحنه‌ی مرگ شروع شد. انتظارمان از Gears of War جدید هرچه که بود، انتظار برای یک صحنه‌ی احساسی و سپس درگیری‌های لفظی داخلی نبود. انتظار داشتیم تریلر سینماتیک بازی با صحنه‌های کشت و کشتار و یا حداقل، با نمایش مارکوس و دوستانش در مقابل دشمنی جدید شروع شود. با این‌حال Gears of War 5 نشان داد که جدیدترین قسمت این سری قرار است بسیار پخته و پرداخته‌شده‌تر از قبل باشد. در تریلر گیم پلی بازی، جدا از تغییرات ریز و درشتی که شاهد بودیم، متوجه شدیم که در GOW 5، نقش Kait را بر عهده خواهیم داشت.

تاریخ انتشار: 2019           پلتفرم‌ها: Xbox One و PC

Sekiro: Shadows Die Twice

FROM SOFT

بازی جدید میازاکی و FromSoftware تفاوت‌های زیادی با عناوین قبلی این سازنده، مانند سری Souls یا Bloodborne دارد. تریلر بازی نشان داد که سرعت و چابکی و همچنین قابلیت حرکت سه‌بعدی و دسترسی به نقاط بیشتری از محیط، نقش بیشتری در بازی‌های میازاکی پیداکرده است و حالا قرار است که به‌عنوان یک نینجا با دستی مصنوعی و ساختگی به نبرد با دشمنان استعاری و هیولاوار برویم. به‌تازگی و در مصاحبه‌ای اعضای FromSoftware درباره‌ی معنی تمامی عبارت‌های به کار رفته در نام این عنوان و همچنین تفاوت‌های آن با سری Souls صحبت کرده بودند.

تاریخ انتشار: 2019           پلتفرم‌ها: Xbox One، PlayStation 4 و PC

Ori and the Will of the Wisps

 maxresdefault

Ori and the Will of the Wisps را می‌توان موفق‌ترین بازی مستقل E3 امسال خطاب کرد. این بازی که پس از موفقیت عظیم قسمت اول خود برای مدتی طولانی در دست‌ساخت بوده است، پیشرفت‌های بسیاری را نسبت به نسخه‌ی قبلی خود داشته است. از گیم پلی بسیار گسترده‌تر گرفته تا گرافیک هنری چشم‌نوازتر که بسیاری فکر می‌کردند نمی‌تواند از سطحی که قسمت اول سری Ori به آن رسید، فراتر رود. این بازی در سال 2019 برای Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار: 2019           پلتفرم‌ها: Xbox One و PC

Starfield

1 starfield

Starfield را می‌توان اولین عنوانی دانست که قرار است تمام تجربه‌ی 25 ساله‌ی بتسدا را در خود جای دهد. درواقع Bethesda در سابقه‌ی درخشان خود و در طی 25 سال فعالیت بی‌نظیر خود، همواره در حال پرداختن به سری بازی‌های قدیمی مانند The Elder Scrolls، Wolfenstein، DOOM و... بوده است و عناوین جدید بسیار موفق کمی را در کارنامه‌ی خود دارد. پس از دو دهه و نیم، Bethesda تصمیم به یک تحول اساسی گرفته و یک IP کاملاً جدید، آن‌هم در میان ستارگان را در دستور کار خود دارد. هیچ‌چیز خاصی از بازی مشخص نیست و فقط می‌دانیم، چندین سال است که در مرحله‌ی پیش‌تولید به سر می‌برد.

تاریخ انتشار: نامشخص  پلتفرم‌ها: نامشخص

The Elder Scrolls 6

TES6

هرچند تقریباً هیچ‌چیزی از The Elder Scrolls 6 شاهد نبودیم، ولی با این وجود بازهم حضور تیزر کوتاه این بازی با همان تم معروف Dovahkiin و محیط بی‌نظیر Nirn، همه‌ی افراد ناامید از Bethesda را،احتمالاً بیشتر از تمامی لحظات کنفرانس این ناشر تا آن لحظه، بر سر ذوق آورد. پس از اتمام تیزر کوتاه بازی، برای اولین بار در رویداد امسال، تماشاگران ایستادند و به‌افتخار یک بازی دست زدند. این نمایش بی‌نظیر هرچه که بود، به ما نشان داد که Bethesda هنوز چندان ‌هم از مسیر اصلی خود خارج نشده و در نسل بعد، با انتشار این بازی بازهم به عرصه بازخواهد گشت.

تاریخ انتشار: نامشخص        پلتفرم‌ها: نامشخص

Cyberpunk 2077

cyberpunk2077 e3thumb 28

پس از سال‌ها CD Project Red تصمیم گرفت که دومین تریلر از بازی به‌شدت مرموز و مورد انتظار خود را منتشر کند. همان‌طور که در مروری که بازی مگ بر کنفرانس Microsoft در E3 2018 داشت، گفته شد که هیجان‌انگیزترین و غافلگیرکننده‌ترین نمایش امسال مربوط به Cyberpunk 2077 بود. در تریلر سینماتیک به نمایش درآمده از این بازی شاهد معرفی شدن دنیای بازی و عظمت و گستردگی بی‌نظیر آن بودیم. اطلاعات مختلفی پس از کنفرانس Microsoft توسط CD Project Red از این بازی منتشر شدند و همچنین یک نمایش طولانی از گیم پلی بازی پشت درهای بسته، ارائه شد. همچنین از این بازی در TGA 2018، یک نمایش عمومی از گیم پلی که احتمالاً به اعلام تاریخ انتشار آن منجر خواهد شد، ارائه می‌شود.

تاریخ انتشار: نامشخص        پلتفرم‌ها: Xbox One، PlayStation 4 و PC

NIOH 2

Nioh 2

پس از موفقیت NIOH در ارائه‌ی یک بازی سامورایی-هیولایی ساخته‌شده با فرمول Dark Souls، حال سازندگان تصمیم به ساخت قسمت دوم این بازی کرده‌اند. تغییرات بسیاری در بازی به وجود آمده و تیزری که از این بازی در کنفرانس Sony منتشر شد، دلالت بر همین موضوع دارد.

تاریخ انتشار: نامشخص        پلتفرم‌ها: PlayStation 4 (و احتمالاً PC)

Halo Infinite

halo infinite trailer e3

جدیدترین ماجراجویی مستر چیف که به نجات و حفظ بشریت اختصاص‌یافته است یکی از مورد انتظارترین نمایش‌های Microsoft در E3 2018 بود. اطلاعات مشخصی از بازی منتشرنشده است و ما فقط می‌دانیم که استودیو 343 Industrials با توجه به اعتراضات گسترده‌ی پیرامون قسمت آخر این سری، سعی بر اصلاح بازی و همچنین تغییر سبک گرافیکی آن کرده است.

تاریخ انتشار: نامشخص        پلتفرم‌ها: Xbox One و PC

Dying Light 2

Dying Light 2 E3 2018

قسمت دوم سری Dying Light با محوریت اثرگذاری تصمیمات بر روی جهان بازی و همچنین ساخت یک دنیای پویا و انعطاف‌پذیر در حال ساخته‌شدن توسط استودیو Techland است. به گفته‌ی نویسنده‌ی بازی کریس آولون، تصمیمات شما اثرات واقعی و گاه جبران‌ناپذیری را بر دنیای بازی خواهند داشت. طی تریلری که از گیم پلی بازی به نمایش درآمد، شاهد وجود صحنه‌های هیجان‌انگیز پارکور شخصیت اصلی و مبارزاتی جذاب بودیم که احتمالاً طرفداران این سری را بسیار خوشحال خواهند کرد.

تاریخ انتشار: نامشخص        پلتفرم‌ها: Xbox One، PlayStation 4 و PC

Beyond Good and Evil 2

BG&E2

مورد انتظارترین نمایش کنفرانس Ubisoft در رویداد E3 2018. درحالی‌که دیگر استودیوهای یوبی‌سافت در حال نقش‌آفرینی کردن سری Assassins Creed یا ساخت بازی‌های بناشده بر پایه‌ی سخت‌افزار به همراه پدرخوانده‌ی بازی‌های ویدیویی یعنی شیگورو میاموتو هستند، این میشل انسل است که توانسته یکی از بی‌نظیرترین بازی‌های Ubisoft را دوباره زنده کند. هرچند تریلر منتشرشده از Beyond Good and Evil 2 در کنفرانس امسال یوبی‌سافت چندان راضی‌کننده نبود ولی با این حال توانست به یکی از محبوب‌ترین تریلرهای رویداد E3 امسال بدل شود.

تاریخ انتشار: نامشخص        پلتفرم‌ها: نامشخص

Sable

sable1

جای بازی‌های مستقل کوچک در میان بازی‌های خبرساز E3 امسال کاملاً حس می‌شود. هیچ بازی مستقلی به‌جز Ori نتوانست آن‌طور که باید و شاید خبرساز و به مرکز توجه‌ها تبدیل شود. با این حال خاص‌ترین بازی E3 امسال، همان‌طور که انتظار می‌رفت یک بازی مستقل بود که با تریلر کاملاً هنری خود توانست موفق‌تر از دیگر عناوین مستقل ظاهر شود. تریلر Sable دنیایی با طراحی خاص و بیابانی را نشان می‌دهد که باید در آن به گشت‌وگذار در بیابان‌ها بپردازید. جدا از اینکه شباهت این بازی با Hyper Light Drifter غیرقابل‌انکار است، وجود ساندترکی از Japanese Breakfast هم در پس‌زمینه‌ی این تریلر زیبا اثرگذاری آن را چند برابر می‌نمود.

تاریخ انتشار: نامشخص        پلتفرم‌: PC

 The Last of Us: Part 2

the last of us part 2 ellie

تریلر به نمایش درآمده از The Last of Us: Part 2 همانند یک بمب بود. از یک‌سو زیبایی شدید بازی و گیم پلی بی‌نظیر (واقعاً بی‌نظیر) آن که نشان داد استودیوی Naughty Dog همچنان می‌تواند از جایی که هست فراتر رود و از سوی دیگر صحنه‌های رمانتیک که بحث و اعتراضات و شوخی‌ها و هیجانات بسیار زیادی را ایجاد کردند. می‌توان گفت که بهترین نمایش کنفرانس سونی در E3 2018، چیزی جز قسمت دوم ماجراهای تلخ الی در دنیای بی‌رحم رو به رویش نیست؛ هرچند که دل‌تنگی هواداران برای جوئل همچنان ادامه دارد.

تاریخ انتشار: نامشخص        پلتفرم‌: PlayStation 4

Death Stranding

Death Stranding

آخرین مورد لیست، بدترین مورد آن‌هم هست. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که روزی کوجیمای افسانه‌ای بتواند این‌چنین هواداران را از خود ناامید کند. قطعاً تمامی کسانی که مدت مدیدی را با بازی‌های ویدیویی گذرانده‌اند، با شور و شوق بسیار زیادی به انتظار Death Stranding نشسته بودند و انتظار داشتند تریلر چهارم کوجیما از بازی مرموز و پیچیده‌اش، تبدیل به انقلابی‌ترین تریلر تاریخ شود. با این‌حال کوجیما به جای پاسخ دادن به این شور و شوق هواداران مسیر خودخواهانه‌ی خود را دنبال کرد و به معرفی کردن بازیگران جدید و همچنین راهپیمایی شخصیت اصلی بازی پرداخت؛ هرچند که کوجیما گفته است قسمت‌هایی از تریلر دقیقاً همان چیزی بوده است که او دوست داشته از گیم پلی بازی به مخاطبان نشان دهد.

تاریخ انتشار: نامشخص        پلتفرم‌: PlayStation 4

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1397
    نظرها: 4
    تشکر: 0
    تشکرشده: 3
    کنسول‌های بازی:

    بازیهای اینده همشون عالی بنظر میرسند ولی بیشتر منتظر Metro Exodus--Resident Evil 2 - Anthem-Cyberpunk 2077-هستم.بازیهای ps4 که جای خود داره.

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط mamali ویرایش شد
    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.