نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 11 تیر 1397
ساعت 12:37

حضور نداشتن مرد مورچه‌ای و وسپ در فیلم Infinity War به دلیل حسادت

1 از 5

پیتون رید کارگردان فیلم Ant-Man & The Wasp آشکار کرد که مایل نبود ابرقهرمانان فیلم خود را در عنوان Avengers: Infinity War ببیند

اوایل سال جاری بزرگ‌ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول در کنار هم قرار گرفتند تا یکی از بزرگ‌ترین شرورهای این دنیای سینمایی یعنی تانوس را از پای درآورند، اما طرفداران خیلی زود متوجه شدند که تمامی ابرقهرمانان مارول در این عنوان حضور ندارند؛ پیتون رید اکنون توضیح داده است که چرا نه مرد مورچه‌ای (Ant-Man) و نه وسپ (The Wasp) برای کمک به دفاع از زمین در برابر تایتان دیوانه فراخوانده نشدند؟

فیلم Avengers: Infinity War که نوزدهمین فیلم استودیو مارول بود به‌عنوان جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ای که مارول تاکنون تولید کرده است شناخته می‌شود؛ البته نباید از یاد برد که استودیو با جمع کردن ابرقهرمانان خود در یک فیلم نا‌آشنا نبود، مارول قبلا با فیلم‌هایی چون: Avengers، Avengers: Age of Ultron و Captain America: Civil War ابرقهرنان مشهورش را در کنار یکدیگر جمع کرده بود.

بعد از ده سال طرح‌ریزی مختلف درنهایت تولیدات مارول به سمت همگرا شدن پیش ‌می‌روند. بیشتر صحبت‌ها قبل از اکران فیلم Avengers: Infinity War حول محور کاراکتر هاکای می‌چرخید، یعنی شخصی که هم در تریلرها و هم در پوستر رسمی فیلم حضور نداشت؛ پس از اکران این فیلم بینندگان متوجه شدند که مرد مورچه‌ای و وسپ نیز مشغولیت خود را دارند و در حین جستجوی تانوس برای پیدا کردن سنگ بی‌نهایت این ابرقهرمانان مانعی برای او نخواهند بود. با توجه به اینکه مرد مورچه‌ای در فیلم Captain America: Civil War به کمک کاپیتان آمریکا آمده بود، حضور نیافتن او در عنوان Infinity War عجیب به‌نظر می‌رسید؛ هیچ توضیحی داده نشد که چرا کاپیتان آمریکا برای بار دوم از او درخواست کمک نکرد؟

سرانجام دلیل حضور نداشتن این ابرقهرمانان در فیلم مشخص شد؛ پیتون رید طی مصاحبه ویدیویی اخیر خود با IGN اعتراف کرد که نمی‌خواست مرد مورچه‌ای و وسپ در عنوان Infinity War حضور داشته باشند، در عوض او تمایل داشت که ماجراجویی بعدی آن‌ها به شکل یک روایت و داستانی مستقل باشد؛ او همچنین اعلام کرد ایده‌ای را که این دو ابرقهرمان با هم در فیلم دیگر حضور داشته باشند را دوست ندارد زیرا:

«هر زمان که این ابرقهرمانان در فیلم‌های دیگری ظاهر می‌شوند و من جزو آن‌ها نیستم بسیار حسادت می‌کنم.»

البته باید ذکر کرد که وجود چنین احساسی چندان درست و منظقی نیست؛ رید همچنین درمورد گم شدن داستان وسپ در فیلم Infinity War ابراز نگرانی کرد، با توجه به اینکه کاراکتر وسپ تازه شروع به کار کرده است، کمی زمان برای توسعه و پیشرفت شخصیتش لازم است؛ درواقع به سبب همین نگرانی‎ها بود که کاراکتر وسپ  از فیلم Civil War حذف شد.

با توجه به اینکه بینندگان قبلا با فیلم Ant-Man کاراکتر وسپ را شناختند، این موضوع را دریافتند که هوپ ون داین رسما به جرگه ابرقهرمانان اضافه شده است و ما باید شاهد درخشش بیشتر او در فیلم Ant-Man & The Wasp باشیم.

تصمیم بر حضور نداشتن این دو ابرقهرمان در فیلم Infinity War، درواقع ناشی از تفاوت ضرب آهنگ این عنوان با فیلم مستقل این دو کاراکتر نیز می‌باشد؛ اولین بازخوردها از فیلم Ant-Man & The Wasp بیانگر تلاشی بسیار خوش‌بینانه و شادتر است. بنابراین با توجه به پایان دردناک و وحشتناک فیلم Infinity War حضور این دو ابرقهرمان در فیلم کمی ناهنجار به‌نظر می‌رسید.

با توجه به اینکه بخش بعدی فرنچایز Ant-Man به شکلی مستقل خواهد بود، بینندگان می‌توانند دوز دوم از آنچه که در ماجراجویی دوست‌داشتنی اسکات لنگ در فیلم نخست شاهدش بودند را دریافت کنند. مصاحبه پیتون رید این اجازه را به طرفداران دنیای سینمایی مارول داد تا برخی از جاهای خالی را که در ذهنشان ایجاد شده بود را پر کنند؛ این مصاحبه همچنین باعث شد تا ایده بهتری راجع به اینکه باید منتظر چه چیزی در فیلم Ant-Man & The Wasp باشیم را داشته باشیم.

با توجه به اینکه فیلم Infinity War هنوز در ذهن مردم تازه است، طرفداران دنیای سینمایی مارول حیرت‌زده‌اند که چطور داستان مرد مورچه‌ای و وسپ به بقیه دنیای سینمایی مارول گره خواهد خورد؟

چیزی که باتوجه به اولین بازخوردها نسبت به آن مطمئن هستیم این است که فیلم Ant-Man & The Wasp یکی دیگر از آثار لذت‌بخش اضافه شده به دنیای سینمایی مارول است که در جهت کمک به توسعه این فرنچایز تولید شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.