نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 07 مهر 1397
ساعت 12:56

پچ، آپدیت و بروزرسانی بازی PES 2019 برای PS4 جهت رفع مشکل لایسنس تیم‌ها مطلب ویژه

3.89 از 5

آپدیت و بروزرسانی بازی PES 2019 | Pro Evolution Soccer 2019 برای رفع مشکل لایسنس تیم ها و افزوده شدن لیگ آلمان (بوندسلیگا)

دوباره PES و دوباره مشکل همیشگی لایسنس نبودن تیم‌ها. در نقد و بررسی PES 2019 به نقاط ضعف و قوت این بازی پرداختیم و گفتیم که کونامی در آخرین شماره از سری کار بزرگی انجام داده. به این نکته اشاره کردیم که PES 2019 بخوبی می‌تونه عنوان بهترین شماره‌ی سری رو یدک بکشه و گیم‌پلی جذابش توانایی مشغول نگه داشتن شما رو برای ساعت‌ها بازی مداوم در خودش داره. اما هنوز هم مشکلات بسیار بزرگی وجود دارن که مانع تبدیل شدن Pro Evolution Soccer 2019 به بهترین بازی شبیه ساز ورزشی شدن. مشکلاتی که مهمترین اون‌ها لایسنس نبودن تیم‌هاست. کونامی در این شماره هم لایسنس تیم‌های بزرگ باشگاهی رو بجز معدود مواردی از دست داده و علاوه بر این لایسنس لیگ باشگاه‌های اروپا رو هم به Fifa واگذار کرده تا در این زمینه حتی یک قدم به عقب برگرده. در این شرایط نابرابر، بخش Edit Mode بسیار گسترده‌ی بازی PES 2019 در پلتفرم‌های PS4 و کامپیوتر به کمک دوستداران سری آمده تا با کمی خلاقیت و بصورت نامتعارف، مشکل لایسنس نبودن تیم‌ها توسط خود کاربران مرتفع بشه. ما در بازی‌مگ، پچ های متعددی رو بررسی و امتحان کردیم، اون‌ها رو با هم ترکیب کردیم تا اینکه در نهایت به نسخه‌ای رسیدیم که تا حد قابل قبولی کاستی‌ها رو برطرف کرده و مشکلات معمول پچ‌هایی به این سبک که در گیم‌پلی بازی هم تغییراتی ایجاد می‌کنن رو نداره. قطعا Patch های دیگری هم در آینده منتشر خواهند شد و ما بطور مستمر این مطلب رو بروزرسانی می‌کنیم. پس با ما و مقاله‌ی «پچ، آپدیت و بروزرسانی بازی PES 2019 برای PS4 جهت رفع مشکل لایسنس تیم‌ها» همراه باشید.

اگر قبلا آپدیت‌های مربوط به PES 2017 و PES 2018 رو از بازی‌مگ دریافت کرده باشید، با روند انجام اینکار آشنایی دارید. دقیقا مشابه با سال‌های گذشته می‌بایست، از یک فلش مموری و یا هارد اکسترنال با فرمت Fat32 برای انتقال فایل‌های دانلودی به PS4 استفاده کنید. قبل از اینکه برای نصب فایل‌های بروزرسانی و انتقال اون‌ها به PS4 اقدام کنید باید پیش نیازهایی رو رعایت کنید . اول اینکه باید بازی رو به آخرین نسخه‌ی آپدیت رسمی موجود بروز رسانی کنید. برای اینکار، زمانی که به اینترنت متصل هستید، روی آیکون مربوط به بازی‌ در سیستم عامل PS4 برید (فرقی نمی‌کنه که از چه ریجنی و چه نسخه‌ای از PES 2019 استفاده کنید. ) و دکمه‌ی PS4 Controller Option Button رو فشار بدید و گزینه‌ی Check for Update رو انتخاب کنید. اگر آپدیتی برای بازی منتشر شده باشه که شما اون رو نصب نکرده باشید، با انجام اینکار، فایل‌ آپدیت به بخش دانلودهای کنسول منتقل می‌شه و می‌بایست تا دانلود و نصب کامل این فایل آپدیت صبر کنید. 

مورد بسیار مهم بعدی این هست که Patch PES 2019 فقط بر روی پروفایلی قابل نصب هست که قبلا به PSN متصل شده باشه. فایل بروزرسانی بر روی پروفایل‌های آفلاین قابل نصب نیست. از طرفی توجه داشته باشید که برای هر تعداد کاربر (دسته-کنترلر) که قصد استفاده از بازی رو دارید، باید پروفایل‌های متفاوت داشته باشید و پچ رو بطور جداگانه بر روی تمام این پروفایل‌ها نصب کنید. بطور ساده‌تر اگر قصد دارید که 2 نفره بازی کنید. باید 2 پروفایل مختلف PSN داشته باشید و پچ رو بطور جداگانه بر روی این پروفایل‌ها نصب کنید. در این بخش نکته‌ای وجود داره. حالت ایده آل برای نصب فایل پچ و بروزرسانی در زمانی هست که کنسول به اینترنت متصل باشه. اما این شانس وجود داره که پچ بصورت آفلاین هم قابل نصب و استفاده باشه. برای اینکار ابتدا به اینترنت وصل بشید و از آپدیت بودن بازی به آخرین نسخه اطمینان حاصل کنید . بعد به هر تعداد کاربری که قصد استفاده از بازی رو بطور همزمان دارن (2 نفره ، 3 نفره و ...) پروفایل PSN ایجاد کنید. اگر از قبل پروفایل PSN ساختید و بر روی کنسول موجود دارید به این نکته‌ی بسیار بسیار مهم توجه کنید که بعد از هر بار بروزرسانی سیستم عامل دستگاه باید با هر پروفایل یک بار به PSN وصل بشید و قوانین تازه‌ی سونی برای استفاده از سرویس‌های آنلاین رو بپذیرید. پس دوستان توجه داشته باشید که در صورت خرید دیجیتال بازی بصورت ظرفیت 1 با این فرض که از قبل بر روی کنسول پروفایل PSN موجود دارید جلو نرید و حتما یکبار با پروفایل‌هایی که روی کنسول موجود هست به اینترنت وصل بشید. (متاسفانه در حال حاضر پچ بصورت آفلاین فقط یک نفره قابل استفادست. برای بازی بصورت دو نفره باید به اینترنت متصل باشید. البته راهکارهای موقتی برای رفع این مشکل وجود داره که توصیه نمیشه) بر خلاف PES 2018 که برای استفاده از Patch بصورت دو یا چند نفره حتما نیاز بود که به اینترنت متصل باشید و باید از روش‌های نامتعارف برای دور زدن این مشکل استفاده می‌کردید، PES 2019 به شما اجازه می‌ده تا در صورت نصب پچ بر روی پروفایل‌ها بصورت آفلاین هم از این قابلیت استفاده کنید. 

بالا اشاره کردم که برای استفاده بصورت چند نفره باید پچ بر روی تمام پروفایل‌هایی که با هر دسته از اون‌ها استفاده می‌کنید نصب باشه. البته نکته ای که وجود داره این هست که می‌تونید پچ رو فقط بر روی یک پروفایل نصب کنید و بازی رو با اون پروفایل استارت کنید. اینکار باعث می‌شه تا از نصب پچ بروی باقی پروفایل‌ها بی نیاز باشید. توجه داشته باشید که این حالت تنها بر روی نسخه‌هایی از بازی قابل استفادست که بصورت ظرفیت 3 (ظرفیت آنلاین) خریداری شده باشن. 

برای شروع فایل پچ رو از لینک زیر دریافت کنید:

توجه بسیار مهم: برای دریافت فایل آپدیت و بروزرسانی به یک پسورد یا رمز عبور نیاز دارید. رمز عبور به دوستانی ارائه می‌شه که مبلغ حمایت از بازی‌مگ رو پرداخت کنن. برای پرداخت مبلغ حمایت لطفا بروی لینک زیر کنید و بعد از پرداخت، کد پیگیری رو به یکی از روش‌های زیر برای پشتیبانی سایت ارسال کنید تا در اسرع وقت پسورد خدمت شما دوستان ارسال بشه: 

بعد از پرداخت مبلغ حمایت، با رمز عبوری که دریافت کردید، از طریق لینک زیر برای دریافت فایل بروز رسانی اقدام کنید: (اعتبار رمز عبور دریافتی یک ماه خواهد بود و بعد از این مدت رمز عبور عوض خواهد شد)

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
دانلود آپدیت بازی PES 2019 برای رفع مشکل لایسنس‌ها در PS4 - نسخه 1 1397-07-04 342.77 MB 480 Download

بعد از دانلود و خارج کردن فایل از حالت فشرده، با 2 پوشه برخورد می‌کنید. Step 1 و Step 2 همونطور که از نام این پوشه‌ها قابل برداشت هست، باید اول پوشه‌ی WEPES که داخل پوشه‌ی Step 1 هست رو داخل فلش مموری یا هارد اکسترنال کپی کنید و اون رو بروی بازی نصب کنید. بعد از انجام این‌کار باید محتوای فلش مموری رو پاک کنید و پوشه‌ی WEPES که داخل پوشه‌ی Step 2 هست رو داخل فلش مموری یا هارد اکسترنال بریزید و روی کنسول نصب کنید. با نصب محتوای Step 1 شروع می‌کنیم. 

همونطور که گفته شد، بعد از دانلود فایل و خارج کردن اون از حالت فشرده با پوشه‌های Step 1 و Step 2 مواجه خواهید شد. 

PES 2019 Update Patch P1

توجه داشته باشید که حجم پکیجی که دریافت کردید باید تقریبا 342 مگابایت باشه.

بعد از دانلود و اکسترکت، همونطور که داخل تصویر بالا هم دیده میشه، در گام اول به پوشه‌ی Step-1 برید و پوشه‌ی WEPES رو کپی و داخل حافظه ی فلش Paste کنید. مجدد تاکید می‌کنم که محتوای داخل پوشه WEPES را از داخل پوشه استخراج نکنید. مستقیم پوشه‌ی WEPES رو به فلش مموری منتقل کنید. بعد از این‌کارباید بسراغ کنسول بریم. 

پس از اجرای بازی، ابتدا از منوی Extras به سرفصل Apply Live Update برید و آخرین نسخه از لایو آپدیت رو بر روی بازی نصب کنید. در پروسه‌ی نصب لایو آپدیت توصیه می‌شه تا تیک گزینه‌ی Update Club Squads رو بزنید. 

نصب لایو آپدیت در PES 2019

پس از پایان پروسه‌ی لایو آپدیت زماش رسیده تا وارد بخش Edit بشید. فلش مموری یا هارد اکسترنالی که فایل بروزرسانی را بر روی آن کپی کرده اید به کنسول متصل کنید و وارد بخش Edit بشید. 

از منوهای موجود وارد بخش Import/Export شوید. 

در این بخش با زدن دکمه‌ی PS4 Controller Square Buttonمی‌تونید تمام تیم‌ها رو برای وارد کردن به بازی انتخاب کنید. پروسه‌ی انجام اینکار برای تمام تیم‌ها چیزی بین 10 تا 30 دقیقه طول می‌کشه. اگر فرصت انجام این‌کار رو ندارید یا فقط به تیم‌های خاصی علاقه‌مند هستید، می‌تونید بطور انتخابی مواردی که مد نظرتون هست رو دست‌چین و برای وارد کردن اون‌ها اقدام کنید. در منوی Detailed Settings توجه داشته باشید که باید تیک مربوط به هر دو گزینه‌ی Apply Player and Squad Data (گزینه‌ی وسط) و Overwriting image files of the same name (گزینه‌ی پایین) رو زده باشید. بعد اجازه بدید تا پروسه‌ی وارد کردن تیم‌ها انجام بشه. بعد از اتمام این قسمت به بخش Import Competition وارد بشید و با انتخاب تمام یا مواردی که مد نظرتون هست، محتوای این بخش رو هم به بازی وارد کنید. با تمام شدن این بخش، با زدن دکمه‌یPS4 Controller Circle Buttonبه منوی قبلی برگردید و کاری که انجام دادید رو ذخیره کنید. یک مرحله‌ی نهایی در این بخش باقی مونده. حالا وقت اون رسیده تا به قسمت Competition Structure برید. قسمت Draw Size رو انتخاب کنید و تعداد تیم‌های بوندسلیگا رو روی 18 قرار بدید و ذخیره کنید. توجه داشته باشید که این بخش کاملا سلیقه‌ای هست. اگر دوست دارید تعداد تیم‌های بوندسلیگا رو بیشتر یا کمتر کنید، انتخابش با خودتون هست اما بطور استاندارد برای لیگ آلمان با این پچ 18 تیم به بازی اضافه خواهد شد. 

ایمپورت کردن پچ و کامپتیشن‌ها

بعد از این مرحله، فلش مموری رو از کنسول جدا کنید و بسراغ محتوای پوشه‌ی Step-2 برید. بعد از پاک کردن محتوای پوشه‌ی Step-1 از روی فلش مموری، پوشه‌ی WEPES موجود در پوشه‌ی Step-2 رو داخل فلش مموری کپی کنید و به دستگاه وصل کنید و درست شبیه به پروسه‌ای که برای Import کردن تیم‌های Step-1 انجام دادید، روند وارد کردن تیم‌ها از فلش مموری رو دوباره تکرار کنید. نکته‌ای که باید به اون توجه داشته باشید این هست که برای پروسه‌ی نصب آپدیت Step-2 نیازی به وارد کردن کامپتیشن‌ها (Competitions) نیست. 

بعد از وارد کردن محتوای پوشه‌ی Step-2 کار تمام شده. اگر تمایل دارید که ترتیب تیم‌ها در هر لیگ رو تغییر بدید، باید به بخش Competition Structure وارد بشید. بعد گزینه‌ی اروپا رو انتخاب کنید و با زدن دکمه‌های PS4 Controller L1 یا PS4 Controller R1 وارد لیگ‌های مختلف موجود در قاره‌ی اروپا بشید و فهرست تیم‌ها رو تغییر بدید یا یک تیم رو از یک لیگ به لیگ دیگه منتقل کنید. 

آموزش ویدیویی نصب آپدیت و لایسنس تیم‌ها در PES 2019 کنسول PS4

موفق باشید

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1398
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام رمز رو خریداری کردم اما رمز به شماره ام ارسال نشد.

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Mohammad4853
    سلام رمز رو خریداری کردم اما رمز به شماره ام ارسال نشد.

    سلام بر شما . در صورت عدم دریافت رمز با شماره ی 05137650323 تماس حاصل کنید

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1398
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام من خرید کردم ولی برام پسوردی ارسال نشد لطفا ارسال کنید

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: kiani
    سلام من خرید کردم ولی برام پسوردی ارسال نشد لطفا ارسال کنید

    سلام . لطفا کد پیگیریتون رو داخل پیام رسان تلگرام به شماره ی 09155229694 ارسال کنید

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1398
    نظرها: 1
    تشکر: 1
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام یه سؤال وقتی پچ ریختم بازیکنان بایرن و دورتموند اشتباه بود
    لطفا پاسخ بدید ممنون

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1398
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام من خریدم ولی رمزی برام ارسال نشد لطفا برام اس ام اس کنید

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: amir_beiranvand79
    سلام من خریدم ولی رمزی برام ارسال نشد لطفا برام اس ام اس کنید

    سلام
    خدمتتون ارسال شد

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1398
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    باسلام خدمت شما.میخواستم بدونم که چطوری میشه پچ PES 2019 رو داخل PS4 ریخت و نصب کرد؟.لطفا میتونید راهنماییم کنید.باتشکر:)

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: rohollahmohammadi10
    باسلام خدمت شما.میخواستم بدونم که چطوری میشه پچ PES 2019 رو داخل PS4 ریخت و نصب کرد؟.لطفا میتونید راهنماییم کنید.باتشکر:)

    سلام بر شما
    با مطالعه ی مقاله ی بالا شروع کنید

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1398
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام 1>برای لایو آبدیت اقدام کردم انجام نشد ارور داد
    2> بازی از طریق اکانت ترکیبی روی دستگاس اگه از اکانت psn ام پج بشه مشکلی پیش میاد ؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1398
    نظرها: 3
    تشکر: 0
    تشکرشده: 2
    کنسول‌های بازی:

    درود و وقتتون بخیر ، آیا هنوز راه حلی برای بازی دو نفره بصورت آنلاین منتشر نشده ؟

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: mohsener
    درود و وقتتون بخیر ، آیا هنوز راه حلی برای بازی دو نفره بصورت آنلاین منتشر نشده ؟

    دقیقا چه مشکلی دارید ؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1398
    نظرها: 3
    تشکر: 0
    تشکرشده: 2
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    دقیقا چه مشکلی دارید ؟

    درود مجدد ، مشکل من با دو نفره کرده بازی در کاپ هست ، جوری که مثلا هردو نفر در یک تیم باشیم ...

    ‏مهمان و ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1398
    نظرها: 3
    تشکر: 0
    تشکرشده: 2
    کنسول‌های بازی:

    برای بازی های اکانت هکی هم میشه از این پچ استفاده کرد ؟

    آخرین بار در تاریخ حدود 4 سال قبل توسط mohsener ویرایش شد
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: mohsener
    برای بازی های اکانت هکی هم میشه از این پچ استفاده کرد ؟

    برای نصب پچ باید لایو آپدیت رو بگیرید. اینکار ممکنه باعث قفل شدن بازیتون بشه .

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
بارگذاری بیشتر ...
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.