نویسنده: Alpha پنج شنبه، 04 دی 1393
ساعت 01:45

سونی اولین باندل PS4 مربوط به بیستمین سالگرد PS را به مزایده خواهد گذاشت

5 از 5

سونی قبل از مراسم بزرگ Playstation experience باندل مخصوصی از PS4 را به مناسبت بیستمین سالگرد PlayStaion، برای فروش آن هم به تعداد محدود معرفی کرد. چیزی که این باندل رو خاص می کرد شماره دار بودن هر کدوم از کنسول های درون باندل بود. حال سونی قصد داره باندل شماره یک رو به مزایده بزارد. اما موردی که باعث شده این مزایده متمایز بنظر برسه این است که سونی قصد داره پول بدست امده از فروش این باندل رو به موسسه خیریه "Save Childern" اهدا کند. به گفته بخش سرگرمی اسیا و ژاپن سونی این مزایده از تاریخ 23 ژانویه ساعت 5 بعدازظهر به وقت ژاپن اغاز خواهد شد و تا تاریخ 25 ژانویه و همان ساعت 5 ادامه خواهد داشت. اما نکته قابل توجه در رابطه با این مزایده این است که سونی خود نیز در این مزایده شرکت خواهد کرد و به میزان دوبرابر اخرین قیمت پیشنهاد داده شده به مقدار آن اضافه خواهد کرد.

این همه ماجرا نیست سونی در همین رابطه کمپینی تحت عنوان "PlayStation Love" تشکیل داده و از طرفداران خود خواسته خاطرات و مواردی که نشان دهنده علاقه آنها به PlayStaion است را با هشتگ "ps_20th_love" توییت کنند، در این حالت سونی به ازای هر توییت مبلغ 20 ین یه این انجمن خیریه کمک خواهد کرد این کمپین نیز تا تاریخی که برای مزایده اعلام شد ادامه خواهد داشت. از طرفی سونی تعداد 20  کارت PSN به ارزش 3000 ین در نظر گرفته تا به افرادی که در این کمپین شرکت میکنن به قید قرعه جایزه داده شود اما قسمت بد ماجرا این جاست که این کارت ها فقط برای افرادی که در ژاپن زندگی می کنند اهدا خواهد شد. با این حال ما ایرانی ها هم میتونیم با شرکت در این کمپین از طریق توییتر در این کار خیر شریک بشیم.

Alpha | اخبار | 24/12/2014
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    برای این حرکت بسیار ارزشمند باید به سونی تبریک گفت . حقیقتا دیدن این قبیل فعالیت ها و در صورت امکان شرکت در اونها بسیار لذت بخشه .

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.