نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 دی 1401
ساعت 14:00

فهرست بازیگران Resident Evil 4 Remake به بازگشت وسکر اشاره دارد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران سری رزیدنت اویل، به زودی شاهد انتشار یک عنوان بازسازی/ریمیک دیگر از بازی‌های کلاسیک مجموعه خواهند بود. کپ‌کام این بار به سراغ یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین عناوین خود یعنی Resident Evil 4 رفته که حدود 20 سال پیش، و توسط خالق اولیه مجموعه یعنی شینجی میکامی کارگردانی شده بود. تا عرضه ریمیک این بازی، حالا حدود دو ماه فاصله باقی مانده و با نزدیک شدن به این موعد می‌توانیم منتظر شنیدن خبرها و جزئیات بیشتر نیز باشیم.

پیرامون بازی، اخیرا وب‌سایت IMDB فهرست کامل بازیگران حاضر که در Resident Evil 4 Remake نقش‌آفرینی داشته‌اند را منتشر کرده است. در این فهرست نکات جالبی به چشم می‌خورد که یکی از آن‌ها، بازگشت ضدقهرمان مشهور سری یعنی آلبرت وسکر است. با توجه به این فهرست، وسکر در این بازی توسط Connor Fogarty نقش‌آفرینی شده که سال گذشته نیز در سناریو Resident Evil بازی Dead by Daylight نیز وظیفه صداگذاری همین شخصیت را برعهده داشت. گفتنی است که شخصیت آلبرت وسکر در بازی اورجینال Resident Evil 4 نیز حضور داشت و در پشت پرده وقایع داستانی و هدایت شخصیت Ada Wong نقش موثری ایفا کرد.

کپ‌کام درارتباط با نسخه ریمیک، پیش از این وعده داده بود که علیرغم وفاداری به بازی اورجینال تغییر و تحولات بیشتری هم اعمال کرده و باید دید که این شخصیت‌ها، و بازیگران نقش‌آفرین آن‌ها چگونه عمل خواهند کرد. وقایع کلی در نسخه اورجینال پیرامون ربوده شدن دختر رئیس جمهور آمریکا یعنی Ashley Graham بود که Leon S. Kennedy قهرمان بازی باید برای نجات او به یک روستای دورافتاده در اسپانیا می‌رفت. با توجه به فهرست منتشر شده، Nicole Tompkins وظیفه نقش‌آفرینی اشلی را دارد که قبلا نیز برای کاراکتر Jill Valentine در Resident Evil 3 remake بازی کرده بود. گفتنی است که البته چهره اشلی در بازی ریمیک براساس شمایل یک مدل اینستاگرامی به نام Ella Freya طراحی شده است. همچنین نقش‌آفرینی شخصیت لیان نیز توسط Nick Apostolides انجام شده که ایفاگر همین نقش در Resident Evil 2 remake نیز بود.

باید توجه داشت که این فهرست گرچه توسط IMDB منتشر شده، ولی کپ‌کام آن را به صورت رسمی تایید نکرده است. پیرامون این بازی، کپ‌کام از قبل وعده داده که هیچ‌چیز از بازی اورجینال در تجربه ریمیک حذف نشده و طرفداران نباید نگران تجربه‌ای مشابه ریمیک نسخه سوم باشند. گفتنی است که کپ‌کام در بازسازی نسخه سوم سری حذفیات زیادی را به نسبت بازی اورجینال داشت که انتقادات زیادی را برانگیخته بود. بازی Resident Evil 4 Remake در روز 24 مارس (4 فروردین 1402) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.