نویسنده: FariD پنج شنبه، 21 مرداد 1395
ساعت 07:38

تاخیر در ارائه بتای بسته Gwent

5 از 5

کمپانی CD Projekt اعلام کرد که بتای بسته بازی Gwent: The Witcher Card Game از تاریخ 4 آبان 1395 در دسترس قرار می گیرد. این نسخه در اصل قرار بود در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) در دسترس قرار گیرد، اما برای حصول اطمینان از این که تا قبل از ارائه بتا همه چیز به خوبی کار کند، با تاخیر مواجه شد. این کمپانی با انتشار بیانیه زیر در وبسایت این بازی، بازیکنان را از این موضوع آگاه کرد:

«یازیکنان عزیز،

در نمایشگاه E3 اعلام کردیم که نسخه بتای بسته بازی GWENT: The Witcher Card Game در سپتامبر در دسترس قرار می گیرد. متاسفانه احساس کردیم که قبل از آن که بتوانیم بازی را برای تست به دست شما برسانیم، به زمان بیشتری برای کار بر روی آن نیاز داریم. می دانیم که فقط یک بار می توانیم فرصت یک برداشت اولیه خوب را فراهم سازیم، و می خواهیم مطمئن شویم که قبل از در دسترس قرار گرفتن بازی، همه چیز آماده باشد. تحویل یک بازی خوب برای ما خیلی مهمتر از رعایت یک ضرب العجل است. با این حال، منظور ما این نیست که متوجه دلسردکننده بودن تاخیرات نیستیم، به همین خاطر از شما برای این که باید بیشتر صبر کنید پوزش می طلبیم. بتای بسته این بازی در 25 اکتبر (4 آبان) در دسترس شما خواهد بود. با عشق و احترام، تیم GWENT»

اگر می خواهید این نسخه را آزمایش کنید، می توانید از طریق این لینک برای دریافت آن در موعد مقرر ثبت نام نمایید. نکته عجیب این بازی آن است که با وجود آنکه بازی نهایی برای PS4 منتشر می شود، اما نسخه بتای بسته آن منحصرا برای PC و XB1 ارائه می گردد.

FariD | اخبار | 11/08/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.