نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 26 تیر 1396
ساعت 13:11

بازی Assassin’s Creed Origins و ویژگی های جدید آن

5 از 5

کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins از ویژگی های جدید آن می‌گوید

پس از معرفی رسمی بازی Assassin’s Creed Origins در مراسم E3 امسال، در حال حاضر سازندگان این بازی در Ubisoft سخت تلاش می‌کنند تا نشان دهند تغییرات اساسی در این فرنچایز معروف اتخاذ شده است. بازی Assassin’s Creed Origins  علاوه بر سیستم مبارزه کاملاً بازسازی شده، شامل یک سری ویژگی های مربوط به بازی های نقش آفرینی می‌باشد. بطور قابل توجه، سیستم سطح بندی جامع و غارت درواقع بخش بسیار مهمی از این بازی هستند.

سازندگان این بازی در یوبیسافت توضیح داده اند که بخشی از این تغییرات به صورت اکشن نقش آفرینی، شامل افزودن سیستم های جدید پیشروی کاراکتر است. بعنوان مثال در بازی Assassin’s Creed Origins گیمرها به شاخه های مهارتی متفاوتی دسترسی خواهند داشت که می‌توانند با صرف امتیازات به آنها دسترسی پیدا کنند. گیمرها با استفاده از بکارگیری این شاخه ها می‌توانند کاراکتر Bayek را سفارشی سازی نمایند. کاراکتر Bayek یک کاراکتر جدید قابل بازی در Assassin’s Creed Origins می‌باشد. گیمرها قادر هستند تا مهارت های موجود را بهبود بخشیده و اصلاح کنند یا اینکه توانایی های جدیدی بیاموزند.

این بازی جدید از سری Assassin’s Creed شامل شاخه های مهارتی ویژه بسیار متفاوت خواهد بود تا به گیمرها امکان توسعه تجربه های شخصی گیم پلی را بدهد. قفل گشایی اشکالات فردی در یک شاخه مهارتی مثلاً دلاوری مبارزه کاراکتر  Bayek را بهبود می‌بخشد درحالیکه بکارگیری یا قفل گشایی شاخه مهارتی دیگر، توانایی Senu این کاراکتر را تقویت می‌کند (Senu درواقع نام یک توانایی ویژه این کاراکتر است). اگرچه گیمرها قبلاً در دیگر بازی های این فرنچایز به شاخه های مهارتی دسترسی داشتند اما در بازی Origins ، این سیستم گسترده تر شده و بهبود یافته است.

assassin

آقای Ashraf Ismail کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins برای اطلاع رسانی بیشتر و بهتر به طرفداران این بازی در مورد چگونگی سیستم های مهارتی و سطح بندی جدید در این بازی، در صفحه توییتر خود  به چندین سؤال در این رابطه پاسخ داده است. با توجه به یک دسته بندی ویژه از مهارتها و انتخاب از میان آنها، برخی از گیمرها از این موضوع نگران هستند که باید برای صرف امتیازات خود با دقت بسیار زیادی تصمیم گیری کنند و امتیازات را به درستی استفاده نمایند. آقای Ismail تأیید کرده است که گیمرها می‌توانند توسط زمان کافی و اهداء، هر یک از مهارت های موجود در بازی را قفل گشایی نمایند.

کارگردان بازی  Assassin’s Creed Origins اعلام کرده که این بازی دارای 40 مرحله خواهد بود و البته توضیح داده که گیمرها در این مراحل سخت محدود به یک سری مهارت های خاص نمی‌باشند. گیمرها در نهایت می‌توانند تمامی مهارت های موجود در بازی را قفل گشایی کنند. کاربران می‌توانند هر یک از مهارت ها را در هر لحظه از عملیات بازی از جمله بخش آغازین آن، قفل گشایی کنند، اگر امتیاز کافی برای آن داشته باشند.

assassin

صرف امتیاز برای شاخه های مهارتی متنوع در بازی Assassin’s Creed Origins  بطور مهیجی سبک بازی را تغییر می‌دهد زیرا توانایی های کاملاً جدید در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. همچنین گیمرها با استفاده از صرف امتیازات می‌توانند به کاراکتر Bayek امکان اهلی کردن حیوانات دیگر را نیز بدهند.

بازی Assassin's Creed Origins از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی همراه با عناصر مخفی کاری و حرکات پنهانی است که در مد تک نفره ساخته شده است. این بازی در چشم انداز سوم شخص طراحی شده است. Origins  تفاوتهای زیادی از لحاظ گیم پلی با دیگر بازیهای این سری دارد. این عنوان در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) در سراسر دنیا برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 17/07/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.