نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 23 مرداد 1396
ساعت 11:23

تریلر بازی Assassin's Creed Origins نمایش سلاح ها و سیستم مبارزه

5 از 5

ویدئوی نمایش سلاح ها، سیستم مبارزه و انواع دشمنان موجود در بازی Assassin's Creed Origins

عنوان Assassin’s Creed Origins یکی از مورد انتظارترین بازی ها در زمان باقی مانده از سال 2017 می‌باشد. به نظر می‌رسد که این بازی دقیقاً همانی باشد که طرفداران این سری برای سالیان طولانی انتظار آن را می‌کشیدند و خواهان آن بودند. در بازی Assassin’s Creed Origins شاهد تغییرات زیادی هستیم اما یکی از مهم ترین تغییرات که به طور برجسته ای متفاوت با هر چیز دیگری در این سری می‌باشد مبحث مبارزه آن است.

مبحث مبارزه یکی از مواردی بوده که برای مدت های طولانی در سری بازی های Assassin’s Creed موفقیت چندانی نداشته است اما به نظر می‌رسد که اینبار در بازی Assassin’s Creed Origins استودیوی یوبیسافت تغییرات زیادی در نظر گرفته است. اخیراً منبع خبری IGN ویدئویی منتشر کرده که در آن، کارگردان بازی آقای Ashraf Ismail در رابطه با تغییرات صورت گرفته در سیستم مبارزه بازی صحبت می‌کند و جزئیات مربوط به آن را شرح می‌دهد. بعلاوه آقای Ashraf Ismail در مورد میدان های مبارزه بازی توضیحاتی ارائه می‌دهد. هم اکنون می‌توانید این ویدئو را در پایان متن مشاهده نمایید.

آقای Ashraf Ismail در این ویدئو اظهار می‌کند:

«هنگامی که ما این پروژه را حدود 4 سال قبل شروع کردیم، چیزی از زمان اتمام پروژه Black Flag نگذشته بود. و قصد ما این بود که نشان دهیم چگونه می‌توانیم چیزهای جدیدی را به Assassin’s Creed اضافه کنیم. هدف ما مدرن سازی و امروزی کردن Assassin’s Creed بوده و می‌خواستیم روح تازه ای به آن ببخشیم. بنابراین با در نظر گرفتن یک هدف مشخص کار خود را آغاز کردیم.»

در این ویدئو می‌توانید سیستم مبارزه طراحی شده برای بازی Origins ، همچنین سلاح های متفاوت، انواع دشمنان و میدان های مبارزه جدید را مشاهده کنید.

بازی Assassin's Creed Origins عنوانی در ژانر اکشن نقش آفرینی آمیخته با عناصر مخفی کاری و حرکات پنهانی است که در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 14/08/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.