نویسنده: فرشاد جمعه، 14 مهر 1396
ساعت 15:09

امکان ساخت نسخه نینتندو سوئیچ بازی World of Tanks وجود دارد

4 از 5

اگر فضای مورد نیاز نصب فراهم شود امکان ساخت نسخه نینتندو سوئیچ بازی World of Tanks وجود دارد

اگر حداقل فضای مورد نیاز برای نصب بازی World of Tanks فراهم شود، امکان ساخت نسخه نینتندو سوئیچ آن وجود دارد.  در مصاحبه اخیر ناشر بازی، Darold Higa به عنوان طراح ارشد بازی‌های Wargaming اعلام کرد که فضای مورد نیاز نصب، یکی از اصلی‌ترین مشکلات عدم ساخت نسخه نینتندو سوئیچ بازی World of Tanks است. او اعلام کرد:

همه این سوال را از من می‌پرسند و علت عدم ساخت این نسخه، عدم علاقه ما به این کنسول نیست.

Higa اعلام کرد که سازنده بازی علاقه زیادی به نینتندو سوئیچ دارد:

چون World of Tanks یک بازی رایگان است و چون اکوسیستم مورد نیاز را در اختیار نداریم، پس باید دید که وضعیت نصب آن چگونه است. این بازی نیاز به فضای نصب معینی، پیش از آنکه در برنامه‌های ما جای گیرد دارد. تنها راه عملی کردن آن، همین است. چون ما اقدام به فروش محصول نمی‌کنیم، نیاز به شمار زیادی از بازیکنان به عنوان پشتیبان و تامین کننده هزینه‌های کار برروی پلتفرم داریم.

او در ادامه اعلام کرد که برای بازی رایگانی چون عنوان آن‌ها، وجود تعداد بالای مخطبین از فاکتورهای مهم برای پایداری یک محصول محسوب می‌شود:

هر محصولی نیاز به رویکرد اقتصادی دارد و به همین دلیل ما به شمار بازیکنان توجه می‌کنیم. تیم اجرایی همیشه به این موضوع توجه دارند.

او تایید کرد که از دید سخت افزاری، کنسول سوئیچ سازگاری خوبی با بازی آن‌ها دارد:

مهندسین ما مدت زمانی را جهت بررسی این موضوع زمان سپری کردند. اما مشکلی که وجود دارد این است که ما باید اطمینان حاصل کنیم که از بودجه کاقی برخوردار هستیم.

تا زمانی که امکان اجرای بازی برروی کنسول نینتندو سوئیچ فراهم گردد، امکان تجربه آن برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان یا رایانه‌های شخصی امکان‌پذیر است.

فرشاد | اخبار | 06/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.