نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 17 مهر 1396
ساعت 19:22

اطلاعات جدید از ویژگی‌های بازی Assassin’s Creed Origins

5 از 5

اخبار جدید بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد

کمتر از 20 روز دیگر به عرضه بازی Assassin’s Creed Origins باقی مانده است. اخیراً اطلاعاتی از این بازی منتشر شده که در آن به وجود یک حالت سندباکس مبنی بر جستجو و اکتشاف و کاملاً فاقد مبارزه به نام Discovery Mode در این بازی اشاره شده است. قرار است Discovery Mode در سال آینده ارائه شود اما هم اکنون اطلاعات و جزئیات جذابی در مورد آن به دستمان رسیده است.

کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins آقای Ashraf Ismail در صفحه توییتر به برخی از سؤالات طرفدارن در مورد این بازی پاسخ داده است. یکی از موضوعاتی که آقای Ismail در ضمن پاسخ به این سؤالات به آن پرداخته، این است که حالت Discovery mode شامل داستان سرایی صداگذاری شده خواهد بود. می‌توان فرض کرد که این کار برای آموزش در هنگام جستجو در شهرها و چشم اندازهای مصر باستان استفاده می‌شود؛ اما هنوز محتویات دقیق آن نامشخص است.

 علاوه بر این آقای Ashraf Ismail به این موضوع نیز اشاره داشته که بازی Assassin’s Creed Origins امکان فایل های ذخیره متعددی را دارد. همچنین ایشان اظهار داشته که این بازی دارای حالت photo mode نیز خواهد بود. این روزها حالت photo mode در بازی های بسیاری بویژه بازی های فضای بازی گسترده و متنوع، رایج است و بنابراین به نظر می‌رسد که Origins  نیز یکی از آن بازی ها باشد.

همانطور که می‌دانید عنوان Assassin’s Creed Origins در ژانر اکشن ماجراجوئی ساخته شده و کاری از استودیوی Ubisoft Montreal است. این بازی در تاریخ 27 اکتبر 2017 (برابر با 5 آبان 1396) در سراسر دنیا برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه می‌شود.

م.حافظ | اخبار | 09/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.