نویسنده: نریمان عبدی شنبه، 13 آبان 1396
ساعت 18:24

جنگ ستارگان با اپیزود IX تمام نمی‌شود

0 از 5

 داستان‌های جنگ ستارگان ادامه خواهند داشت.

برای طرفداران پر و پا قرص مجموعه جنگ ستارگان این نوید را می‌دهیم که «نیرو» بعد از اپیزود IX هم با آن‌ها همراه خواهد بود. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.

نوادگان کسانی که در دهه 70 میلادی با اکشن فیگورهای «لوک» (Luke) و «لیا» (Leia) بازی می‌کردند، در دهه 2070 میلادی می‌توانند با اسباب‌بازی‌های متعلق به خودشان بازی کنند. این یعنی اینکه داستان حماسه‌های جنگ‌های ستاره‌ای در آینده ادامه خواهد داشت.

«کاتلین کندی» (Kathleen Kennedy) رئیس لوکاس فیلم گفته است که حماسه جنگ ستارگان در آینده ادامه خواهد داشت و داستان‌های بسیاری در راه است.

کندی اظهار داشته است:

«ما در حال صحبت درباره داستان‌های مجموعه جنگ ستارگان برای 10 سال آینده هستیم. در آینده و بعد از اپیزود IX شاهد داستان‌هایی خواهیم بود که در آن شخصیت‌های جدید Rey، Poe، Finn و BB-8 نقش محوری را ایفا خواهند کرد. ما همچنین به دنبال افرادی هستیم که علاقه دارند وارد دنیای جنگ ستارگان شوند و همچنین مکان‌هایی که تا کنون آن را مشاهده نکرده‌ایم.»

کندی پس از تحسین کارگردان «آخرین جِدای» گفته است:

«او مانند یک طرفدار دوآتشه است و من فکر می‌کنم او با شخصیت‌های جدید و افسانه‌ای این مجموعه کاری استثنایی انجام داده و ما را به مکان‌های بعدی هدایت می‌کند.»

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.