نویسنده: نریمان عبدی چهارشنبه، 17 آبان 1396
ساعت 19:19

گیرمو دل‌تورو از پروژه لغو شده پینوکیو می‌گوید

5 از 5

ساخت فیلم سینمایی پینوکیو ساخته دل‌تورو منتفی شده است.

«گیرمو دل‌تورو» (Guillermo del Toro) یکی از فعال‌ترین کارگردانان در صنعت سینما است و همیشه چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی در حال کار دارد. پروژه پینوکیو یکی از همین آثاری بوده است که فعلاً قرار نیست تولید شود. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.
بودجه مرود نظر برای ساخت این فیلم مبلغ 35 میلیون دلار بوده است که هرچند مبلغ بسیار زیادی است اما برای یک فیلم هالیوودی دور از انتظار نیست.
دل‌تورو در مصاحبه‌ی اخیر خود که در مورد سریال تلویزیونی Trollhunters است به این حقیقت ناراحت کنند اشاره کرده است که نسخه تاریک پسرک چوبی منتشر نخواهد شد. دل‌تورو اضافه کرده است:

«این اتفاق نخواهد افتاد؛ اما ایده این بود که پینوکیو را در دوران ظهور فاشیسم در ایتالیا به همراه «موسولینی» (Mussolini) ببینیم.»

این خبر پس از اخباری که قبلاً درباره کناره‌گیری و مرخصی یک ساله دل‌تورو پس از ساخت فیلم «شکل آب» (The Shape of Water) منتشر شده. از او در این باره سؤال شده است و دل‌تورو در پاسخ گفته:

«من 53 سالم است و می‌خواهم بدانم در قدم بعدی باید چه کاری انجام دهم. برای همین است که من می‌خواهم یک سالی را از کارگردانی کناره بگیرم تا بتوانم بر روی آنچه می‌خواهم انجام دهم فکر کنم. برخی از این پروژه‌ها ساخته خواهند شد و برخی دیگر ساخته نمی‌شوند.»

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.