نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 24 آبان 1396
ساعت 18:49

EA مشغول ساخت عنوانی است که در آن ایده‌هایی کاملا جدید وجود دارد

0 از 5

کمپانی Electronic Arts می‌گوید مشغول ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی است که در آن ایده‌هایی کاملا جدید و بی‌سابقه وجود دارد

EA جزییات اندکی درباره‎‌ی عنوان اکشن ماجراجویی جدیدش ارائه کرده است.

اولین بار زمانی راجب این پروژه صحبت شد که EA استودیوی Motive را در سال 2015 در کشور کانادا تاسیس کرد. رهبری این استودیو برعهده‌ی یکی از کارکنان رده بالا و سابق Ubisoft به نام Jade Raymond است. اما اطلاعات بیشتری نیز پیرامون آن وجود دارد.

Electronic Arts همان زمان درباره‌ی این استودیو گفته بود که آنها قرار است یکی از پرچمداران بزرگ این کمپانی در ژانر اکشن-ماجراجویی باشد، ژانری که به نظر میرسد توسط EA فراموش شده باشد. این خلا در حالی حس شد که کمپانی‌های دیگر با عناوینی چون Assassin's Creed و بسیاری از بازیهای جهان باز اکشن و ماجراجویی به موفقیت‌های فراوان دست یافتند.

این هفته در کنفرانس جهانی تکنولوژی UBS، مدیر مالی EA، بلیک یورگنسن درباره‌ی این بازی رازآلود جزییات بیشتری افشا کرد. وی گفت که این بازی قرار است دارای مکانیک‌های گیم‌پلی خاصی باشد. یورگنسن گفت:

ما در مونترال کانادا تیمی داریم که بر روی ساخت یک فرنچایز اکشن کاملا جدید کار می‌کند. یک بازی کاملا جدید با گیم‌پلی جذاب که گمان می‌کنم کسی تاکنون مشابهش را به چشم ندیده باشد.

یورگنسن تاکید کرد که EA از نبود یک فرنچایز اکشن ماجراجویی قوی رنج می‌برد. به همین دلیل است که کمپانی قصد دارد در این ژانر بیشتر فعالیت کند. وی اشاره کرد که Anthem یکی از عناوین اکشن بزرگ دیگریست که EA مشغول کار بر روی آن است. یورگنسن افزود:

این (بازیهای اکشن ماجراجویی) یک بخش بزرگ در دنیای بازیهایی ویدیویی است. ما بر روی این بخش زمان زیادی صرف نکردیم چون بیشتر بر روی بازیهای ورزشی و تیراندازی اول شخض تمرکز داشتیم. ما احساس میکنیم که در این زمینه یک فرصت بزرگ برای خودنمایی پیدا کرده‌ایم.

Anthem سال آینده عرضه می‌شود درحالیکه بازی Motive Studios زمان زیادی تا عرضه پیش روی دارد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.