نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 28 آبان 1396
ساعت 22:29

چرا جود لا برای ایفای نقش جوانی‌های دامبلدور در فیلم Fantastic beast 2 انتخاب شد؟

4.67 از 5

طرفداران هری پاتر و کمپانی برداران وارنر هفته بزرگی را پشت سر گذاشتند؛ از مشخص شدن نام مجموعه دوم گرفته تا منتشر شدن تصویری از بازیگران آن.

دیوید هیمن طی مصاحبه اخیر خود، مطالب جدیدی را در مورد بازیگران فیلم ذکر کرد و خاطرنشان که مراحل تولید این دنباله هنوز ادامه دارد.

جود لا در ماه آوریل برای ایفای نقش دامبلدور انتخاب شد، این درحالی است که اولین تصویر از او چند روز قبل در کنار بقیه بازیگران فیلم برای اولین بار منتشر شد.

جود انتخاب غیرمنتظره‌ای برای هوادارن بود، اما توانست باعث ایجاد هیجان در آن‌ها شود؛ حتی با وجود اینکه ممکن است او مناسب‌ ترین انتخاب برای بازی در نقش یک جادوگر نباشد. دیوید هیمن در مصاحبه اخیرش اعلام کرد: «جود لا به دلیل داشتن ویژگی های مشابه با شخصیت دامبلدور برای بازی در این نقش انتخاب شد. او اقتدار دارد و چشمانش برق میزند، به همه این‌ها انرژی و نیروی جوانی را نیز اضافه کنید، که جود می‌تواند آن‌ها را برای فیلم به ارمغان بیاورد؛ شما متوجه خواهید شد که او چطور معلمی محبوب و جادوگری فوق‌العاده خواهد بود».

در ماه نوامبر، درست قبل از انتشار فیلم اول، تایید شد که کاراکتر دامبلدور در مجموعه دوم حضور خواهد داشت، اما مشخص نشد چه کسی به ایفای این نقش میپردازد. کاراکتری که در مجموعه فیلم های هری پاتر تا سال 2002 ریچارد هریس آن را بازی کرد و پس از درگذشت او، میشل گامبون ایفاگر نقش آن شد. وقتی که صحبت از این شد چه کسی نقش دامبلدور جوان را بازی میکند جرد هریس (پسر ریچارد هریس) ابراز تمایل کرد، ولی استودیو به جای او جود لا را انتخاب کرد.

تولید مجموعه دوم از تابستان در فرانسه و انگلستان آغاز شد. (تصویربرداری لندن به پاریس منتقل شد.)

کمپانی برادران وارنر 16 نوامبر سال 2018 را برای اکران مجموعه دوم برنامه ریزی کرده است، که در رقابت مستقیم با فیلم  Widows (با بازی ویولا دیویس) ساخت کمپانی فاکس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.