نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 02 آذر 1396
ساعت 12:55

تام کروز و سیمون پگ در ماموریتی جدید حضور خواهند داشت؛ انتشار تصویری از فیلم ماموریت غیرممکن 6

0 از 5

تصویری جدید از فیلم Mission: Impossible 6 منتشر شده است.

 

کریستوفر مک کواری کارگردان این فیلم، تصویری در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت، که تام کروز و سیمون پگ را در کنار هم نشان میدهد، بعد از مصدومیت شدید کروز هنگام فیلمبرداری ماه آگوست، این اولین تصویر رسمی از فیلم است که منتشر شد.

به نظر می‌رسد فیلم در جهت درست خود حرکت می‌کند و با وجود تاخیر، در تاریخ 27 جولای 2018 (5 مرداد 1397) اکران خواهد شد.

تصویر چیز زیادی در مورد فیلم به ما نمیگوید، اما یادآور میشود که باید انتظار فیلمی جاسوسی با ماجراجویی همیشگی‌اش را در سال آینده داشته باشیم.

با وجود اینکه عنوان Spectre در سال 2015 ناامیدکننده بود، اما مجموعه ماموریت‌های غیرممکن به عنوان بهترین فیلم جاسوسی هالیوود شناخته می‌شود.

تاکنون هیچ جزئیات رسمی از فیلم منتشر نشده و مردم بیشتر راجب محتوای سیبیل هنری کاویل در این عنوان صحبت میکنند، اما از آنجایی که فیلم در جولای 2018 اکران میشود، ما احتمالا به جزئیات بیشتری پی خواهیم برد و امکان دارد شاهد تریلری از فیلم تا پایان سال باشیم.

مطمئنا آنها تا الان به اندازه کافی فیلمبرداری کرده‌اند، که تریلری از فیلم را ارائه دهند و مصدومیت تام کروز این مهلت را به دست‌ اندرکاران فیلم داد تا بیشتر بر روی زیبایی تصاویر کار کنند.

استارت پروژه ماموریت‌های غیرممکن در سال 1996 زده شد، این مجموعه تاکنون توانسته 2.77 میلیارد دلار فروش جهانی داشته باشد.

هنری کاویل، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، سون هریس، آلک بالدوین همراه با سیمون پگ و تام کروز در این فیلم به ایفای نقش میپردازند.

کروز55 ساله با وجود اینکه هنوز در فیلم‌های اکشن عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، اما تا چه موقع میتواند به این کار ادامه دهد، آیا ماموریت غیرممکن 6 اخرین حضور او در نقش اتان هانت خواهد بود؟ باید منتظر باشیم و ببینیم.

تصویر منتشر شده توسط کریستوفر مک کواری را در ادامه میبینید:

 

Mission Impossible 6 Tom Cruise Simon Pegg Photo

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.