نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 07 آذر 1396
ساعت 19:00

احتمال ساخت نسخه ریمستر بازی Assassin’s Creed Rogue

5 از 5

شاید نسخه ریمستر Assassin’s Creed Rogue برای Xbox One و PS4 عرضه شود

بازی Assassin’s Creed Rogue اساساً در سال 2014 و همزمان با بازی Assassin’s Creed Unity عرضه شد. با وجود اینکه در هنگام عرضه بازی Assassin’s Creed Rogue ، کنسول های نسل جدید (نسل هشتم) موجود بودند اما این بازی فقط برای PlayStation 3 و Xbox 360 ساخته و ارائه شد. البته مدتی بعد در سال 2015 ورژن Microsoft Windows آن نیز در دسترس قرار گرفت. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید تا از جدیدترین اخبار مربوط به Assassin’s Creed Rogue مطلع شوید.

اینطور که به نظر می‌رسد قرار است نسخه ریمستر (بازسازی شده) بازی Assassin’s Creed Rogue برای Xbox One و PS4 عرضه شود. بر مبنای گزارشات و اطلاعات منبع خبری Resetera، چندین فروشگاه، عنوان Assassin’s Creed Rogue را در فهرست مربوط به بازی های کنسول های نسل هشتم قرار داده اند. در این فهرست ها، زمان عرضه نسخه ریمستر این بازی برای نیمه اول سال 2018 اعلام شده است.

ضمناً عنوان Assassin’s Creed Rogue در حال حاضر بواسطه ویژگی سازگاری زمینه ای، بر روی Xbox One قابل بازی است. اگر از علاقه مندان بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag (عرضه شده در سال 2013) هستید از ساخت نسخه ریمستر Assassin’s Creed Rogue خوشحال خواهید شد زیرا شباهت های زیادی با Black Flag دارد. باید منتظر باشیم تا ببینیم این موضوع حقیقت دارد یا خیر.

Assassin's Creed Rogue عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی است که استودیوی Ubisoft Sofia مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده داشته است. این بازی نقدهای متفاوتی دریافت کرده است.

ACR1

م.حافظ | اخبار | 28/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.