نویسنده: محمد مقصودی چهارشنبه، 08 آذر 1396
ساعت 21:00

کارگردان Fantastic Beasts از جانی دپ دفاع کرد

0 از 5

اگرچه بسیاری از طرفداران خواهان جایگزینی جانی دپ در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald هستند، اما عوامل پشت صحنه از دپ دفاع میکنند

 دیوید یاتس (کارگردان) در مصاحبه خود با Entertainment Weekly اشاره کرد، احتمال کمی وجود دارد که جانی دپ به خاطر ادعای آمبر هرد (همسر سابق دپ) مبنی بر سو استفاده او، از پروژه خط بخورد.

یاتس گفت: « مشکل به وجود آمده برای دپ ،هم اکنون مشکل بسیاری از افراد است ( منظورمتهم شدن توسط کسانی دیگر است)؛ از نظر من جان مردی مهربان، دوست داشتنی و پر از شایستگی است. هر اتهامی که به او زده شده، با شخصیتی که من از او دیدم همخوانی ندارد».

هرد رسما اتهامتی را در ماه می برعلیه دپ مطرح کرد، اما یک روز قبل از جلسه دادرسی که در ماه آگوست بود از خواسته خود عقب کشید.

یاتس به این نکته نیز اشاره کرد که، همسران سابق دپ ( وینا رایدر و لوره آن آلیسون) هم از او حمایت کرده‌اند؛ رایدر در گفتگو با People گفت: دپ شخصی خوب، دوست داشتنی، و باهوش است.

جانی دپ پارسال با نقش جادوگر سیاه گریندل والد حضور کوتاهی در Fantastic Beasts and Where to Find Them داشت، اما طی فیلم بعدی کاراکتر او بسیار پر رنگ تر خواهد بود؛ در فیلم بعدی نیوت اسکمندر(ادی رد ماین) با دامبلدور جوان (جود لا) یک تیم را تشکیل می‌دهند تا جادوگر سرکش گریندل والد را به دام اندازند.

وقتی چند هفته پیش تصویری از بازیگران مجموعه دوم منتشر شد، بسیاری از طرفدارن با دیدن تصویر جانی دپ ناامید شدند؛ با این حال یاتس بیان کرد: ادعاهای ذکر شده در مورد دپ شبیه آن‌هایی که اخیرا برای کوین اسپیسی، هاروی وینستین و لوییس سی.کی مطرح شده، نیست.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در تاریخ 16 نوامبر 2018 (25 آبان 1397) اکران خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.