نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 10 آذر 1396
ساعت 23:59

تریلر فیلم Phantom Thread منتشر شد

4 از 5

اولین تریلر فیلم Phantom Thread به کارگردانی پاول توماس اندرسن و بازی دنیل دی لوئیس منتشر شد

 این پیش نمایش بصری خیره‌ کننده بر روی دنیل دی لوئیس خیاط تمرکز دارد، که زندگی و هنرش به خاطر آشنایی با یک زن جوان ( ویکی کریپس) تغییر کرد؛ خیاط در مورد این زن میگوید:« ورود او یک سایه بزرگ را برانگیخت».

فیلم زمان پر زرق و برق بعد از جنگ لندن در سال 1950 را نشان می‌دهد، جایی که رینولد وودکاک (دنیل دی لوئیس) و خواهرش سایریل (لزلی منویل) در مرکز مد بریتانیا قرار دارند و صاحب سبک مختص خود (The House of Woodcock) هستند؛ زنان وارد زندگی وودکاک می‌شدند و می‌رفتند، تا اینکه او در مقابل یک زن جوان و قدرتمند به نام آلما (ویکی کریپس) قرار می‌گیرد، شخصی که خیلی زود در زندگی وودکاک تبدیل به الهه و معشوق می‌شود.

این فیلم همزمان با کریسمس در سینماها اکران می‌شود؛ ماه ژوئن دنیل دی لوئیس اعلام کرد Phantom Thread آخرین فیلم او خواهد بود و بعد از آن بازنشسته می‌شود.

دنیل دی لوئیس پس از فیلمبرداری این اثر تصمیم گرفت از استعداد خود در گرفتن جوایز اسکار دست بکشد و به سمت هنر مد و طراحی لباس حرکت کند.

سخنگوی دی لوئیس گفت:« دنیل دیگر در عرصه بازیگری نخواهد بود؛ او از تمام همکاران و مخاطبانش که طی این سال‌ها از او حمایت کردند سپاسگزار است. این یک تصمیم شخصی است، که دیگر نه او و نه نمایندگانش در مورد آن توضیحی نخواهند داد».

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.