نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 11 آذر 1396
ساعت 13:57

جزئیاتی از فصل هشتم سریال Game of Thrones هنگام فیلمبرداری لو رفت

4 از 5

فیلمبرداری سریال بازی تاج و تخت در حال انجام است؛ خبرها حاکی از آن است که شاهد دو جنگ بزرگ: یکی در وینترفل و دیگری در مقر پادشاهی خواهیم بود

 در فصل هفتم سریال شاهد درگیری‌های شدیدی بودیم؛ فصل هشت دارای شش قسمت است، که به احتمال زیاد قسمت آخر آن اکشن ترین قسمت خواهد بود.

متاسفانه نمی‌توانیم شاهد سریال بازی تاج و تخت تا اواخر سال 2018  باشیم؛ این اطلاعات جدیدی که میخواهیم در ادامه آن‌ها را ذکر کنیم شاید به طرفداران کمک کند تا متوجه شوند منتظر چه چیزی خواهند بود.

عکس‌های جدید از وینترفل (ایرلند شمالی)  نشان دهنده گسترش برج‌ها و استحکامات است، که قبلا به صورت کامپیوتری در فیلم حضور داشتند؛ علاوه بر آن برف‌های بیشتری را در دوطرف قلعه و مزارع اطراف آن می‌بینیم، همچنین شاهد ایجاد خندق و گودال‌‌هایی در اطراف قلعه نگهبانان دیوار هستیم، با این اوصاف می‌توان به این نتیجه رسید که وینترفل در حال آماده سازی خود برای محاصره است. همانطور که مشاهده کردید نایت کینگ و لشگرش در حال حرکت به سمت جنوب هستند و درقسمت آخر فصل هفتم توانستند از دیوار عبور کنند.

مجموعه دیگری در استودیو تایتانیک بلفاست در حال ساخت است، که به نظر بزرگترین مجموعه‌ ساخته شده توسط سریال خواهد بود و طبق گفته WotW ،آن بازسازی شهر جدید مقر پادشاهی است؛ قبلا فیلمبرداری وستروس در شهرهایی مانند دوبرونویک کرواسی انجام می‌شد، اما اکنون در فصل پایانی یک بازنویسی برای موقعیت مقر پادشاهی صورت گرفته است، که نشان می‌دهد شاهد یک درگیری در آن خواهیم بود.

طبق گزارش WotW قرار است این مجموعه در نبردی بزرگ نابود شود، که به طور خاص می‌توان دلیل آن را آتش اژدها دانست؛ این مسئله باعث ایجاد دو دیدگاه مختلف میشود: دنریس برای به دست آوردن تاج و تخت همراه با اژدهای خود به مقر پادشاهی حمله می‌کند یا نایت کینگ توسط اژدهایش این کار را انجام می‌دهد.

باید منتظر بود و دید که نبرد در مقر پادشاهی میان تارگارین‌ها و لنیسترها خواهد بود یا میان مرده‌ها و زنده‌ها.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.