نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 14 آذر 1396
ساعت 12:28

امکان صحبت نکردن تیریون لنیستر در فصل اخر بازی تاج و تخت

4 از 5

بدون شک تیریون لنیستر(پیتر دینکلیج) یکی از بزرگترین کاراکترهای سریال بازی تاج و تخت است، که طبق یک نظریه ناخوشایند امکان دارد زبانش را در فصل آخر از دست بدهد

با اینکه تیریون قد کوتاهی دارد، اما دارای هوش بسیاری است؛ او برای نجات جان اسنو با ملکه دنریس صحبت کرد، تیریون خود را از برخی صحنه‌های حماسی فانتزی دور کرد. با این حال، همانطور که هفت پادشاهی به سمت بازی آخر خود حرکت می کنند، آیا موفقیت تیریون نیز در نهایت از بین می رود؟
طبق گفته Alt Shift X ممکن است تیریون بدون زبانش یعنی بزرگترین سلاح او در بحرانی‌ ترین لحظات زندگی‌، به راه خود در سریال ادامه دهد.
این منبع به ما یادآوری می‌کند که، پادشاهان در این سریال علاقه زیادی به بریدن زبان دارند؛ لیان پین و مریلیون خواننده، هر دو زبان خود را به خاطر بد دهنی توسط شخصی که بر تخت آهنین نشسته بود از دست دادند.
خب، شما چه موقع شنیده‌اید که تیریون حرف زیبایی در مورد ملکه سرسی بگوید؟ هم کتاب، هم بران و اوبریان هر دو هشدار دادند که شخصی یک روز زبان تیریون را قطع خواهد کرد.
اگر واقعا این اتفاق رخ دهد، چه کسی زبان تیریون سخنور را قطع میکند؟ در بالای این لیست نام سرسی قرار دارد؛ علی رغم اینکه جیمی لنیستر نام برادرش را در کشته شدن جافری باراتیون پاک کرد، اما انتظار نداشته باشید که سرسی با برادرش تیریون برخورد ملایمی داشته باشد.
نام دوم می‌تواند پیلو آیرون گریجوی باشد، تا تمایل وحشیانه خود را در فصل هشتم نیز ادامه دهد؛ خواسته‌اش برای بریدن زبان خدمه‌اش می‌تواند مزید بر علت باشد. احتمال دارد آیرون و تیریون در نقطه‌ای از شش قسمت آخر سریال با هم ملاقات کنند و دزد دریایی شرور توان تحمل کوتوله سخنور و باهوش را نداشته باشد.
باید منتظر ماند و دید، چه چیزی در انتظار تیریون لنیستر باهوش خواهد بود؟

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.