نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 19 آذر 1396
ساعت 16:29

کوین فیگ تایید کرد: جان واتس کارگردانی Spider-Man: Homecoming 2 را بر عهده خواهد گرفت

5 از 5

کوین فیگ تایید کرد که جان واتس برای کارگردانی Spider-Man: Homecoming 2 باز خواهد گشت

مارول و سونی طی چند سال اخیر اختلاف خود را کنار گذاشتند، تا تصمیم بگیرند چه چیزی برای Spider-Man بهتر است؛ توافقی که بسیاری باور داشتند هرگز اتفاق نخواهد افتاد. جهت انجام این کار، دو کمپانی شروع به بازسازی کاراکتر مرد عنکبوتی برای سومین بار کردند؛ آن‌ها تام هالند را به عنوان نقش اصلی و جان واتس را به عنوان کارگردان فیلم انتخاب کردند.
پس از موفقیت عنوان Spider-Man: Homecoming زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت دوباره جان واتس به مجموعه دوم شنیده می‌شد، زمزمه‌هایی که اخیرا رنگ واقعیت به خود گرفت؛ کوین فیگ طی جشنواره کمیک کان برزیل، بازگشت دوباره جان واتس را تحت عنوان کارگردان به فیلم تایید کرد.
با توجه به موفقیت فیلم قبلی، خبر بازگشت جان واتس چندان شگفت آور نبود، اما به هر جهت می‌توان آن را خبر خوبی تلقی کرد. با این تفاسیر نام واتس در کنار کارگردان‌هایی که مارول برای دومین بار با آن‌ها قرار داد امضا کرد به چشم خواهد خورد؛ کارگردان‌هایی مثل: جان فاورو، جاس ویدون، آنتونی روسو، جو روسو و پیتون رید.
هنوز جزئیات زیادی در مورد فیلم Spider-Man: Homecoming 2 منتشر نشده است، اما به احتمال زیاد به زودی خبرهای بیشتری در مورد آن خواهیم شنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.