نویسنده: امیر قنواتی چهارشنبه، 06 دی 1396
ساعت 22:46

لیست بازی‌های رایگان ماه ژانویه 2018 اشتراک PlayStation Plus

3 از 5

سونی بازی‌‌های رایگان ماه ژانویه 2018 را برای کاربران اشتراک پلاس معرفی کرد.

بالاخره امروز بازی‌های رایگان ماه ژانویه برای کاربران پلاس معرفی شدند. تعطیلات پایان سال و بازار داغ خرید و فروش‌های اینترنتی باعث شده تا سونی دست بکار شود و فکری بحال سرگرمی پایان سال مخاطبینش بردارد. در ادامه همراه بازی‌مگ باشید.

شاید شاخص‌ترین بازی در لیست عناوین رایگان ماه ژانویه، Deus Ex: Mankind Divided باشد که داستان آن 2 سال پس از اتفاقات نسخه اول بازی یعنی Deus Ex: Human Revulation روایت می‌شود. این اکشن جهان‌باز شاید به اندازه‌ای که باید مورد توجه قرار نگرفت و به سرعت با عناوین بروزتر جایگزین شد اما Deus Ex: Mankind Divided واقعا آن چیز بدی که فکرش را می‌کنید نیست. حالا که Deus Ex رایگان شده، کمی فرصت بدهید تا جذابیت‌هایش را به شما نشان بدهد.

دومین بازی که برای کابران پلاس در دسترس خواهد بود، فصل اول Batman: The Telltale Series است که در آن علاوه بر این که می‌توانید به حل معماهای جالب بپردازید، در نقش میلیونر بازی، بروس وین، قرار خواهید گرفت و این خود یک ماجراجویی جذاب به حساب می‌آید.

اگر هنوز از کنسول PS3 استفاده می‌کنید، عناوین Sacred 3 و The Book of Unwritten Tales 2 برای شما رایگان خواهند شد. برای کنسول دستی PS Vita نیز بازی‌های Psycho-Pass: Mandatory Happiness و Uncanny Valley در دسترس قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این‌ها به عنوان هدیه، اگر از کابران اشتراک پلاس هستید و عینک واقعیت مجازی PlayStation VR دارید، می‌توانید بازی StarBloos Arena را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دانلود کنید.

بازی‌های معرفی شده را می‌توانید در تاریخ 2 ژانویه برایر 12 دی ماه دانلود کنید.

PS4

  • Deus Ex: Mankind Divided
  • Batman: The Telltale Series

PS3

  • Sacred 3
  • The Book of Unwritten Tales 2

PS Vita

  • Psycho-Pass: Mandatory Happiness
  • Uncanny Valley
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.