نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 08 دی 1396
ساعت 13:02

تصویری جدید از دامبلدور جوان در فیلم Fantastic Beasts 2 منتشر شد

2.5 از 5

به نظر می‌رسد جود لا یکی از جذاب‌ترین جادوگران قدرتمند در جهان جادو است

چند هفته بعد از منتشر شدن اولین تصاویر از دنباله فیلم Fantastic Beasts که Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald نام‌گرفته است، مجموعه جدیدی از تصاویر توسط آمریکای امروز (USA Today) منتشر شد.

در عکس اول دامبلدور جوان دست‌هایش را در جیب‌های خود قرار داده و به میز چوبی تکیه کرده است.

Fantastic Beasts

 

بعد از ایفای نقش دامبلدور توسط ریچارد هریس در فیلم‌های Harry Potter and the Sorcerer's Stone و Harry Potter and the Chamber of Secrets و همچنین مایکل گامبون، که بعد از هریس در شش فیلم آخر مجموعه حضور داشت، اکنون نوبت به جود لا رسیده تا ایفاگر این نقش باشد.

تهیه‌کننده اجرایی این دنباله دیوید هیمن، قبلا توضیح داده بود که چرا جود لا برای نقش دامبلدور فوق‌العاده است: «یکی از دلایل انتخاب جود لا این است، که او بسیاری از کیفیت‌هایی که مورد انتظار ما در فیلم هری پاتر، برای کاراکتر دامبلدور بود، را دارد».

در کنار نگاه زیرچشمی به دامبلدور جوان، تصویر دیگری نیز پخش‌شده است، که جانی دپ (در نقش جادوگر سیاه گلرت گریندل والد) کاراکتر شرور اصلی داستان را نشان می‌دهد.

بااینکه به نظر می‌رسد، همه فکر می‌کنند جود لا انتخاب مناسبی برای نقش دامبلدور است، اما بسیاری از طرفداران انتخاب جانی دپ را اشتباه می‌دانند و درخواست جایگزینی او را دارند؛ اما دیوید یاتس (کارگردان) و جی.کی.رولینگ (فیلم‌نامه‌نویس) از جانی دپ دفاع کردند و اتهاماتی که زن سابق دپ اخیرا به او وارد کرده است، را بی‌مورد می‌دانند.

بازیگران دیگر این دنباله عبارت‌اند از: ادی رد ماین در نقش نیوت اسکمندر، کالوم ترنز در نقش برادر نیوت تیسوس اسکمندر، دن فاگلر در نقش جیکوب کوالسکی، کاترین واترسون در نقش تینا گلدشتاین، آلیسون سادول در نقش ملکه گلدشتاین، ازرا میلر در نقش کردنس باربون، زو کراویتز در نقش لتا لسترنج و کلودیا کیم در نقش مالدیکتوس.

خلاصه داستان جانوارن شگفت انگیز 2 (Fantastic Beasts 2) بدین‌صورت است:

در پایان فیلم اول، جادوگر سیاه قدرتمند، گلرت گریندل والد با کمک نیوت اسکمندر دستگیر می‌شود؛ اما او از زندان فرار می‌کند و برای پیدا کردن افرادی که از او در مبارزه‌اش حمایت کنند دست بکار می‌شود. هدف والد این است، که جادوگران اصیل بر تمام موجودات غیر جادویی حکومت کنند. دامبلدور و شاگرد سابقش اسکمندر نیز سعی می‌کنند جلوی گریندل والد را بگیرند.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در تاریخ 16 نوامبر 2018 (25 آبان 1397) بر روی پرده نقره‌ای سینماها می‌رود.

Fantastic Beasts

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.