نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 08 دی 1396
ساعت 14:51

تاریخ اکران فیلم Goosebumps 2 تغییر کرد

0 از 5

سونی تاریخ اکران فیلم Goosebumps 2 را از سپتامبر 2018 به اکتبر تغییر داد.

در ابتدا قرار بود این فیلم در ماه ژانویه 2018 اکران شود، که این‌طور نشد و فیلم تاخیر خورد؛ علاوه بر تغییر تاریخ اکران، نام فیلم نیز تغییر کرد.

در آغاز عنوان فیلم Goosebumps: Horrorland بود، که سپس تغییر کرد و Goosebumps: Slappy’s Revenge نام گرفت.

آری سندل جایگزین راب لترمن برای کارگردانی این عنوان شد؛ لترمن قرار است، کارگردانی انیمیشن Detective Pikachu با بازی رایان رینولدز را بر عهده بگیرد.

این فیلم اقتباسی از مجموعه کتاب‌های محبوب و ترسناک آر.ال.استاین است؛ اولین فیلم ساخته‌شده از آن، که Goosebumps نام داشت در سال 2015 توانست، از اکران داخلی خود 85 میلیون دلار به‌دست بیاورد.

فیلم یک پدر تنها و بیش‌ازحد محافظه‌کار (با بازی جک بلک) را نشان می‌دهد، که در آخر مشخص می‌شود او خود آر.ال.استاین است.

استاین می‌گوید، او کتاب Goosebumps را برای به دام انداختن هیولاهای غیرطبیعی، که او را به‌عنوان یک کودک اذیت می‌کردند، نوشته است؛ اما حالا موجودات مختلفی از کتاب خارج‌شده و راه به دنیای واقعی پیدا کرده‌‌اند.

جک بلک در فیلم نخست صداگذار عروسک شیطانی، اسلپی نیز بود؛ پس از شک و تردیدهای فراوان به نظر می‌رسد، بلک برای دنباله این فیلم بازخواهد گشت.

ددلاین (Deadline) گزارش کرد، تاریخ اکران این دنباله از 21 سپتامبر، به 12 اکتبر 2018 (20 مهر 1397) تغییر کرده است؛ بنابراین زمان اکران آن به هالووین نزدیک خواهد شد. این تغییر باعث شد، تا از رقابت Goosebumps با فیلم The House With a Clock in Its Walls، که جک بلک در آن نیز به ایفای نقش پرداخته است، جلوگیری شود.

با حضور کارگردانی جدید باید منتظر باشیم و ببینیم، که آیا این دنباله به‌ اندازه فیلم نخست موفق خواهد بود یا خیر؟

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.