نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 09 دی 1396
ساعت 17:47

الهام گرفتن ضدقهرمان Black Panther از جوکر هیث لجر

4 از 5

بر اساس گفته مایکل بی. جردن ضدقهرمان فیلم Black Panther (اریک کیلمونگر) از کاراکترهایی مثل جوکر با بازی هیث لجر، الهام گرفته است

اولین فیلم مستقل از کاراکتر تی چالا (با بازی چادویک بوزمن)، که طرفداران برای اولین بار در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) با وی آشنا شدند، قرار است سال 2018 بر روی پرده سینماها برود. کمی قبل تبلیغ تلویزیونی مربوط به فیلم Black Panter منتشر شد که خبر از یک عنوان اکشن پرخرج می‌داد.

پس از فیلم‌های ایستگاه فروتویل (Fruitvale Station) و کرید (Creed)، پلنگ سیاه (Black Panther) سومین همکاری مشترک جردن با رایان کوگلر است؛ مایکل بی. جردن قرار است، تا نقش یک ضدقهرمان را برای فیلم بعدی استودیو سینمایی مارول بازی کند.

بر اساس توضیحاتی که این بازیگر راجع به کاراکتر خود داده است، کیلمونگر (Killmonger) یکی از شرورترین ضدقهرمانانی خواهد بود، که دنیای سینمایی مارول تاکنون به خود دیده است.

جردن اخیرا در مورد چگونگی به تصویر کشیدن کاراکتر کیلمونگر مصاحبه‌هایی انجام داده؛ این بازیگر می‌گوید:

نقش هم ازلحاظ ذهنی و هم عاطفی من را اذیت کرد. اما درعین‌حال به لطف بوزمن، لحظات سرگرم‌کننده زیادی را هم تجربه کردم.

به نظر می‌رسد جردن برای ایفای این نقش، از ضدقهرمانان دیگر سینمای کتاب‌های کمیک الهام گرفه است؛ قهرمانانی نظیر: شخصیت جوکر ( با بازی هیث لجر، که به خاطر آن برنده جایزه اسکار شد) در فیلم شوالیه تاریکی به کارگردانی کریستوفر نولان و همچنین کاراکتر مگنتو در فیلم مردان ایکس.

جردن گفت:

«وقتی به‌عنوان یک بازیگر و طرفدار، عملکرد هیث لجر را در فیلم شوالیه تاریکی می‌بینم، بسیار هیجان‌زده می‌شوم. من می‌خواهم چیزی مانند آن یا کاراکتر مگنتو (با بازی مایکل فاسبندر) در مردان ایکس را خلق کنم.  تلاش می‌کنم، تا جایگاه خود را در میان آن ‌نقش‌ها پیدا کنم».

هنوز اطلاعات زیادی راجع به کاراکتر کیلمونگر منتشرنشده.حتی نمی‌دانیم که آیا همان داستان‌هایی که در کتاب‌های کمیک وجود دارد، را در فیلم خواهد داشت یا خیر.

بدون شک الهام گرفتن از این دو شخصیت شرور و درعین‌حال محبوب، رویکرد خوبی برای جردن محسوب می‌شود؛ خوشبختانه، این فیلم سومین همکاری مشترک جردن و کوگلر است، که می‌تواند یک شخصیت به‌یاد‌ماندنی، تحت عنوان کیلمونگر را معرفی کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.