نویسنده: محمد مقصودی چهارشنبه، 13 دی 1396
ساعت 20:19

دلیل جالب کریستین بیل برای تماشا نکردن فیلم‌های بتمن با بازی بن‌ افلک

3 از 5

کریستین بیل اخیرا در مصاحبه‌ای دلیل تماشا نکردن فیلم‌های بتمن با بازی بن‌ افلک را بیان کرد

فیلم لیگ عدالت (Justice League)، بعد از فیلم‌های بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و جوخه انتحار (Suicide Squad)، سومین حضور بن افلک در نقش بتمن بود.

وقتی خبر از تولید فیلمی با عنوان بتمن در برابر سوپرمن داده شد، بسیاری امیدوار بودند کریستین بیل برای ایفای نقش بتمن بازگردد، اما این اتفاق از وقتی‌که او از کاراکتر بتمن خداحافظی کرد، رخ نداد.

کریستین بیل در مصاحبه اخیرش آشکار کرد، که چرا تاکنون کار جانشینش در این پروژه را تماشا نکرده است. او گفـت:

«من این فیلم‌ها را ندیدم. تمایل داشتم آن‌ها را همراه با پسرم، که به نظر می‌رسید او نیز علاقه‌مند به تماشای این فیلم‌ها بود، ببینم. اما بعدا متوجه شدم، که پسرم فقط علاقه داشت تریلر فیلم‌های موردنظر را ببیند و نه چیزی بیشتر. من ترجیح می‌دهم فیلم‌هایی را تماشا کنم، که فرزندانم می‌خواهند ببینند. اعتراف می‌کنم، که از طرفداران بزرگ فیلم‌های ابرقهرمانی نیستم؛ نمی‌دانم چرا مردم راجع به این موضوع درباره من، شگفت‌زده می‌شوند. من هیچ‌کدام از مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان (Avengers) و همچنین فیلم‌هایی مانند آن را ندیده‌ام؛ شنیده‌ام که آن‌ها بسیار خوب هستند و از این بابت خوش‌حال شدم، همین».

این در حالی است، که بیل چند هفته پیش گفته بود، احساسات پیچیده‌ای درباره بازی نقش بتمن دارد، زیرا این کاراکتر باعث شد، تا راه او در عرصه بازیگری نسبتا هموار شود.

این بازیگر اعلام کرده بود، که قبل از ایفای نقش بتمن در سال 2005، با مشکلات بسیاری برای بازی در یک پروژه سینمایی رو به رو بود؛ او گفت، مراحل تولید دو پروژه روانی آمریکایی (American Psycho) و سپیده‌دم رهایی (Rescue Dawn) برای چندین سال متوقف‌شده بود، چون استودیوها علاقه نداشتند تا از او به‌عنوان نقش اصلی استفاده کنند. اما بعد از سه‌گانه موفق بتمن، که شامل فیلم‌های: بتمن آغاز می‌کند (Batman Begins) در سال 2005، شوالیه تاریکی (The Dark Knight) در سال 2008 و شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises) در سال 2012 بود، همه‌چیز برای بیل تغییر کرد؛ در حقیقت از همان فیلم اول این سه‌گانه، تغییر برای او حس شد.

اکنون موضوع جالب‌توجه این است‌، که احتمال دارد استودیو به دنبال جایگزین برای بن افلک باشد.

افلک زمانی قرار بود فیلمی از بتمن را کارگردانی و بازی کند؛ فیلم‌نامه آن نیز توسط او و با همکاری جئوف جانز نوشته‌شده بود. وقتی مت ریوز به‌عنوان کارگردان پروژه بعدی بتمن انتخاب شد، اعلام کرد، که فیلم‌نامه افلک و جانز را به سطل زباله پرتاب کرده‌ است. اخیرا نیز شایعه‌ای در مورد جایگزینی بن افلک با جان هم شنیده می‌شود، اما هنوز چیزی مشخص نیست.

پنج سال از آخرین حضور کریستین بیل در لباس بتمن می‌گذرد، اما هنوز سه‌گانه او یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما است؛ این سه‌گانه موفقیت بزرگی کسب کرد و درمجموع توانست 1.1 میلیارد دلار فروش داخلی و 2.4 میلیارد دلار فروش جهانی داشته باشد.

متخاصمان (Hostiles) جدیدترین فیلم کریستین بیل است، که هم‌اکنون به‌صورت محدود در سینماها اکران می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.