نویسنده: نریمان عبدی شنبه، 16 دی 1396
ساعت 20:29

آینه بغل 9 میلیاردی شد | گزارش باکس آفیس ایران

5 از 5

سینمایی آینه بغل از مرز فروش 9 میلیارد تومان عبور کرد

سلام خدمت همراهان همیشگی بازی مگ. با گزارش دیگری از باکس آفیس سینمای ایران در خدمت شما هستیم. هفته گذشته با تمام فراز و نشیب‌هایش، باز هم هفته‌ای میلیاردی برای گیشه‌های سینمایی بود و شروع زمستانی پر از اسکناس را برای سینمای ایران رقم زد. «منوچهر هادی» و آخرین ساخته‌اش، «آینه بغل»، هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و خود را به پنج فیلم پرفروش سال 1396 بسیار نزدیک کردند. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر پنج فیلم پرفروش باکس آفیس دومین هفته دی‌ماه 1396.
در جایگاه اول باکس آفیس سینمایی کمدی آینه بغل با بازی «محمدرضا گلزار» و «یکتا ناصر» قرار دارد. آخرین ساخته منوچهر هادی در هفته چهارم اکران خود و در حالی که در 159 سالن کشور در حال اکران است توانست با فروش 1.87 میلیارد تومانی جایگاه خود را در رتبه اول بدون رقیب ببیند. بر طبق آخرین آمار فروش سینمایی، این فیلم توانسته از مرز 9 میلیارد تومان عبور کرده و ششمین فیلم پرفروش سال 96 باشد. با توجه به فروش شگفت انگیز این سینمایی کمدی انتظار می‌رود آینه بغل در هفته‌های آینده از مرز 10 میلیارد عبور کرده و بالاتر از «اکسیدان» و «ساعت 5 عصر» در بین پنج فیلم پرفروش سال 96 ایران قرار بگیرد.
فیلم اجتماعی انتقادی «سد معبر» با هنرمندی «حامد بهداد»، با اختلاف فروش بسیار زیاد با آینه بغل، در رتبه دوم جدول فروش باکس آفیس قرار دارد. این فیلم در هفته اول اکران خود تنها در 50 سینمای کشور نمایش داده شد و توانست 255.3 میلیون تومان از گیشه‌ها درآمد داشته باشد. داستان فیلم درباره یک کارمند شهرداری است که در بخش سد معبر این ارگان کار کرده و دارای مشکلاتی در زندگی خصوصی خود است. کارگردانی این فیلم را «محسن قرایی» بر عهده دارد. در این فیلم «باران کوثری» و «نادر فلاح» نیز ایفای نقش کرده‌اند.

تریلر فیلم سد معبر

جایگاه سوم جدول فروش به فیلم «خالتور» اختصاص دارد که بعد از 9 هفته اکران هنوز هم جزو پرفروش‌های سینمای ایران است و تاکنون بیش از 6 میلیارد تومان فروخته است. این فیلم کمدی که هفته‌ها در صدر جدول باکس آفیس قرار داشت، با فروش 215.7 میلیون تومانی در هفته نهم اکران خود و با نمایش در 79 سالن سینمایی در سراسر کشور توانسته است رده سوم را به خود اختصاص دهد. خالتور در بین 10 فیلم پرفروش سال 1396 جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است.
فیلم کمدی «ثبت با سند برابر است» ساخته «بهمن گودرزی» در هفته ششم اکران خود در 85 سالن کشور توانست 166.44 میلیون تومان درآمد داشته و در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد. در این سینمایی کمدی بازیگران مشهوری مانند «امین حیایی» و «نیوشا ضیغمی» ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم تا کنون توانسته 2.7 میلیارد تومان فروش داشته باشد. بعد از سینمایی ثبت با سند برابر است، آخرین ساخته «مسعود کیمیایی» با عنوان «قاتل اهلی» و با هنرمندی «پرویز پرستویی» قرار دارد. این سینمایی اجتماعی در هفته ششم اکران خود و در حالی که 51 سالن سینمایی در حال نمایش این فیلم هستند توانسته 148.5 میلیون تومان فروش کرده و جایگاه پنجم را از آن خود کند. این فیلم از زمان اکران تا کنون بیش از 2 میلیارد تومان فروش داشته است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.