نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 05 بهمن 1396
ساعت 16:07

کارول به‌عنوان کاراکتر کراس اور در Fear The Walking Dead حضور نخواهد داشت

0 از 5

خبر خوب یا بد (بستگی به نظر شخصی هر فرد دارد) برای طرفداران دنیای مردگان متحرک این است، که ملیسا مک براید به‌عنوان کاراکتر کارول، در Fear The Walking Dead حضور نخواهد داشت

به‌عنوان یکی از سه کاراکتر باقی‌مانده از فصل یک سریال The Walking Dead، مک براید یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در دنیای مردگان متحرک است؛ او از یک زن خانه‌دار آسیب‌پذیر به یک ماشین کشتار تبدیل شد، پس آسان است که بگوییم او یکی از بزرگ‌ترین کاراکترهای باقی‌مانده در سریال است.

اوج خط داستانی او لحظاتی مانند: «Look at the Flowers»، حمله او به ترمینوس و داستان عاشقانه او با King Ezekiel بود؛ بعضی‌ها فکر می‌کنند کارول چشم به چالشی جدید دوخته‌ و قرار است به‌عنوان دومین کاراکتر کراس اور در فصل چهارم Fear The Walking Dead حضورداشته باشد.

چندی پیش اعلام شد، که مورگان (لنی جیمز) به‌عنوان کاراکتر کراس اور در فصل چهارم Fear حضور خواهد داشت، اما اخیرا گروهی از طرفداران این سریال در سایت Reddit، شایعاتی مبنی بر حضور کارول در Fear منتشر کردند؛ اما سایت ComicBook.com تایید کرد، که مک براید در سریال اصلی (The Walking Dead) باقی می‌ماند.

با این‌که کارول در محل فیلم‌برداری سریال Fear حضور داشت، اما به نظر می‌رسد احتمالا برای ملاقات همکار سابقش لنی جیمز، به آنجا رفته بود.

مورگان و کارول اختلافات و کشمکش‌های خود را طی هشت فصل گذشته به اشتراک گذاشته‌اند، بنابراین بسیار جالب خواهد شد، که آن‌ها را در چالشی جدید مشاهده کنیم؛ اما به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نمی‌دهد.

در نیمه دوم فصل هشتم سریال مردگان متحرک، که بر اساس کمیک All Out War رابرت کرکمن است، ما به‌احتمال زیاد شاهد نبرد نهایی با نیگان ( با بازی جفری دین مورگان) خواهیم بود؛ کارول مدت‌زمان زیادی است، که در کمیک‌ها مرده است، بنابراین حدس و گمان راجع به آینده او در سریال کمی مشکل به نظرمی‌رسد.

اگر مک براید به Fear بپیوندد، بدون شک نشان‌دهنده آن است، که زمان بزرگ برای گرفتن تایم لاین از The Walking Dead، توسط برنامه خواهرش یعنی Fear، فرارسیده‌است؛ فعلا باید صبر کنیم و ببینیم، که مورگان چطور در میان استرند، مدیسون و باقی نجات‌یافتگان عمل خواهد کرد.

در فصل چهارم Fear ما شاهد بازگشت یک چهره آشنای دیگر نیز خواهیم بود (لوسیانا)، اما کارول همچنان در برنامه اصلی باقی می‌ماند و به‌عنوان یک ناجی، کماکان با نیگان درگیر خواهد بود.

با جدایی چندلر ریگز، که طی پیش‌نمایش نیم فصل مردگان متحرک در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) شاهد آن خواهیم بود، جدایی مورگان کمی بعد از آن اتفاق می‌افتد؛ هنوز مشخص نیست مورگان پایانی خوش خواهد داشت یا خیر، اما هنوز این شانس وجود دارد، که او بار دیگر به‌عنوان جنگجوی چوب به‌دست بازگردد.

خوشبختانه به نظر می‌رسد هنوز مک براید، آندرو لینکلن و نورمن ریداس، حداقل کمی بیشتر در سریال مردگان متحرک حضور خواهند داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.