نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 06 بهمن 1396
ساعت 18:03

عنوان رسمی فیلم Mission: Impossible 6 اعلام شد

0 از 5

سرانجام نام رسمی فیلم Mission: Impossible 6، به همراه تصاویری از آن مشخص شد

زمان آن رسیده که طرفداران مجموعه فیلم‌های ماموریت‌های غیرممکن (Mission: Impossible) برای دنباله جدید این فیلم هیجان‌زده شوند؛ ما همیشه شاهد بودیم تام کروز در این مجموعه فیلم‌ها بدلکاری‌های مرگباری را انجام می‌دهد، اما در آخرین فیلمی که تولید شده، او خطر را به اوج خود رسانده است. اولین تصویر رسمی که از این دنباله منتشرشده است، کروز را خارج از یک هلیکوپتر در حال پرواز و آویزان به آن نشان می‌دهد.

ماموریت غیرممکن 6 اکنون دارای نام رسمی است و ماموریت غیرممکن: فال اوت (Mission: Impossible – Fallout) نام گرفته‌است؛ با پایان فیلم‌برداری تام کروز و کامل شدن مراحل تولید، او و کارگردان کریستوفر مک‌کوری رسما اولین تریلر فیلم را به‌زودی به‌دست هواداران این مجموعه می‌رسانند. به ‌نظرمی‌رسد نمایش مرحله بعدی زندگی ایتن هانت، انفجار پیروزی‌بخش دیگری را در باکس آفیس برای این دنباله رقم بزند و ما بار دیگر شاهد فروش فوق‌العاده این اثر باشیم.

بعد از ماموریت‌های غیرممکن 3، مالکان تصمیم گرفتند برای نام‌گذاری این مجموعه فیلم‌ها دیگر از اعداد رومی استفاده نکنند و عناوین اپیزودیک مثل Ghost Protocol و به ‌دنبال آن Rogue Nation را جایگزین کنند؛ اکنون نیز تام کروز شخصا نام فیلم جدید را، به‌مانند یک نوزادی که تازه به دنیا آمده است، در صفحه رسمی اینستاگرام خود معرفی کرد، که Fallout نام گرفته ‌است.

در فیلم جدید احتمالا ما شاهد ادامه درگیری‌های ایتن هانت با سازمان بین‌المللی سرکش سندیکا خواهیم بود، که در یکی از همین درگیری‌ها کروز مجبور می‌شود از یک هلیکوپتر آویزان بماند.

این تصویر ما را کمی یاد صحنه آغازین فیلم ماموریت‌های غیرممکن 5 نیز می‌اندازد، جایی‌ که کروز از هواپیما آویزان می‌ماند؛ حین فیلم‌برداری بین سال‌های 2017 و 2018 گفته شد، که تعدادی هلیکوپتر در محل فیلم‌برداری قرارگرفته است، بسیاری باور داشتند آن‌ها صرفا فقط برای نمایش و جلوه ویژه در محل حضور دارند، اما مشخص شد که از آن‌ها در حین فیلم‌برداری استفاده‌شده است.

بعد از آسیب‌دیدگی که برای پای کروز به‌ وجود آمد، برای چند ماه فیلم‌برداری متوقف‌شده بود، اما سرانجام او امسال برگشت و کار را به‌پایان رساند. حین فیلم‌برداری در لندن او باید در سراسر پل بلکفرایرز می‌دوید، آن هلیکوپتر سیاهی که تصویر آن را در آخر مطلب مشاهده می‌کنید، برای این صحنه نیز استفاده شد؛ همان‌طور که می‌دانید تام کروز تمایل دارد تمام صحنه‌های بدلکاری را خودش انجام بدهد و انجام یک پرش نابه‌جا در تابستان گذشته باعث ایجاد یک وقفه و هرج‌و‌مرج در مراحل فیلم‌برداری شد.

بااین‌وجود هیچ نگرانی وجود ندارد و این بلاک باستر بزرگ کروز و کمپانی در همان تاریخ 27 جولای (5 مرداد) اکران خواهد شد؛ بعد از نمایش ضعیف فیلم مومیایی در تابستان گذشته و انتقاد شدید طرفداران و منتقدان از کروز، نیاز بود که او با یک عنوان قوی به سینما بازگردد و ماموریت‌های غیرممکن بهترین عنوان موجود است.

در ادامه شاهد تصاویر تازه منتشرشده از این فیلم باشید.

Tom Cruise in Mission Impossible Fallout

Mission Impossible 6 Title is Fallout

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.