نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 07 بهمن 1396
ساعت 15:15

میسی ویلیلمز تاریخ آغاز پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones را اعلام کرد

0 از 5

میسی ویلیامز اعلام کرد سریال محبوب بازی تاج و تخت، در آوریل 2019 با فصل هشتم خود بازمی‌گردد

تاخیر به وجود آمده برای پخش فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، موقعیتی به‌مانند یک شمشیر تیز دوطرفه را برای این برنامه ایجاد کرده است؛ ازیک‌طرف این سریال قادر به پخش حتی یک قسمت در سال 2018 نخواهد بود و از طرفی دیگر، این یعنی سریال یک سال دیگر از پایان رسمی ‌خود فاصله گرفته است، که چندان برای طرفداران خوشایند نیست.

حال زمان پخش اولین قسمت فصل هشتم، توسط میسی ویلیامز آشکار شده است و این مجموعه در آوریل 2019 به تلویزیون بازمی‌گردد؛ اگر این موضوع درست باشد، فصل پایانی مجموعه به‌مانند فصل‌های دوم تا ششم، در بهار پخش می‌شود؛ البته فصل‌های اول و هفتم سریال در تابستان پخش خود را آغاز کردند.

شبکه HBO، خود با این تاخیر مشکلی نداشت و حتی می‌توان گفت از آن حمایت می‌کرد؛ این تاخیر باعث شد، تا دی. بی. وایس و دیوید بنیاف زمان بیشتری را بر روی فیلم‌نامه فصل پایانی بگذارند، به عوامل تولید زمان بیشتری برای کار بر روی نواقص احتمالی و مراحل پس‌تولید داد و همچنین به شبکه شانس تبلیغات گسترده‌تری پیرامون فصل پایانی سریال را اهدا کرد؛ البته این تاخیر به لحاظ تجاری نیز برای HBO سودمند بود، درواقع این تاخیر بیشتر به این دلیل بود، که شبکه سریال محبوب خود را به یک صنعت موفق تبدیل کند، تا اینکه تلاشی باشد برای بهتر تولید کردن فصل پایانی.

ویلیامز در مصاحبه اخیر خود با Metro، زمان پخش فصل پایانی سریال را اعلام کرد، البته این تاریخ هنوز توسط خود شبکه تایید نشده است؛ ما شاهد این بودیم، که پیش‌ازاین نیز بازیگرانی مانند پیتر دینکلیج و سوفی ترنر جهت اطلاع دادن به هواداران و اینکه کماکان صحبت‌هایی پیرامون این سریال در فضای مجازی وجود داشته باشد، حرف‌هایی راجع به فصل پایانی زدند، اکنون به نظر می‌رسد میسی ویلیامز نیز به جمع آن‌ها اضافه شد.

ویلیامز در این مصاحبه گفت:

«فیلم‌برداری این فصل در ماه دسامبر به‌پایان می‌رسد و اولین قسمت طی ماه آوریل 2019 پخش خواهد شد. یک فاصله زمانی چهار ماهه بین پایان مرحله تولید و پخش سریال وجود دارد؛ این بازه زمانی صرفا جهت ویرایش نهایی مجموعه خواهد بود. عوامل تولید به‌هیچ‌وجه دوست ندارند این فصل را باعجله و سریع حاضر کنند؛ ما نیز می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگزاریم، تا طرفداران از آن راضی باشند.»

بخش پایانی صحبت‌های ویلیامز نشان می‌دهد، فشار زیادی بر روی همه عوامل درگیر در برنامه وجود دارد؛ فصل هفتم منتقدان خاص خود را داشت، که از برخی طرح‌های داستان ایراد گرفتند، مانند: اسارت یک واکر و جمع‌کردن تمام کاراکترها در یک مکان باهم و همچنین پرداختن کمتر به وستروس، به دلیل اهداف داستانی؛ بااین‌وجود، فصل به‌صورت حماسی پایان یافت و با ازبین رفتن دیوار، رسما جنگ شدید و طولانی بین وایت واکر و تمام وستروس آغاز شد.

انتظار پانزده ماهه برای فصل پایانی، تمام‌نشدنی به نظر می‌رسد، اما امیدواریم در ماه‌های آینده خبرهای بیشتری راجع به این سریال محبوب بشنویم، تا اینکه سرانجام پخش آن آغاز شود و متوجه شویم چه کسی بر تخت آهنین خواهد نشست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.