نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 07 بهمن 1396
ساعت 20:35

کارگردان دنباله فیلم The Shining مشخص شد

0 از 5

مایک فلناگان برای کارگردانی فیلم Doctor Sleep که دنباله فیلم The Shining است، انتخاب شد

فلناگان و استفن کینگ با یکدیگر همکاری می‌کنند؛ طبق گزارش ددلاین، کارگردان فیلم نورگیر (Oculus)، قراردادی را با کمپانی برادران وارنر جهت کارگردانی دنباله فیلم درخشش (The Shining)، یعنی Doctor Sleep امضا کرده است.

رمان Doctor Sleep اثر استفن کینگ است، که در سال 2013 منتشر شد؛ داستان این رمان راجع به دنی تورنس است، که دهه 40 سالگی زندگی خود را می‌گذارند، او نیز مانند پدرش معتاد به مشروبات الکی بوده و با مشکلات عصبی دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ آسیب‌های روحی مربوط به حوادث سالیان گذشته در هتل، باعث شد تا قدرت‌های درخشش او، شروع به بازگشت کنند. او ارتباطی روانی با یک دختر، که دارای توانایی‌ها زیادی است برقرار کرده و به آن دختر کمک می‌کند، تا از دست یک گروه ترسناک که او را هدف گرفته‌اند، بگریزد.

استودیو اعلام کرد بعد از موفقیت فیلم It ( این فیلم نیز بر اساس رمانی از کینگ بود)، در نظر دارد به‌سرعت تولید فیلم Doctor Sleep را آغاز کند. It رکورد بیشترین فروش آخر هفته در ماه سپتامبر را شکست و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم ژانر وحشت در تاریخ شد؛ این فیلم 327.4 میلیون دلار فروش داخلی و 700.3 میلیون دلار فروش جهانی داشت.

فیلم درخشش موفقیت قابل‌توجهی در باکس آفیس نداشت و با توجه به بودجه 19 میلیون دلاری خود برای تولید، توانست 44.3 میلیون دلار فروش داخلی داشته باشد؛ بااین‌حال فیلم استنلی کوبریک جزو برترین فیلم‌های تاریخ سینما است و بسیاری معتقدند این اثر بهترین فیلم ژانر وحشت در تاریخ سینما به‌حساب می‌آید، درخشش در رتبه‌بندی سایت IMDb، در جایگاه 61 برترین فیلم‌های تاریخ سینما قرارگرفته است.

فلناگان تجربه زیادی در کارگردانی فیلم‌های ژانر وحشت دارد، او عناوینی مانند: Absentia، سکوت، پیش ازآن‌که بیدار شوم و ویجا: خاستگاه شیطان را کارگردانی کرده است؛ او اخیرا نیز برای فیلم بازی جرالد (Gerald's Game) که تولید نت‌فلیکس بود، با کینگ همکاری کرده است. این کارگردان در همکاری بعدی خود با نت‌فلیکس، کارگردانی سریال ژانر وحشت The Haunting of Hill House را بر عهده خواهد گرفت، داستان این سریال برگرفته از رمانی با همین اسم و به قلم شرلی جکسون است.

آکیوا گلدسمن در اصل فیلم‌نامه Doctor Sleep را نوشته است، اما گفته‌شده که فلناگان آن را بازنویسی می‌کند؛ گلدسمن همچنین مدیر اجرایی پروژه خواهد بود، ترور مسی و جان برگ نیز تهیه‌کنندگان آن هستند. هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم مشخص نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.