نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 08 بهمن 1396
ساعت 23:27

بعید است شارون کارتر در Avengers: Infinity War حضورداشته باشد

0 از 5

به نظر می‌رسد کاراکتر شارون کارتر (با بازی امیلی ون‌کمپ)، در فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت حضور نخواهد داشت

فیلم سوم با حضور قدرتمندترین قهرمانان زمین، بزرگترین فیلم کمیک بوکی است که دنیای سینمایی مارول تاکنون تولید کرده است؛ می‌توان این فیلم را رویدادی دانست، که ده سال بر روی آن کار صورت گرفته است و سرانجام ما شاهد هجوم تانوس به زمین، برای غارت تمام سنگ‌های قدرتمند ابدیت خواهیم بود.

ما در هر گوشه از آثار سینمایی مارول طی سال‌های اخیر، دیدیم که به‌نوعی علیه تانوس اقداماتی صورت گرفته است؛ بعد از شکاف ایجادشده بین برخی از اعضای تیم انتقام‌جویان در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)، اعضای این تیم بار دیگر دور هم جمع شده و در کنار محافظین کهکشان (Guardians of the Galaxy) و پلنگ سیاه (Black Panther) و نیروهای مسلح او از واکاندا قرارگرفته‌اند.

بر اساس گفته‌ها 80 تن از بهترین و باشکوه‌ترین قهرمانان زمین در این عنوان، علیه تایتان دیوانه متحد شدند؛ اما طبق مصاحبه اخیر، به‌نظر‌می‌رسد معشوقه کاپیتان آمریکا در بین این قهرمانان نخواهد بود.

طی نشستی که برای سریال AOL’s Build برگزارشده بود، امیلی ون کمپ برای حضور کاراکترش در فیلم‌های جنگ ابدیت و دنباله آن در سال 2019، امیدوار به‌نظرنمی‌رسید؛ او طی مصاحبه‌ای گفت:

«بسیار سخت است، که شارون را در این فیلم‌ها قرار دهیم. شارون متعلق به دنیای کاپیتان آمریکا است؛ او می‌تواند در فیلم‌های کاپیتان آمریکا حضور موثری داشته باشد و داستان‌هایش در همان‌جا نهفته است، اما من می‌توانم به شما بگویم که این دو فیلم به یک حماسه تبدیل خواهند شد.»

با توجه به حجم زیاد بازیگران در عنوان جنگ ابدیت، تصور می‌شد تمام کاراکترهایی که تاکنون در دنیای سینمایی مارول زنده مانده‌اند، حضوری هرچند کوتاه در این فیلم داشته باشند، اگرچه افراد کمی انتظار داشتند که شارون کارتر نقش بزرگی در مبارزه انتقام‌جویان برابر تانوس داشته باشد، اما بسیار شگفت‎‌آور است، که او در دو فیلم پیش‌ رو هیچ حضوری نخواهد داشت.

شارون کارتر (با لقب مامور 13 نیز شناخته می‌شود) نقشی کوچک اما کلیدی در دو فیلم مستقل کاپیتان آمریکا، یعنی جنگ داخلی و سرباز زمستان (The Winter Soldier) ایفا کرد. از آنجایی که این کاراکتر به کاراکتر استیو راجرز پیچ‌خورده و نزدیک است، منطقی است بپرسیم که آیا ما آخرین حضور ون کمپ را در دنیای سینمایی مارول شاهد بودیم؟ قرارداد کریس ایوانز با بازی در فیلم چهارم انتقام‌جویان به اتمام می‌رسد، طبق بیشتر پیش‌بینی‌ها این عضو اصلی انتقام‌جویان، جزو تلفات مبارزه با تانوس خواهد بود؛ حتی اگر کریس ایوانز قراردادش را تمدید نکند و ما شاهد غروب کاپیتان آمریکا در مارول باشیم، ون کمپ هنوز می‌تواند به دنیای سینمایی ماورل بازگردد، زیرا طی مصاحبه‌ای که او سال قبل با ددلاین انجام داد، اعلام کرد کاراکتر او در سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) حضور خواهد داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.